Terve, osaako kukaan sanoa mistä liikkeestä pääkaupungiseudulta tai netistä kannattaisi etsiskellä oikealta nimeltään Homburg eli ns. Godfather tai gangsteri hattua ? Hieman on hakusessa kyseisen hatttu mallin etsintä, kiitti jos vaan joku osaa sanoa :)
Mistä "Kummisetä"/Homburg hattu ?
6
1464
Vastaukset
- Ben Noto
käyttänykkään Borsaliinon fedoroita?
- Man Of Zero Hats
Ainakin mitä olen lukenut niin yleisesti tämä aikaisemmin mainitsemani hattu tunnetaan juuri Godfather -hattuna mutta ei tuo Borsalinokaan kovin hassumman näköinen.
- Homopurkki
Man Of Zero Hats kirjoitti:
Ainakin mitä olen lukenut niin yleisesti tämä aikaisemmin mainitsemani hattu tunnetaan juuri Godfather -hattuna mutta ei tuo Borsalinokaan kovin hassumman näköinen.
Itse omistan homburgin mutten muista miten, tai mistä sen ostin...Let's Think....hmmmm...
Well, sorry but i don't really know...Bad thing...
- kenties.
www.hattu.fi
- Mr.A
Käsittääkseni gangstereille oli tyypillisempää käyttää (leveälierisiä) fedoroita, joiden lierit he taittoivat edestä alaspäin. Saksalaista alkuperää olevaa Homburgea käytti mm Hercule Poirot. Molempia löytyy mm Helsingin Hattu OY:stä (Kaarlenkatu 12 D) ja E.R.Wahlman OY:stä (Sofiankatu 5), suosittelen jälkimmäistä.
- yxvaa
Ei löydy Helsingin Hatun nettisivuilta ainakaan. Wahlmanilta löytyy, mutta vain mustana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942603- 1961000
- 55792
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti135737- 57645
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?16551- 51535
- 40514
- 55495
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52494