KEILAILU ON PERSEESTÄ!
Ny asiaa lukekaa ja miettikää
11
3829
Vastaukset
- Tso tso
Ei ihmekään jos on vanha ja rajoittunut mieleltäsi, ettet tajuu keilailusta mitään, siirry johonkin ihmissuhdepalstalle hauku siellä kaikki Ruuneberistä Ruben Stilleriin. Jos saat siitä itsetuntoasi kohotettua niin hommahan toimii!
Jätä tämä palsta kuitenkin vaan ihan niille jotka keilailusta tosiaan haluaa keskustella. Toivottavasti tulee jatkossa asiaa ja mielipiteitä eikä lisää tollasia infantiilejä tälle palstalle! - Ydinmiess
En ole kuuna päivinä tavannut niin köpsää urheilijaa kuin keilaaja, Hän on laiska typerä
ja huonokäytöksinen. Välineen kanssa kikkaillaan.
harjoittelua vierastava kaljaa kittaavaa väkeä.- 2 vailla 300
Kerro ihmeessä millä paikkakunnalla tämä keilaaja pyörii niin vois tehdä viikonloppureissu kattomaan.Lähiseudun halleissa häntä ei ole näkynyt!
- TARKKAILIJA
KATSO PEILIIM NIIN NÄET ÄLÄ SILTI SAA HJÄRTÄ SLAAGIA!!!!!!!
- 123456754543
Keilailu on ylivoimaisesti Suome menestynein palloilulaji. eli haistakaa paska kaikki jääkend fanit!
- Geilaaja
Ensinnäkin nyt kilpakeilaajat EIVÄT saa juoda alkoholia EIKÄ polttaa tupakkaa, se on kielettyä :)
- veryoldfox
uuu - mä oon oikeen "kilpakeilaaja". Ja mää oon "kilparyyppääjä". Siis ryyppääminen on urheilua :)
- Geilaaja
Ei helvetti hajosin tähän vastaukseen :DD
- Liukastuitko
Toki jos keilaa sillä persuksellansa.
- Liukutaklaavapakki
Nyt ollaan asian ytimessä !!! keilailu on perseestä mutta niin on kaikki muutkin lajit !
- Anonyymi
Se on ihan jokaisen oma mielipide, niinkuin kaikissa asioissa ja lajeissa. Minun mielestä keilaaminen on mukavaa ja jännittävää, hohtokeilaus on kivaa.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346