Kun oma mies ällöttää

Ei tykkää

Siis fyysiseltä olemukseltaan! Eikä periaatteessa "ällötä" vaan inhottaa, kun toinen on LIIAN laiha liian jäntevä; ei yhtään mahaa, ei rotevuutta. Kaipaan pientä mahakumpua, tukevuutta, vaikka ukko onkin treenattu, hän syö liian vähän siihen nähden, mitä treenaa ja siis liian laiha.. hartiat luisevat ja lapaluut tunkevat paidan alta näkyviin selvinä kumpuina.. mitä tehdä? Kosketuskin alkaa inhottaa.. en vain voi sille mitään!

28

8311

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

Yksinkertaista,ota ero jos noin on päässyt käymään!

• """"...

Tuttu tunne, inhottaa jo pelkkä ajatuskin mieheni kosketuksesta. Syyn tiedän, en rakasta häntä enää. Tiedän, että hän on muitten naisten mielestä komea ja ihan hyväkroppainen. Niin oli minustakin joskus, mutta kun rakkaus on loppu, niin näköjään mukaan tulee myös fyysisen kosketuksen inho. Revi tästä nyt huumoria, kaksi lasta jne. Ei tässä ole kai muuta vaihtoehto, kuin erota. Tuskin ne tunteet enää uudelleen lämpiää kaiken jälkeen. Eli ei tunnu olevan sinullakaan tunteita enää.

• Ei tykkää

Muiden mielestä mieheni onkin hyväkroppainen jne. En tiedä itsekään, miksi tilanne on muuttunut tällä tavalla.. Ja miksen häntä halua kuten ennen. En tarvitse seksiäkään, minusta on mukavampi elää "kaverusten kesken" - ainakin kunnes keksin ulospääsyn. En tiedä, uskallanko erotakaan, olemme olleet naimisissa vasta vähän yli 2 vuotta.. tuntuu, että pettäisin paitsi mieheni myös kaikki sukulaisemme ja tuttavamme. Mutta jotainhan on tehtävä..

• hah

Mitä rakkautta se teillä on silloin ollutkaan jos se on riippuvainen toisen ruumiin koosta. Paskan marjat, ootte pinnallisia akkoja. Miettikääs asiaa toisippäin, mitä jos ukkonne sanois että ei rakasta teitä enää koska ootte lihonut/laihtunu tai että kun on tullu ryppyjä...

Mahtais teitä vituttaa aika rajusti!

Oikea rakkaus tulee sisältä, ei se katso toisen kroppaa.

• Ei tykkää
        hah kirjoitti:

Mitä rakkautta se teillä on silloin ollutkaan jos se on riippuvainen toisen ruumiin koosta. Paskan marjat, ootte pinnallisia akkoja. Miettikääs asiaa toisippäin, mitä jos ukkonne sanois että ei rakasta teitä enää koska ootte lihonut/laihtunu tai että kun on tullu ryppyjä...

Voihan ukkonikin niin aatella. Mä tiedän, ettei se tykkäiskään, jos mä lihoisin. Mutta omalle fiiliksilleni en voi mitään; kyllä mä muistan ne ajat, kun ukkoni sytytti olemuksellaan ja kaikella mut pelkän hymyn avulla, mutta nyt asiat vaan ovat muuttuneet enkä mä tajua, miks niin on käyny?

• heh
        Ei tykkää kirjoitti:

Voihan ukkonikin niin aatella. Mä tiedän, ettei se tykkäiskään, jos mä lihoisin. Mutta omalle fiiliksilleni en voi mitään; kyllä mä muistan ne ajat, kun ukkoni sytytti olemuksellaan ja kaikella mut pelkän hymyn avulla, mutta nyt asiat vaan ovat muuttuneet enkä mä tajua, miks niin on käyny?

teillä ei siis suhde todellakaan pelaa rakkaudesta. Ainakaan sun puolelta. Et voi sanoa sitä rakkaudeksi vaan fyysiseksi kiinnostukseksi.

