Ny asiaa lukekaa ja miettikää

Vanha kettu

KEILAILU ON PERSEESTÄ!

11

3829

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tso tso

Ei ihmekään jos on vanha ja rajoittunut mieleltäsi, ettet tajuu keilailusta mitään, siirry johonkin ihmissuhdepalstalle hauku siellä kaikki Ruuneberistä Ruben Stilleriin. Jos saat siitä itsetuntoasi kohotettua niin hommahan toimii!
      Jätä tämä palsta kuitenkin vaan ihan niille jotka keilailusta tosiaan haluaa keskustella. Toivottavasti tulee jatkossa asiaa ja mielipiteitä eikä lisää tollasia infantiilejä tälle palstalle!

• Ydinmiess

En ole kuuna päivinä tavannut niin köpsää urheilijaa kuin keilaaja, Hän on laiska typerä
      ja huonokäytöksinen. Välineen kanssa kikkaillaan.
      harjoittelua vierastava kaljaa kittaavaa väkeä.

• 2 vailla 300

Kerro ihmeessä millä paikkakunnalla tämä keilaaja pyörii niin vois tehdä viikonloppureissu kattomaan.Lähiseudun halleissa häntä ei ole näkynyt!

• TARKKAILIJA

KATSO PEILIIM NIIN NÄET ÄLÄ SILTI SAA HJÄRTÄ SLAAGIA!!!!!!!

• 123456754543

Keilailu on ylivoimaisesti Suome menestynein palloilulaji. eli haistakaa paska kaikki jääkend fanit!

• Geilaaja

Ensinnäkin nyt kilpakeilaajat EIVÄT saa juoda alkoholia EIKÄ polttaa tupakkaa, se on kielettyä :)

• veryoldfox

uuu - mä oon oikeen "kilpakeilaaja". Ja mää oon "kilparyyppääjä". Siis ryyppääminen on urheilua :)

• Geilaaja

Ei helvetti hajosin tähän vastaukseen :DD

• Liukastuitko

Toki jos keilaa sillä persuksellansa.

• Liukutaklaavapakki

Nyt ollaan asian ytimessä !!! keilailu on perseestä mutta niin on kaikki muutkin lajit !

• Anonyymi

Se on ihan jokaisen oma mielipide, niinkuin kaikissa asioissa ja lajeissa. Minun mielestä keilaaminen on mukavaa ja jännittävää, hohtokeilaus on kivaa.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      19
      2460
    2. 148
      2214
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2132
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2109
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1674
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1583
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1506
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      277
      1388
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1369
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      130
      1346
    Aihe