KEILAILU ON PERSEESTÄ!
Ny asiaa lukekaa ja miettikää
9
3876
Vastaukset
- Tso tso
Ei ihmekään jos on vanha ja rajoittunut mieleltäsi, ettet tajuu keilailusta mitään, siirry johonkin ihmissuhdepalstalle hauku siellä kaikki Ruuneberistä Ruben Stilleriin. Jos saat siitä itsetuntoasi kohotettua niin hommahan toimii!
Jätä tämä palsta kuitenkin vaan ihan niille jotka keilailusta tosiaan haluaa keskustella. Toivottavasti tulee jatkossa asiaa ja mielipiteitä eikä lisää tollasia infantiilejä tälle palstalle! - Ydinmiess
En ole kuuna päivinä tavannut niin köpsää urheilijaa kuin keilaaja, Hän on laiska typerä
ja huonokäytöksinen. Välineen kanssa kikkaillaan.
harjoittelua vierastava kaljaa kittaavaa väkeä.- 2 vailla 300
Kerro ihmeessä millä paikkakunnalla tämä keilaaja pyörii niin vois tehdä viikonloppureissu kattomaan.Lähiseudun halleissa häntä ei ole näkynyt!
- 123456754543
Keilailu on ylivoimaisesti Suome menestynein palloilulaji. eli haistakaa paska kaikki jääkend fanit!
- Geilaaja
Ensinnäkin nyt kilpakeilaajat EIVÄT saa juoda alkoholia EIKÄ polttaa tupakkaa, se on kielettyä :)
- veryoldfox
uuu - mä oon oikeen "kilpakeilaaja". Ja mää oon "kilparyyppääjä". Siis ryyppääminen on urheilua :)
- Geilaaja
Ei helvetti hajosin tähän vastaukseen :DD
- Liukutaklaavapakki
Nyt ollaan asian ytimessä !!! keilailu on perseestä mutta niin on kaikki muutkin lajit !
- Anonyymi
Se on ihan jokaisen oma mielipide, niinkuin kaikissa asioissa ja lajeissa. Minun mielestä keilaaminen on mukavaa ja jännittävää, hohtokeilaus on kivaa.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3132818Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä522614- 1201712
- 1181420
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461380Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301265PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1441221- 691080
- 741079
- 701020