Tässä alkaakin miettii että kuinka moni nainen sanoo rakkaudeksi sitä mikä ei ole rakkautta vaan fyysistä kiinnostusta. Ja kykeneekö nainen todellakaan edes tuntemaan todellista rakkautta, vai onko kaikki aina ja ikuisesti kiinni siitä vastapuolen ulkonäöstä.

Jokatapauksessa: ei tollaiset suhteet pidemmän päälle kestä koska ihminen muuttuu (yleensä huonompaan suuntaan rapistuessa iän myötä) ja jos tunteet on siitä ulkonäöstä kiinni niin ei se ole pysyvää. Silloin on parempi pysytellä yksin jos noin paljon vaikuttaa.

• Eliisa
        Ei tykkää kirjoitti:

Muiden mielestä mieheni onkin hyväkroppainen jne. En tiedä itsekään, miksi tilanne on muuttunut tällä tavalla.. Ja miksen häntä halua kuten ennen. En tarvitse seksiäkään, minusta on mukavampi elää "kaverusten kesken" - ainakin kunnes keksin ulospääsyn. En tiedä, uskallanko erotakaan, olemme olleet naimisissa vasta vähän yli 2 vuotta.. tuntuu, että pettäisin paitsi mieheni myös kaikki sukulaisemme ja tuttavamme. Mutta jotainhan on tehtävä..

itseäsi sinä petät ja miestäsi, jos kaverisuhtteksi on suhteenne päässyt. ja sukulaisista viis, te kaksi olette tärkeimmät. Alahan jutella miehesi kanssa....rehellisesti!

• Joopa joo
        hah kirjoitti:

Joo voihan sitä rakastaa ja mutta se on ihan eri juttu rakastaa jotain parisuhteessa ja haluta jotain ruumiillisesti.
        Kyllä me naiset varmaan kunnioitetaan sitä omaa miestä parisuhteessa ja arvostetaan mutta kun on tullu enemmän objekteja joihin verrata omaa, vaikkapa mieskalenterit keittiön seinällä niin nainenkin on alkanut ajatteleen seksiä kerran seitsemässä minuutissa ja omasta suoloiseta paristaanhan se nainenkin haaveilee katsellessaan sitä lokakuunmiestä siinä kalenterissa.
        Tasa-arvoa tämäkin.
        Alkaa miehet huutaan parisuhderakkauden perään ja siiten ettei ulkonäöllä ole väli kun itse joutuu kokeen saman. Vertaan itteesä siihen iltalehden viikoloppupoikaan ( tuli sekin tasapuolisuuden nimissä).
        Se on myöhäistä hiiren haukotella.....

• NeitiX

Sun täytyy kyl nyt ol rehellinen miehelles ja ittelles.. Tuo enää ole rakkautta jos tosiaan toisen kroppa inhottaa,ei pitäs vaikuttaa mihinkää? Kerää kamppeet kasaan ja muuta kylille tai sit toisin päin. Taisit itsekki jo tietää mis mennää.. Jaksamisia kummallekki.. ;)

• Tietäjä

Kerran kun nait hänet,miehesi,lupasit rakastaa
      häntä ?
      Miksi nyt näin kävi ?
      Rakastatko ehkä vierasta miestä ?
      Avioliitto on vakava asia,siihen sitoutuminen.
      Ei liittoon voi noin suhtautua,minusta.
      Selvitä ensin todelliset tunteesi,sitten mieti
      mitä haluat ?

• Timppa

Ei tartte ihmetellä mistä johtuu, että meitä yksin eläviä miehiä on niinkin paljon.
      Voi vittujen kevät sanon minä!

• siiri

Muakin ällöttää mun mies. Se on ruumiinrakenteeltaan samanlainen ja ihan hyvän näköinenkin. Jotenkin se vaan on alkanut kuvottamaan mua. En kestä sen kosketusta. Inhoan sen luisevia käsiä ja sen nasaaliääntä. Sen hajua. Sen omahyväistä ilmettä, kun se kuvittelee olevansa niin ihana. Sillä ei taida olla aavistustakaan mun ajatuksistani, ja välittäisikö niistä edes? Niin kauan kuin olen häntä varten ja teen kuten hän haluaa.
        En väitä, ettenkö olisi itsekin ällöttävä. Varmasti olen. Omastakin mielestäni. Saamaton haaveileva lurjus. Pari vuotta olen odottanut, että kuvotukseni kääntyisi takaisin vuosien takaiseen ihailuun ja hyvään tunteeseen, vaan ei.

