miksi -miksi

x-mainari

miksi golf sijoitetaan urheilupalstalle ?
Kun tulee joskus seurattua TV:sta noita golf kisoja. Herää pakostakin kysymys:MIKSI MOINEN TUHERTAMINEN RINNASTETAAN KUNTOILUUN TAI URHEILUUN? Kun katselee niitä kaljamahoja, jotka eivät jaksa itse välineitään kantaa, niin tulee mieleen että,yhtähyvin kaljanjuonti tai sikarinpoltto ovat urheilua.Hoh..hoijaa.

43

1184

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UUNOLLE!

      ottaako kaaliin? onko elämä kurjaa?et varmaankaan harasta mitään urheilua? makaat sohvalla kaljalasi ja voileipä kourassa ! katselet kuitenkin urheilua jopa golfia!? siis kuitenkin sinua jokin siinä kiinostaa? siis meneppä ja kokeile miltä tuntuu pelata kierros kantaa tai vedellä perässäsi golf bägiä, kävellä n.10 km, keskittyä, oivaltaa lyönnin niksit, nauttia ulkoilusta pelikavereiden seurasta!!! mitippä tätä ennenkuin haukut eri urheilu lajeja!!?? ise olen harrastanut monia urheilu ja kuntoilu lajeja jopa muutama maratoonikin on tullut hölkättyä että voin mielestäni sanoa mitä golf on se parasta mitä meidän perheessä on tapahtunut! yhteistä ulkoilu,seurustelua kuntoilua ! ei kuitenkaan verenmaku suussa niinkuin monissa muissa lajeissa! koitappa tervehtyä ja muista ottaa lääkkeesi ja tule hienon lajin äärelle elikä golf!!! on paras!!!

      • uuno eemeli

        tosiaan on tullut kokeiltua ja katsottua.Ei tosin kymmentä minuuttia pitempään kerralla.Ei jaksa millään. Tosiaan kun näkee noita kaljamahoja tuolta maailman huipulta,joiden täytyy välillä poistua kentältä vetäisemään savut.Ehkä se sittenkin on liikuntaa,liikkuuhan etanakin.Itsekkin olin aktiiviurheilija ja tuloksista että kymppi tuli juostua 31.49.keihäänheitosta sen verran,että juttelin Tapsan kanssa Jyväshovissa keihäänheitosta.Kun mainitsin parhaan tulokseni,Tapsa tuumasi:"Kuule sillä tuloksella sä olisit voittanut Lontoossa kultaa" Aivan näillä sanoilla.Että silleen.
        Muuten,elämäni on täysin kunnossa,olen terve kuin pukki,harrastuksiakin on riittävästi,eläke juoksee ,en polta enkä juo ja olen muutenkin epänormaali.Älä kanna huolta siitä.Harrasta liikuntaa edelleen.Minäkin aion harrastaa,pistin Busterin juuri traileriin ja aion lähteä uistelemaan,kun on niin hieno auringonpaiste.Kun istuu veneessä neljä,tai viisi tuntia on tullut liikuttua enemmän kuin golf kisassa.


      • HuaHinThai
        uuno eemeli kirjoitti:

        tosiaan on tullut kokeiltua ja katsottua.Ei tosin kymmentä minuuttia pitempään kerralla.Ei jaksa millään. Tosiaan kun näkee noita kaljamahoja tuolta maailman huipulta,joiden täytyy välillä poistua kentältä vetäisemään savut.Ehkä se sittenkin on liikuntaa,liikkuuhan etanakin.Itsekkin olin aktiiviurheilija ja tuloksista että kymppi tuli juostua 31.49.keihäänheitosta sen verran,että juttelin Tapsan kanssa Jyväshovissa keihäänheitosta.Kun mainitsin parhaan tulokseni,Tapsa tuumasi:"Kuule sillä tuloksella sä olisit voittanut Lontoossa kultaa" Aivan näillä sanoilla.Että silleen.
        Muuten,elämäni on täysin kunnossa,olen terve kuin pukki,harrastuksiakin on riittävästi,eläke juoksee ,en polta enkä juo ja olen muutenkin epänormaali.Älä kanna huolta siitä.Harrasta liikuntaa edelleen.Minäkin aion harrastaa,pistin Busterin juuri traileriin ja aion lähteä uistelemaan,kun on niin hieno auringonpaiste.Kun istuu veneessä neljä,tai viisi tuntia on tullut liikuttua enemmän kuin golf kisassa.

