Jyväskylän Kuntoportti?

Joopis

Millainen paikka on naisten kuntokeskus Kuntoportti Jyväskylässä? Kokemuksia? Onko kovinkin ruuhkainen paikka?

5

836

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äippä

..ja mukavat ihmiset. aika laaja myös nykyään tuo ryhmäliikunta. on kyllä kokeilun väärti...lapsiparkkia tosin ei ole.

• kusetettu1

Samanlaisia kokemuksia kuin kahdessa edellisessä viestissä. En suosittele Kuntoporttia kenellekään.

• Ritva-52

Aivan samanlaisia houkuttimia kuin muuallakin. Se on jännä jos mitään kokeilua ei ole, silloin sitä vaaditaan. Jos sellainen on (esim. 7vrk tutustuminen), sitten valitetaan siitä, että on huijattu. Paikasta tiedän sen (niinkuin muistakin) että kyseessä ilmainen koejakso, joka jatkuu jos ei ilmoita, eli tyypillinen käytäntö. Ilmoittamalla sen kuitenkin saa veloituksetta katkaista. Lisäksi asiakkaat juoksee jonkun viikon ilmaisen treenin perässä. Mitä he siitä hyötyvät?? Sen tarpeen ymmärtää ei KOSKAAN ole vastaavassa paikassa ollut, ettei tiedä oikeasti mitä siellä tehdään. Lisäksi sopimuksessa lukee, että sopimuksen hinnat kuuluvat täyteen sopimuskauteen. Esim. min 12 kk kuukausihinta 69e/kk, mikäli on sen täyden sopimuskauden. Vaihtoehtona esim. kuukausi ilman jäsenyyttä (ja sitoutumista) 89e/kk. Tämä pätee myös, jos katkaisee jäsenyyden 12 kk aikana. Toisin sanoen, jos on käynyt esim. 5 kk, niin ne 5 kk veloitetaan "loppuun" jäsenyydettömällä hinnalla eli 89e/kk.. Lukekaas ne sopimus ehdot aina, niin ei tarvii marista!

• Super Elina

Erittäin mukava paikka josta olen tykännyt jo 1,5 vuoden ajan!

Olen ihmeissäni myös näistä sopimuksen valittajista. Näitä vuoden sopimuksiahan ne on suurimmassa osassa keskuksia.

Jos haluatte lyhyitä ja halpoja sopimuksia menkää näihin halppis saleihin. Siellä ei ole ketään juuri koskaan paikalla auttamassa ja neuvomassa. Ryhmäliikunta tunteja muutama hassu viikossa jne.

Suosittelen kaikille naisille, tämähän on onneksi vain naisille niin ei tarvitse kuunnella ähkiviä äijiä, eikä myöskään heidän takapuolen ja rintojen tuijottelua!

Minä olen erittäin tyytyväinen Kuntoporttiin ja sen palveluhin.
      Laadusta maksan mielelläni!

• Kohta kaunis keiju

Minulle soitettiin ja kerrottiin ystäväni suositelleen minua jumppakaveriksi. Menin käymään paikalla ja minulle kerrottiin todella tarkasti miten saisin pysyvästi kilot pois. Joiden poistumisesta olin haaveillut jo usean vuoden huonolla itsetunnolla. Monen monta kertaa olin kysynyt itseltäni: milloin pudotat painosi? Ja vastasin, että sitten joskus. Tuttu vastaus kuulemma monelle. Tähän sain kuitenkin todella kovan motivaation, kun minulle esiteltiin asiat oikeassa valossa. Heti kun minulle oli varattu personal trainer aika olin intoa piukassa ja halusin päästä kuntoon. Nyt edistymistäni on seurattu ja tulosta on tullut. Olen ikionnellinen ystävälleni joka suositteli minua sekä tietysti personal trainerilleni, joka tekee ohjelmat ja ruokavaliot. Ja minun tarvitsee vain noudattaa niitä ja tulosta tulee. En minä tiedä olenko ainoa joka on kokenut näin, mutta varsin iloisia personal trainereita ja asiakaspalvelijoita on sali täynnä. Ja joustolämmittelylaitteet on todella hyvät polville ja rasvanpoltolle, kun lenkillä ei pysty käymään.

Summasummarum: Itse koen saavani todella paljon Kuntoportilta. Ja ajattelin suositella muutaman kaverinikin treenaamaan, koska saamme molemmat heidän liittyessään kuukauden ilmaista treeniaikaa! Ihanaa kesän alkua, ja liikkukaa hyvin ja syökää vielä paremmin!

Ps. Nyt lähden huijaamaan rasvasolujani ja menen nukkumaan. En tosin laske lampaita vaan pois hyppiviä rasvakiloja ja näen unta 66kg:n lukemasta vaa'alla :)

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      13
      3453
    2. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      60
      3293
    3. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      46
      2992
    4. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      94
      2848
    5. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      62
      2688
    6. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2648
    7. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      97
      2620
    8. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      113
      2327
    9. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      57
      2077
    10. Joskus tulee niin

Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk
      Ikävä
      66
      1971
    Aihe