• ällistynyt
        siiri kirjoitti:

Muakin ällöttää mun mies. Se on ruumiinrakenteeltaan samanlainen ja ihan hyvän näköinenkin. Jotenkin se vaan on alkanut kuvottamaan mua. En kestä sen kosketusta. Inhoan sen luisevia käsiä ja sen nasaaliääntä. Sen hajua. Sen omahyväistä ilmettä, kun se kuvittelee olevansa niin ihana. Sillä ei taida olla aavistustakaan mun ajatuksistani, ja välittäisikö niistä edes? Niin kauan kuin olen häntä varten ja teen kuten hän haluaa.
        En väitä, ettenkö olisi itsekin ällöttävä. Varmasti olen. Omastakin mielestäni. Saamaton haaveileva lurjus. Pari vuotta olen odottanut, että kuvotukseni kääntyisi takaisin vuosien takaiseen ihailuun ja hyvään tunteeseen, vaan ei.

MIKSI IHMEESSÄ TE SANOTTE TUOTA RAKKAUDEKSI? SILLÄ EI OLE RAKKAUDEN KANSSA MITÄÄN TEKEMISTÄ!!!!!!!

Se on ihastumista ihmisen ulkoisiin ominaisuuksiin, joka on väärä peruste olla yhdessä.

IHMISET RAPISTUU JA MUUTTUU IÄN MYÖTÄ, MYÖS TE NAISET! RAPISTUUKO MYÖS RAKKAUTENNE ULKONÄÖN MUUTTUMISEN MYÖTÄ? Jos muuttuu niin älkää silloin puhuko rakkaudesta.

(Sori noi kapitaalit eli isot kirjaimet, ovat tehokeino, tarkoituksella noin, ei vahingossa.)

• hoi
        ällistynyt kirjoitti:

MIKSI IHMEESSÄ TE SANOTTE TUOTA RAKKAUDEKSI? SILLÄ EI OLE RAKKAUDEN KANSSA MITÄÄN TEKEMISTÄ!!!!!!!

Se on ihastumista ihmisen ulkoisiin ominaisuuksiin, joka on väärä peruste olla yhdessä.

IHMISET RAPISTUU JA MUUTTUU IÄN MYÖTÄ, MYÖS TE NAISET! RAPISTUUKO MYÖS RAKKAUTENNE ULKONÄÖN MUUTTUMISEN MYÖTÄ? Jos muuttuu niin älkää silloin puhuko rakkaudesta.

(Sori noi kapitaalit eli isot kirjaimet, ovat tehokeino, tarkoituksella noin, ei vahingossa.)

Eihän tässä kukaan ole rakkaudesta puhunut muut ku sinä.
        Kyllä sitä nyt ollaan miesporukassakin rakkautta vailla kun on kerrankin mies oikeen esineellistetty niin kuin nainen koko saatanan historian ajan. On kuule ihan hyvä vaan että lökäpöksyiset möhömahat joilla on paskaset kalsarit jalassa ja kattoo himokkaasti telusta jotain sopusuhtaista naistalausahtaen jotain tuotako pääsis kommentteja tai jotain muuta paskaa saavat vähän ajattelemisen aihetta jos pystyvät ajattelemaan.
        Kyllä tää on ollu niin kaksinaismoralistista että ihan oksettaa. Naiselle on kyllä asetettu tiukat kriteerit miten perseen pitää olla pysty, reisiem minkälaiset millonkin, mistä kukin tykkää, ym.
        Mutta kylläpä ottaa koville jos nainenkin älyää vähän kattoo miltä se miehenpuoli tänäpäivänä näytää.
        MITÄ IHMETTÄ ON SE MIEHEN RAKKAUS JOKA EI RAPISTU ULKONÄÖN MYÖTÄ.kuule, näkis vaan tai kokois vaan.
        ISON NAURUN MINÄ MIEHEN RAKKAUDELLE NAURAN.jo siinä ollaan rakastamassa kun menettämisenpelko yllättää.
        Suomalaisen perusmiehen rakkaus sisältää kaksi tuikitärkeää asiaa, OMISTAMISEN HALU JA MENETTÄMISEN PELKO