        miten voit kirjoittaa ollesi aktiiviurheilija, kun et näköjään edes tiedä mitä urheilu on?
        pelkää paskanjauhamista, kirjoita ensikerralla huuhaa-palstalle


      • eikö ole muut??
        uuno eemeli kirjoitti:

        tosiaan on tullut kokeiltua ja katsottua.Ei tosin kymmentä minuuttia pitempään kerralla.Ei jaksa millään. Tosiaan kun näkee noita kaljamahoja tuolta maailman huipulta,joiden täytyy välillä poistua kentältä vetäisemään savut.Ehkä se sittenkin on liikuntaa,liikkuuhan etanakin.Itsekkin olin aktiiviurheilija ja tuloksista että kymppi tuli juostua 31.49.keihäänheitosta sen verran,että juttelin Tapsan kanssa Jyväshovissa keihäänheitosta.Kun mainitsin parhaan tulokseni,Tapsa tuumasi:"Kuule sillä tuloksella sä olisit voittanut Lontoossa kultaa" Aivan näillä sanoilla.Että silleen.
        Muuten,elämäni on täysin kunnossa,olen terve kuin pukki,harrastuksiakin on riittävästi,eläke juoksee ,en polta enkä juo ja olen muutenkin epänormaali.Älä kanna huolta siitä.Harrasta liikuntaa edelleen.Minäkin aion harrastaa,pistin Busterin juuri traileriin ja aion lähteä uistelemaan,kun on niin hieno auringonpaiste.Kun istuu veneessä neljä,tai viisi tuntia on tullut liikuttua enemmän kuin golf kisassa.

        taitaa olla niin että kun nyt olet eläkkeellä ei taijja ola muuta tekemistä kuin haukkua erillaisia urheilulajeja ja viellä siitä kalastuksesta ja liikunnasta että kyllähän sekin tietysti on liikuntaa kun istuu moottori puotissa la körröttelee taitaa siinä hiki tulla ja kunto kasvaa??? muuten miekin oon kova liikkumaan kuljen joka päivä duuniin autollani taitaa tulla n.30km per päivä! muista ! ylös ulos ja lenkille vaikkapa golfia pelaamaan!!! hyvää jatkoa eläkeläiselle vuoan!!!!!


      • pidempi
        uuno eemeli kirjoitti:

        tosiaan on tullut kokeiltua ja katsottua.Ei tosin kymmentä minuuttia pitempään kerralla.Ei jaksa millään. Tosiaan kun näkee noita kaljamahoja tuolta maailman huipulta,joiden täytyy välillä poistua kentältä vetäisemään savut.Ehkä se sittenkin on liikuntaa,liikkuuhan etanakin.Itsekkin olin aktiiviurheilija ja tuloksista että kymppi tuli juostua 31.49.keihäänheitosta sen verran,että juttelin Tapsan kanssa Jyväshovissa keihäänheitosta.Kun mainitsin parhaan tulokseni,Tapsa tuumasi:"Kuule sillä tuloksella sä olisit voittanut Lontoossa kultaa" Aivan näillä sanoilla.Että silleen.
        Muuten,elämäni on täysin kunnossa,olen terve kuin pukki,harrastuksiakin on riittävästi,eläke juoksee ,en polta enkä juo ja olen muutenkin epänormaali.Älä kanna huolta siitä.Harrasta liikuntaa edelleen.Minäkin aion harrastaa,pistin Busterin juuri traileriin ja aion lähteä uistelemaan,kun on niin hieno auringonpaiste.Kun istuu veneessä neljä,tai viisi tuntia on tullut liikuttua enemmän kuin golf kisassa.

        matka, sitä tyhmempi jätkä. Tässähän se taas tuli todistetuksi.


