Terve, osaako kukaan sanoa mistä liikkeestä pääkaupungiseudulta tai netistä kannattaisi etsiskellä oikealta nimeltään Homburg eli ns. Godfather tai gangsteri hattua ? Hieman on hakusessa kyseisen hatttu mallin etsintä, kiitti jos vaan joku osaa sanoa :)
Mistä "Kummisetä"/Homburg hattu ?
6
1324
Vastaukset
- Ben Noto
käyttänykkään Borsaliinon fedoroita?
- Man Of Zero Hats
Ainakin mitä olen lukenut niin yleisesti tämä aikaisemmin mainitsemani hattu tunnetaan juuri Godfather -hattuna mutta ei tuo Borsalinokaan kovin hassumman näköinen.
- Homopurkki
Man Of Zero Hats kirjoitti:
Ainakin mitä olen lukenut niin yleisesti tämä aikaisemmin mainitsemani hattu tunnetaan juuri Godfather -hattuna mutta ei tuo Borsalinokaan kovin hassumman näköinen.
Itse omistan homburgin mutten muista miten, tai mistä sen ostin...Let's Think....hmmmm...
Well, sorry but i don't really know...Bad thing...
- kenties.
www.hattu.fi
- Mr.A
Käsittääkseni gangstereille oli tyypillisempää käyttää (leveälierisiä) fedoroita, joiden lierit he taittoivat edestä alaspäin. Saksalaista alkuperää olevaa Homburgea käytti mm Hercule Poirot. Molempia löytyy mm Helsingin Hattu OY:stä (Kaarlenkatu 12 D) ja E.R.Wahlman OY:stä (Sofiankatu 5), suosittelen jälkimmäistä.
- yxvaa
Ei löydy Helsingin Hatun nettisivuilta ainakaan. Wahlmanilta löytyy, mutta vain mustana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022196- 1041634
- 821318
- 1211283
- 1171236
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘591059Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601034- 511007
- 36942
- 33814