• joojoo
        hoi kirjoitti:

Kyllä sitä nyt ollaan miesporukassakin rakkautta vailla kun on kerrankin mies oikeen esineellistetty niin kuin nainen koko saatanan historian ajan. On kuule ihan hyvä vaan että lökäpöksyiset möhömahat joilla on paskaset kalsarit jalassa ja kattoo himokkaasti telusta jotain sopusuhtaista naistalausahtaen jotain tuotako pääsis kommentteja tai jotain muuta paskaa saavat vähän ajattelemisen aihetta jos pystyvät ajattelemaan.
        Kyllä tää on ollu niin kaksinaismoralistista että ihan oksettaa. Naiselle on kyllä asetettu tiukat kriteerit miten perseen pitää olla pysty, reisiem minkälaiset millonkin, mistä kukin tykkää, ym.
        Mutta kylläpä ottaa koville jos nainenkin älyää vähän kattoo miltä se miehenpuoli tänäpäivänä näytää.
        MITÄ IHMETTÄ ON SE MIEHEN RAKKAUS JOKA EI RAPISTU ULKONÄÖN MYÖTÄ.kuule, näkis vaan tai kokois vaan.
        ISON NAURUN MINÄ MIEHEN RAKKAUDELLE NAURAN.jo siinä ollaan rakastamassa kun menettämisenpelko yllättää.
        Suomalaisen perusmiehen rakkaus sisältää kaksi tuikitärkeää asiaa, OMISTAMISEN HALU JA MENETTÄMISEN PELKO

Sinä se tuomitset miehen kuin miehen edes tuntematta heitä henkilökohtaisesti.

En viitti edes kommentoida viestiäsi, se oli NIIN TYPERÄÄ YLEISTYSTÄ ETTEI PAREMMASTA VÄLIÄ, vai pitäiskö sanoa ettei pahemmasta väliä.

Kaikki miehet ei nimittäin oo tollaisia, kaikki ei aseta mitään "direktiivejä" millainen perseen pitää olla jne.

Joten pidä ne mölyt mahassas.

Huomaa kyllä että oot KATKERA nainen! Oikein telaketjufeministi joka on valmis jyräämään kaiken ja kaikki, vain siitä suuresta vihasta ja inhosta KAIKKIA miehiä kohtaan, myös heitä joita et tunne.

• jee
        hoi kirjoitti:

sä et kuule muijarukka edes tiedä mitä on rakkaus tai mitä on rakastaa. opettele ensin se ennenkuin lauot totuuksias. vaikutat tosi katkeralta muijalta.

• *kauhistunut*

siis kuinka voit sanoa tuota rakkaudeksi, vai oletko edes sanonut? Minkä takia olet hänen kanssaan? Tiesitkö, että tuolla tavalla satutat häntä? Et sinä häntä rakasta jos et hyväksy häntä sellaisena kuin hän on! Minkä takia olet edes häet ottanut jos hän on LIIAN LAIHA?! Olisit ottanut kerralla sellaisen miehen josta et voi valittaa, että hän olisi liian laiha! Vai valittaisitko silloin että hän on liian lihava ja kaipaisit luisevaa miestä?
      Minä en vain voi nyt ymmärtää sinua. Mikä ihme ihmistä vaivaa, jos ottaa itselleen miehen jonka kanssa ei sitten kuitenkaan voi olla ja joutuu jouksemaan heti vessaan kun hän koskee sinua... ei kerrassaan mitään mieltä tuossa sinun touhussasi..
      LOPETA HYVÄ IHMINEN TUO HYVÄN SÄÄN AIKAAN! vai meinasitko jatkaa tuota sitten loputtomiin ja satuttaa miestäsi??
      Minä en jaksaisi tuollaista..luuletko että miehesi ei huomaa tuota?
      Älä satuta häntä enää enempää, tiedät mitä sinun pitää tehdä. Tai en tietenkään ole mikään sanomaan mutta ajattelen miehesi parasta ja miltä hänestä tuntuu.
      Ihan vain esimerkkinä: tuntuisiko sinusta hyvältä että mies jota sinä OIKEASTI rakastat ei antaisi sinun koskea itseäsi kun häntä ällöttäisi kosketuksesi.
      että mieti mitä teet.
      -raivostuttaa tuo!!!