      • Anonyymi

        Jos golf ärsyttää, niin älä katso tv:n golf lähetyksiä , jos urheilu-uutisissa puhutaan golfista niin käännä kanavaa tai sulje tv . Jos et toimi ohjeiden mukaisesti, niin on mahdollista että joku päivä havahdut kun olet lähikentän ykkös lyöntipaikalla (1 tee-box) ja tajuat että olet golfari ? Ja silloin on myöhäistä !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos golf ärsyttää, niin älä katso tv:n golf lähetyksiä , jos urheilu-uutisissa puhutaan golfista niin käännä kanavaa tai sulje tv . Jos et toimi ohjeiden mukaisesti, niin on mahdollista että joku päivä havahdut kun olet lähikentän ykkös lyöntipaikalla (1 tee-box) ja tajuat että olet golfari ? Ja silloin on myöhäistä !

        Jos golf ärsyttää, niin älä katso tv:n golf lähetyksiä , jos urheilu-uutisissa puhutaan golfista niin käännä kanavaa tai sulje tv .

        - en katso
        - jos sattuu golf lähteyksiä sattuu tulemaan, en ole kiinnostunut (en tosin myöskään vaivaudu sulkemaan ohjelmaa)

        Jos et toimi ohjeiden mukaisesti, niin on mahdollista että joku päivä havahdut kun olet lähikentän ykkös lyöntipaikalla (1 tee-box) ja tajuat että olet golfari ? Ja silloin on myöhäistä !

        - ei ole mahdollista


      • Anonyymi
        HuaHinThai kirjoitti:

        miten voit kirjoittaa ollesi aktiiviurheilija, kun et näköjään edes tiedä mitä urheilu on?
        pelkää paskanjauhamista, kirjoita ensikerralla huuhaa-palstalle

        Eihän golfkentältä tarvitse poistua savuille , kyllä siellä saa tupakkia poltella jopa kilpailuissa ?


      • Anonyymi
        uuno eemeli kirjoitti:

        tosiaan on tullut kokeiltua ja katsottua.Ei tosin kymmentä minuuttia pitempään kerralla.Ei jaksa millään. Tosiaan kun näkee noita kaljamahoja tuolta maailman huipulta,joiden täytyy välillä poistua kentältä vetäisemään savut.Ehkä se sittenkin on liikuntaa,liikkuuhan etanakin.Itsekkin olin aktiiviurheilija ja tuloksista että kymppi tuli juostua 31.49.keihäänheitosta sen verran,että juttelin Tapsan kanssa Jyväshovissa keihäänheitosta.Kun mainitsin parhaan tulokseni,Tapsa tuumasi:"Kuule sillä tuloksella sä olisit voittanut Lontoossa kultaa" Aivan näillä sanoilla.Että silleen.
        Muuten,elämäni on täysin kunnossa,olen terve kuin pukki,harrastuksiakin on riittävästi,eläke juoksee ,en polta enkä juo ja olen muutenkin epänormaali.Älä kanna huolta siitä.Harrasta liikuntaa edelleen.Minäkin aion harrastaa,pistin Busterin juuri traileriin ja aion lähteä uistelemaan,kun on niin hieno auringonpaiste.Kun istuu veneessä neljä,tai viisi tuntia on tullut liikuttua enemmän kuin golf kisassa.

        Jaa mitäs urheilua se keihäänheitto sitten on? Istutaan penkillä ja omalla vuorolla nakataan tikkua nurmikolle. Kaljamaha se Sepollakin oli. Aika monta urheilulajia voi noilla perusteilla kyseenalaistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa mitäs urheilua se keihäänheitto sitten on? Istutaan penkillä ja omalla vuorolla nakataan tikkua nurmikolle. Kaljamaha se Sepollakin oli. Aika monta urheilulajia voi noilla perusteilla kyseenalaistaa.

