K2 jarrupalat

paperia

Oiekasti uusien K2 (moto90) luitimien jarrupalat kestää muutaman hassun jarrutuksen! ja koko ajan pitäisi olla niitä ostamassa. Onko kellään ratkaisua millä korvata nuo? sehän on melkein sama mitä se materiaali on kunhan kestäisivät.

10

1899

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keskellä talvea

      vasta huomasit. Eikä ole sama, mikä materiaali aiheuttaa jarrutuskitkan. Lämpimikseksesi huastat, kun puhut nuan lööperriä. Taidat ollakin ite Sarjaharhauttaja.

    • pitää hyvin

      Niin, huomasin saman kun vaihdoin keväällä vanhat, hyvin palvelleet Salomonit K2:ksi. K2:n jarrupala kuluu kyllä enemmän, mutta se PITO! Ei voi puhua samana päivänä K2:n jarruista ja Salmomonin "jarruista".

      Eikä K2:n pala huudakaan kuin veturi, kun sillä jarruttaa, tuota teki mulla Salomonin pala.


      P.S. aion jarruttaa palalla jatkossakin, vaikka osa harrastajista on ilmeisesti sitä mieltä, että se on järjetöntä! :-)

      • J.M.J.

        Minulla menee noita K2 jarrupaloja kahdet kesässä ja kilometrejä tullee n. 1500. Käsittääkseni kaikissa uudemmissa K2 luistimissa on sama jarrupala, joka maksaa n. 7,50€.


      • sanon nyt j,a

        sanon vastenkin, että palalla kannattaa vielä jarruttaa. joka lajissa oma pähkinä purtavana. pähkinöitä purressa ei kuitenkaan kysytä jarruja eikä avantouinnissa tarvitse mentä merta kauimmaksi. avantouinti kysyy vaan sukukalleuksien sieto ja tahto tasoa. enemmän näistä avantouintisektorilla, koska tämä menee nyt sille puolelle. rullakoutsi saa jatkaa täällä runoilua,koska se on avantounitiin urakoinut jo oman osuutensa enemmän kuin kiitettä västi.
        -siitä häntä kiittäen pirkan kiertäjä


      • liikenne hasardi

        on turhaa, jos ei luistele kaupungissa, sauvoilla kun pystyy jarruttaan tehokkaasti myös. Itse en kilometrejä laske mutta paljon niitä kesään tulee, vaikka renkaita en tosin joka kesä vaihdakkaan omiin k2;siini...


    • passwd

      Juu hinta liikkuu vajaan 7-10euron hujakoilla K2-malleihin sopivissa jarrupaloissa. Ehkä joku on saanut vähän edullisemminkin jostakin ostettua noita.

      • Hyvin on pitänyt

        Mie oon tehny itse omiin rulliksiin jarrupalat puusta jo monen vuoden ajan. Säästö se on pienikin säästö ;) Jos pala jotain 7 euron luokkaa maksaa, niin säästö on jo kymmenissä euroissa. Koivusta kun palan tekasee niin tulee oikein hyvä ja pitää jarruttaessa aivan yhtä hyvin kuin kumipala. Pikkasen tietty vaatii kädentaitoa ja aikaa puusta jarrupaloja tehdä. Vähän se puu pitää jarruttaessa ääntä ja pahimmissa jarrutuksissa vähän lämpenee, mutta eipähän oo kitkan voimasta vielä tuleen syttyny....


      • jarrutellut
        Hyvin on pitänyt kirjoitti:

        Mie oon tehny itse omiin rulliksiin jarrupalat puusta jo monen vuoden ajan. Säästö se on pienikin säästö ;) Jos pala jotain 7 euron luokkaa maksaa, niin säästö on jo kymmenissä euroissa. Koivusta kun palan tekasee niin tulee oikein hyvä ja pitää jarruttaessa aivan yhtä hyvin kuin kumipala. Pikkasen tietty vaatii kädentaitoa ja aikaa puusta jarrupaloja tehdä. Vähän se puu pitää jarruttaessa ääntä ja pahimmissa jarrutuksissa vähän lämpenee, mutta eipähän oo kitkan voimasta vielä tuleen syttyny....

        koivupaloilla kaiken aikaa. Vähäkös se savuaa. Koivupaloista kun tulee jarrupalaa veistellessä helposti palavaa sytykelastua. Sen kun ottaa mukaan vyöreppuun, niin tulee kyllä notskista hyvä. Kahvit on nuotiolla hyvä keitellä. Vanhat neuvot on joskus tarpeen.

        Kumpipala kyllä käryää, mut ei pala kunnolla. Ei ole kahvinkeitto onnistunut vielä ainakaan. Kertokaapa muut kokemuksista. Netti on hyvä apuväline kertoa omista kokemuksista. Mitä paremmat jutut, sen enempi kantsii kertoa kokemuksista täällä. Ei ne itsestään jutut tänne tule. Näppis eteen ja naputtamaan. Eli kertomaan vaan.

        Siis tällä kertaa näistä jarrupaloista, joka on täna suvena noussut tärkeeksi teemaksi. TOP-10 teema. Hyvä-hyvä.


    • ...............

      tarviikos sitä jarrupalaa sitten käytellä kokoaikaa?, opettelisit hiljentämään vauhtia muilla tavoin.

    • Kippa12345

      ole onnellinen sillä muita jarrupaloja et juurikaan saa mull on rollerbladet eikä saa mitään jarrupaloja olisin onnellinen jos kävis k2 jarrupalat

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4915
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3106
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1197
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe