Ny asiaa lukekaa ja miettikää

Vanha kettu

KEILAILU ON PERSEESTÄ!

10

2062

Vastaukset

• Ei ihmekään jos on vanha ja rajoittunut mieleltäsi, ettet tajuu keilailusta mitään, siirry johonkin ihmissuhdepalstalle hauku siellä kaikki Ruuneberistä Ruben Stilleriin. Jos saat siitä itsetuntoasi kohotettua niin hommahan toimii!
    Jätä tämä palsta kuitenkin vaan ihan niille jotka keilailusta tosiaan haluaa keskustella. Toivottavasti tulee jatkossa asiaa ja mielipiteitä eikä lisää tollasia infantiilejä tälle palstalle!

• En ole kuuna päivinä tavannut niin köpsää urheilijaa kuin keilaaja, Hän on laiska typerä
    ja huonokäytöksinen. Välineen kanssa kikkaillaan.
    harjoittelua vierastava kaljaa kittaavaa väkeä.

• Kerro ihmeessä millä paikkakunnalla tämä keilaaja pyörii niin vois tehdä viikonloppureissu kattomaan.Lähiseudun halleissa häntä ei ole näkynyt!

• KATSO PEILIIM NIIN NÄET ÄLÄ SILTI SAA HJÄRTÄ SLAAGIA!!!!!!!

• Keilailu on ylivoimaisesti Suome menestynein palloilulaji. eli haistakaa paska kaikki jääkend fanit!

• Ensinnäkin nyt kilpakeilaajat EIVÄT saa juoda alkoholia EIKÄ polttaa tupakkaa, se on kielettyä :)

• uuu - mä oon oikeen "kilpakeilaaja". Ja mää oon "kilparyyppääjä". Siis ryyppääminen on urheilua :)

• Ei helvetti hajosin tähän vastaukseen :DD

• Toki jos keilaa sillä persuksellansa.

• Nyt ollaan asian ytimessä !!! keilailu on perseestä mutta niin on kaikki muutkin lajit !

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Iranilainen kansanedustaja lupaa 3 miljoonan dollarin palkkion

Trumpin tappajalle. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/cfa37fd0-332c-4304-8dc6-3f7024244907
    Maailman menoa
    87
    3555
  2. Luisteluvalmentaja Mirjami Penttinen

Valmentaa nuoria kannustavasti ja tasa-arvoisesti.
    15
    1647
  3. MURHA hämeenlinnassa

Keskustassa, maanantain ja tiistain välisenä yönä??!! Kertokaa heti lisää........
    Hämeenlinna
    59
    1230