        Sehän on ihan oikeaa urheilua, jossa taito ja voima sekä taktikointi näyttelevät suurta roolia. Jostain syystä golf-paskamahoja ei näy keihäänheittokisoissa tai missään muuallakaan oikeilla urheiluareenoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on ihan oikeaa urheilua, jossa taito ja voima sekä taktikointi näyttelevät suurta roolia. Jostain syystä golf-paskamahoja ei näy keihäänheittokisoissa tai missään muuallakaan oikeilla urheiluareenoilla.

        Miten taktikoit keihäänheitossa, riittää että yksi heitto kantaa pidemmälle kuin muiden? Aika turha paikka ajatuksille, ehkä voi tuulta arvioida oman vuoronsa aikana. Golfissa peli ei ole selvä kun vasta lopussa, toki joskus voittaja on ylivoimainen? Usein voitto tulee lyönnin erolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten taktikoit keihäänheitossa, riittää että yksi heitto kantaa pidemmälle kuin muiden? Aika turha paikka ajatuksille, ehkä voi tuulta arvioida oman vuoronsa aikana. Golfissa peli ei ole selvä kun vasta lopussa, toki joskus voittaja on ylivoimainen? Usein voitto tulee lyönnin erolla.

        No shit sherlock, golfhan kuulostaa petaquelta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No shit sherlock, golfhan kuulostaa petaquelta.

        Siinä golfissa kävellään n 10 km /kierros! Kuinka paljon petague ja keihäänheitossa? Se että aloittaja huomasi 10 min jälkeen että on liian vaikeaa? Mutta eipä mitään koittakaa pärjätä urheilumuistojenne kanssa me pelataan golfia lähes päivittäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä golfissa kävellään n 10 km /kierros! Kuinka paljon petague ja keihäänheitossa? Se että aloittaja huomasi 10 min jälkeen että on liian vaikeaa? Mutta eipä mitään koittakaa pärjätä urheilumuistojenne kanssa me pelataan golfia lähes päivittäin.

        Voi Jeesus. Juokse joskus ultramaratooni ja selitä sitten...


      • Anonyymi
        uuno eemeli kirjoitti:

        tosiaan on tullut kokeiltua ja katsottua.Ei tosin kymmentä minuuttia pitempään kerralla.Ei jaksa millään. Tosiaan kun näkee noita kaljamahoja tuolta maailman huipulta,joiden täytyy välillä poistua kentältä vetäisemään savut.Ehkä se sittenkin on liikuntaa,liikkuuhan etanakin.Itsekkin olin aktiiviurheilija ja tuloksista että kymppi tuli juostua 31.49.keihäänheitosta sen verran,että juttelin Tapsan kanssa Jyväshovissa keihäänheitosta.Kun mainitsin parhaan tulokseni,Tapsa tuumasi:"Kuule sillä tuloksella sä olisit voittanut Lontoossa kultaa" Aivan näillä sanoilla.Että silleen.
        Muuten,elämäni on täysin kunnossa,olen terve kuin pukki,harrastuksiakin on riittävästi,eläke juoksee ,en polta enkä juo ja olen muutenkin epänormaali.Älä kanna huolta siitä.Harrasta liikuntaa edelleen.Minäkin aion harrastaa,pistin Busterin juuri traileriin ja aion lähteä uistelemaan,kun on niin hieno auringonpaiste.Kun istuu veneessä neljä,tai viisi tuntia on tullut liikuttua enemmän kuin golf kisassa.

        Joo siinä voi tulla ongelma jos yrittää oppia golfpalloa lyömään niin varmaan on tylsää kun ei onnistu? Nämä golfvastaiset on niin huvittavia kun ne selittää, että kokeilin 10 min koska kukaan ei opi lyömään golfpalloa 10 minuutissa? Onhan se joillekin vaikeaa myöntää että ei osaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on ihan oikeaa urheilua, jossa taito ja voima sekä taktikointi näyttelevät suurta roolia. Jostain syystä golf-paskamahoja ei näy keihäänheittokisoissa tai missään muuallakaan oikeilla urheiluareenoilla.

