Eli,onko kenelläkään tietoa miten saisin hiukseni täysin valkoisiksi? Mistä nettikaupasta voi ostaa 14 % hapatetta? Näin iltasanomien sivuilla Christina Aquileran ja sen hiukset ovat aina olleet niin lumoavat että nyt teen omallenikin päälle jotain:)
Kiitos vastauksista jo etukäteen!
MITEN SAAN SUPERVALKOISET HIUKSET
4
7533
Vastaukset
- Hyvänen aika!!!!
Päänahkasi ja hiukset tapat jos 14 % hapetetta iskisit päähäsi! Olen hiusalan opiskelija ja meillä on koulussa vahvin hapete 12 % eikä sitä suositella kuin raidoituksiin. Eli ei suoraa kontaktia päänahan kanssa! 14 % hapete on liian vahva enkä usko että alalla edes käytetään niin voimakasta ja jos käytetään niin varmaan joissakin todella erikoistapauksissa, mutta tietääkseni sellaista ei käytetä missään. Ulkomailla voi olla hurjia juttuja ja jos siellä käytetään 14 % hapetetta niin huh huh. Ei kannata siis sieltä tilata tai voit tulla huijatuksi! Koko päähän ei missään nimessä!! Kannattaa muutenkin jättää vaalentaminen ammatilaisen tehtäväksi, enkä sano tätä sen vuoksi että ajaisin oman alani etua vaan on ihan fakta että suurin osa kotivaalentajista epäonnistuu ja hiukset on pilalla. Vaalentamista valkoiseksi ei voi todellakaan kerta heitolla tehdä ellei pohjaväri ole jo ennestään tarpeeksi vaalea.
Ei ole mitään järkeä käyttää voimakkaalla hapetteella tehtyä värinpoistoa ja pitää lyhyttä vaikutusaikaa varsinkaan silloin jos hiukset on jo kärsineet käsittelyistä. Silloin ei välttämättä väriä edes poistu vaan voimakas hapete räjäyttää hiusta eikä muuta tapahdu. Vaalentamiseen (kun on voimakas värimuutos kyseessä) tulee käyttää paljon aikaa ja mielummin mieto hapete vaalennusjauhe jotain sävyä vaalennusjauheessa joka taittaa oranssia,punaista tai keltaista kuten sininen, vihreä tai violetti(vastaväri toiminta) ja sitten pitkä vaikutusaika. Kannattaa siis varautua että kampaajalla menee tunteja kun vaalentaminen on kyseessä. Täytyy varautua myös siihen että on kotona hyvät hoitotuotteet. Rakennepaikkaavaa hoitoainetta ja kosteuttavaa tehohoitoa tulisi käyttää säännöllisesti varsinkin kun on vaalennetut hiukset kysessä. Anyway, ei missään nimessä 14% tai 12 % hapetetta koko pään vaalennuksessa!! Hapetteen voimakkuus ei ole aina se joka loppupelissä määrää onnistuneen vaalennuksen.- Luin vain jostain..
.. että 14% hapate vaalentaa parhaiten,mutta tiedän toki että se on todella voimakasta. onhan raita-aine(vaalennusaine )voimakkain toimenpide..:)
Mulla on siis vaaleat hiukset mutta EI TARPEEKSI:)
eli mitä teen? Käytän silver shampoota joka tekee ihanan tuhkan vaaleaksi.
Mutta voisitko auttaa mua nyt valkoisten hiusten saamiseksi:)? - .........................
Luin vain jostain.. kirjoitti:
.. että 14% hapate vaalentaa parhaiten,mutta tiedän toki että se on todella voimakasta. onhan raita-aine(vaalennusaine )voimakkain toimenpide..:)
Mulla on siis vaaleat hiukset mutta EI TARPEEKSI:)
eli mitä teen? Käytän silver shampoota joka tekee ihanan tuhkan vaaleaksi.
Mutta voisitko auttaa mua nyt valkoisten hiusten saamiseksi:)?Jos sulla on jo vaaleat hiukset niin varmaankin 2-3 värinpoistolla saattaisi saada sellaiset ultra platinanvaaleat hiukset. Marketissahan on tämä yksi Schwarzkopf Live Absolut Platinum 00A vaalennusväri joka poistaa keltaisuutta. Itse käytin sitä ennen kuin aloitin hiusalalla opiskelun ja nykyään luotan vain kampaamoväreihin koska hiukset pysyy paremmassa kunnossa.
- mietimieti...
......................... kirjoitti:
Jos sulla on jo vaaleat hiukset niin varmaankin 2-3 värinpoistolla saattaisi saada sellaiset ultra platinanvaaleat hiukset. Marketissahan on tämä yksi Schwarzkopf Live Absolut Platinum 00A vaalennusväri joka poistaa keltaisuutta. Itse käytin sitä ennen kuin aloitin hiusalalla opiskelun ja nykyään luotan vain kampaamoväreihin koska hiukset pysyy paremmassa kunnossa.
ja mietippäs harkiten jos sulla olisi aivan valkoinen tukka sopiiko kasvojen väri niihin. kasvot eivät saisi punoittaa muuten järkky yhdistelmä.mulla itellä tällä hetkellä melko vaalee tukka, mutta kasvojen väristä tul ongelma nyt haluaisin luonnollisen vaalean.ehkä jotain pastellisävyä.siis mieti tarkkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857515- 965424
- 2624683
- 484582
- 643312
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512372
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214