        Miksi ammattilaiset golfinpelaajat joista parhaimmat tienaa kymmeniä miljoonia, lähtisivät heittämään jotain keppiä? Ei ole kyllä näitä keihäänheittäjiä näkynyt isoissa golfkilpailuissa? Muutamat tosin eläkepäivillä on golfia pelanneet. Golfissa tarvitaan useita lyöntitapoja, keihäänheitossa (nykyisessä) vaan yksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi Jeesus. Juokse joskus ultramaratooni ja selitä sitten...

        Juoksetko sinä ultramarathonin? En.minä ainakaan, nehän on aika harvassa. Tuskinpa kovin moni eläkeläinen sen tekee, monet kuitenkin kävelee 5/10 km kärryjen kanssa, jotkut käyttää golfautoa ja kävelee osan tai ei. Vanhemmalle ihmiselle golfkierros on jo aika kovaa urheilua.


    • tärkeän

      keskusteluaiheen esilleottamisesta. Mitä on urheilu ? Se nyt jotenkin liittynee kuntoiluun, mutta miten ? Urheiluruutu valitsee tietyt aiheet lähetykseen, lehdet valitsevat tietyt lajit urheilusivuille ja Suomi24 sijoittaa golfin urheilu ja kuntoilu otsakkeen alle. Yllämainituin perustein katsoisin, että on varsin yleinen konsensus ainakin toimittajapiireissä (joka näissä asioissa tuppaa ratkaisemaan) siitä, että golf on urheilua (kuntoilupuoleen en ota kantaa). Jos haluat vängätä vastaan voisi esim. joku SUL olla hyvä osoite reklamoida. miksiköhän joku keihäänheitto on (yleis)urheilua ? Siinä heitetään vain 6 kertaa kun golfkisassakin 4 päivän aikana tulee jo pelkkiä draivejakin öbaut parikymmentä. Tai 100m juoksu ? Sehän kestää vajaat 10 s. Että on näitä muitakin kummallisuuksia jos niitä lähdetään etsimään.

      • mainita

        jalkapallo, jossa löntystellään puolitoista tuntia verrattuna golfin 16 tunnin löntystelyyn 4 päivän aikana.


    • Nirk

      Entä skeet-ammunta, jousiammunta, ammunta yleensä? Golfia pystyy harrastamaan, vaikkei niin skarpissa kunnossa olisikaan, mutta huipputason pelaajat ovat todella kovakuntoisia. Monesta lajista, mutta varsinkin golfista, kirjoittavat paljon skeidaa ne, jotka eivät siitä MITÄÄN ymmärrä.

    • HuaHinThai

      asia on niin moneen kertaan käsitelty tälläkin palstalla, että katso vanhoja vastauksia.

      senkun juot kaljaa ja poltat sikareja ja pidät itseäsi kuntoilijana "urheiluahan" se kyllä on.

      minä mieluummin harrastan ja urheilen golffin parissa, jos et tiedä mitä eroa niillä on katso wikipediasta

      • Anonyymi

        Jotkut pauhaa suu vaahdossa kuinka haitallista on golf kentän rakentaminen ym. Ja sitten kauhea hätä kun ei se oo urheilua ja vanhat äijät siellä pyörii? Muistutan että golf kentät on lähes kaikki osakeyhtiöitä jotka ovat pelaajien omistuksessa ja ne jotka siellä pelaa myös maksaa sen itse. Itse kuulun näihin äijiin, eikä mua kiinnosta tippaakaan mitä mieltä jotkut muut on .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut pauhaa suu vaahdossa kuinka haitallista on golf kentän rakentaminen ym. Ja sitten kauhea hätä kun ei se oo urheilua ja vanhat äijät siellä pyörii? Muistutan että golf kentät on lähes kaikki osakeyhtiöitä jotka ovat pelaajien omistuksessa ja ne jotka siellä pelaa myös maksaa sen itse. Itse kuulun näihin äijiin, eikä mua kiinnosta tippaakaan mitä mieltä jotkut muut on .

        Ketään ei toisaalta kiinnosta sinunkaan mielipiteesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketään ei toisaalta kiinnosta sinunkaan mielipiteesi.

        Tuntuu kiinnostavan kun vastasit ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuu kiinnostavan kun vastasit ?

        Sinut servattiin jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinut servattiin jo.

        Ketään ei kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut pauhaa suu vaahdossa kuinka haitallista on golf kentän rakentaminen ym. Ja sitten kauhea hätä kun ei se oo urheilua ja vanhat äijät siellä pyörii? Muistutan että golf kentät on lähes kaikki osakeyhtiöitä jotka ovat pelaajien omistuksessa ja ne jotka siellä pelaa myös maksaa sen itse. Itse kuulun näihin äijiin, eikä mua kiinnosta tippaakaan mitä mieltä jotkut muut on .

        Samma på här, ei minuakaan kiinnosta yhtään mihin golfkentän reikään lasken ruikuli paskani, kerätkää sieltä pallonne. On muuten ollu vatsa ruikulina viime päivinä, jotain sopimatonta kai syöty?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samma på här, ei minuakaan kiinnosta yhtään mihin golfkentän reikään lasken ruikuli paskani, kerätkää sieltä pallonne. On muuten ollu vatsa ruikulina viime päivinä, jotain sopimatonta kai syöty?

        Oho siinä on vasta kovan luokan terroristi, että oikein kentälle asioille? Toivottavasti ei satu vihaisempaa kenttämestaria, ettei tule ongelmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho siinä on vasta kovan luokan terroristi, että oikein kentälle asioille? Toivottavasti ei satu vihaisempaa kenttämestaria, ettei tule ongelmia.

        "Hätä ei lue lakia" ja peuran pyynnissä useinkin alkaa paskattamaan ja ulostaahan ne kenttämestaritkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Hätä ei lue lakia" ja peuran pyynnissä useinkin alkaa paskattamaan ja ulostaahan ne kenttämestaritkin.

        Ja kentät on täynnä sopivia reikiä, minne ruikulit voi häveliäästi tuutata pois ihmisten näkyviltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kentät on täynnä sopivia reikiä, minne ruikulit voi häveliäästi tuutata pois ihmisten näkyviltä.

        No ne reiäthän juuri ovatkin parahia ruikulille, varmaan kenttämestarikin tyytyväinen, kun ilmaista lannoitetta saadaan paikalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ne reiäthän juuri ovatkin parahia ruikulille, varmaan kenttämestarikin tyytyväinen, kun ilmaista lannoitetta saadaan paikalle

        Joo joskus te apinat opitte käyttämään ihmisten wc tiloja, sitä odotellessa? Apinat heittelee paskaa kun eivät ole tyytyväisiä asioihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo joskus te apinat opitte käyttämään ihmisten wc tiloja, sitä odotellessa? Apinat heittelee paskaa kun eivät ole tyytyväisiä asioihin.

        Mitä ihmettä horiset? eihän apinoita ole Suomessa, kuin ainoastaan eläintarhoissa, eikä ne paskaa heitä sielläkään.
        Jos tarkoitat, että me golfkentällä ulostamassa kävijät olemme apinoita, niin se on vain puolitotuus ja sinäkin kuulut biologisesti meihin paskantajiin.
        Parempi heittää paskaa, kuin pilata elämän tavoillaan kaikkien elämää, kuten te golfarit teette, tämä on vahva ja rehellinen kantani, mielipiteeni.
        Uskon ja toivon, että golfkentille paskantaminen yleistyy, silloin on edes jotain hyötyä kun ulosteet eivät päädy vesistöihin "puhdistamoiden" kautta, kuten teidän sivistyneiden golfareiden paska päätyy, vaan ne luonnollisesti hajoavat raviten golfviheriötä, mikä lienee kaikkien etu ja hyöty, myös kenttämestarin, pitkässä juoksussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmettä horiset? eihän apinoita ole Suomessa, kuin ainoastaan eläintarhoissa, eikä ne paskaa heitä sielläkään.
        Jos tarkoitat, että me golfkentällä ulostamassa kävijät olemme apinoita, niin se on vain puolitotuus ja sinäkin kuulut biologisesti meihin paskantajiin.
        Parempi heittää paskaa, kuin pilata elämän tavoillaan kaikkien elämää, kuten te golfarit teette, tämä on vahva ja rehellinen kantani, mielipiteeni.
        Uskon ja toivon, että golfkentille paskantaminen yleistyy, silloin on edes jotain hyötyä kun ulosteet eivät päädy vesistöihin "puhdistamoiden" kautta, kuten teidän sivistyneiden golfareiden paska päätyy, vaan ne luonnollisesti hajoavat raviten golfviheriötä, mikä lienee kaikkien etu ja hyöty, myös kenttämestarin, pitkässä juoksussa.

        Joo ollaan toki "sukua" mutta minä en käyttäydy kuin apinat, jotka suuttuessaan paskantaa mihin sattuu ja myös heittelee sitä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Hätä ei lue lakia" ja peuran pyynnissä useinkin alkaa paskattamaan ja ulostaahan ne kenttämestaritkin.

        Peuraa tai muuta riistaa ei pyydetä, metsästys on eri asia ?


    • Anonyymi

      Voiko niihin reikiin tosiaankinkustajapaskoa

      • Anonyymi

        Joo, voi. Se on suotavavaa ja sitä paitsi hauskaa.


      • Anonyymi

        Siinä golfreijässä on muovikuppi jossa lippu on kiinni, pieni reikä on läpi kupista. Eli pieni sade huuhtelee ja reiän paikkaa muutetaan lähes päivittäin. Ainakin tarkastetaan ja lippu otetaan pois kun greenin nurmi leikataan .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä golfreijässä on muovikuppi jossa lippu on kiinni, pieni reikä on läpi kupista. Eli pieni sade huuhtelee ja reiän paikkaa muutetaan lähes päivittäin. Ainakin tarkastetaan ja lippu otetaan pois kun greenin nurmi leikataan .

        Nykyisin on kameroita aika monen kentän reunoilla, ja sisääntuloteillä, parkkipaikoilla, ollaan joskus menty kesäaamuna 04.00 pelaamaan, toki ilmoitettu toimistolle. Valvoja joka asui silloin kentän vieressä, kysyi seuraavana päivänä että miten meni aamupeli ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyisin on kameroita aika monen kentän reunoilla, ja sisääntuloteillä, parkkipaikoilla, ollaan joskus menty kesäaamuna 04.00 pelaamaan, toki ilmoitettu toimistolle. Valvoja joka asui silloin kentän vieressä, kysyi seuraavana päivänä että miten meni aamupeli ?

        Voihan sinne kentälle tuoda oma kamera ja kuvata paskominen, kertoo sitten kenttämestarille, että kävi paskalla ja antaa videon todisteeksi. Mikä tässä nyt on niin vaikeata?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan sinne kentälle tuoda oma kamera ja kuvata paskominen, kertoo sitten kenttämestarille, että kävi paskalla ja antaa videon todisteeksi. Mikä tässä nyt on niin vaikeata?

        Niin jokainen tekee mihin pystyy ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä golfreijässä on muovikuppi jossa lippu on kiinni, pieni reikä on läpi kupista. Eli pieni sade huuhtelee ja reiän paikkaa muutetaan lähes päivittäin. Ainakin tarkastetaan ja lippu otetaan pois kun greenin nurmi leikataan .

        Ei aina sada.


    • Anonyymi

      Ei tee.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      40
      3323
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2005
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      195
      1632
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      129
      1523
    5. 80
      1125
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      264
      971
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      122
      906
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      899
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      68
      820
    Aihe