• harmaasilmä

Voisiko olla että te harjoitatte ns. negatiivista vahvistusta miehenne luomaan mielikuvaan. Jos päivästä toiseen katsotaan niitä ärsyttäviä piirteitä ja takerrutaan niihin, ei mielihyvänkaltaista ylpeyttä kyetä tuntemaan. Suotavampaa olisi etsiä ne seksikkäät ja ihanat pienet kohdat ja suggestoida omia ajatuksiaan näitä käyttäen miellyttävimmiksi. Tuon inhon taustalla on puhtaasti kyllästyminen. Muistan kun ystäväni erosi parivuotisesta kumppanistaan ja kun kysyin, mistä hän tiesi rakkautensa kuolleen, ystävä vastasi; kun kaikki miehessä ilmeitä mukaanlukien ärsytti. Hän myös sanoi että olisihan voinut roikkua suhteessa ja inhota salaa, mutta sekään ei olisi ollut kaunis teko miehelle. Kyllä kumppanilleen on sen velkaa, että antaa edes tämän olla onnellinen.

Itse jos olen juminut johonkin mieheni kauneusvirheeseen, olen heti katkaisuut rumat ajatukseni ja etsiytynyt ajattelemaan hänen herkullista takamustaan, kovia lihaksia ja ihania vihreitä silmiään. Ja arvatkaa pidänkö häntä vastenmielisenä 8 vuoden jälkeen? En varmasti. Kyllä mulla on miehenä sellainen helmi, että muut naiset yrittää viedä sitä vängällä, mutta miespä ei lähde.

Miehillä näyttää olevan totisesti terveenpi tapa suhtautua kumppaniin. Muistanpa erään miehen jonka vaimo oli lihonut suunnattomasti ja oli surullinen tapahtumasta. Sen sijaan että tämä mies olisi potkinut naisen liikkumaan, hän oli sanonut, ettei se häntä haittaa. Hänelle riittää se tieto, että joskus niin kaunis ja hoikka nainen on tuolla jossakin sisällä. Tällainen rakkaudenosoitus on usein tehokkaampi "liikuttaja" kun toisen kovin sanoin arvosteleminen. Jos olisin lihava, minäkin yrittäisin laihtua siksi, että voisin taas olla se ihana nainen johon mieheni alunperin rakastui, en siksi että olisin jälleen se nainen jota mieheni rakastaa.

Muuta en osaa miesinhoon sanoa kuin että naisilla olisi nyt asenteen vaihdos paikallaan. Menkääpäs kertomaan pikku ajatuksenne miehellenne ja kun tämä pakkaa loukkaantuneena kampsujaan, huomaatte mitä menetätte. Se nasaali alkaa kuulostaa sulosoinnulta ja hoikka varsi seksikkäälle. Takaisin ette välttämättä pääse suhteeseen, mutta osaattepa välttää negatiivista ajatusten kehää seuraavassa suhteessa!

• Samaa kokenut

Jotenkin suhteessa ne muut henkiset jutut ajaa ajatteleen toisesta tälläsiäkin. Mulle on aikankin käynyt niin. Ole juuttunut ajattelemaan miehestäni ällöttäviä. Mutta sinä joka alitit keskustelun älä soimaa itseäsi. Näinhän nyt pääset eteenpäin ja saat ajateltavaa, ehkäpä patti aukeaa ja löydät miehestäsi muutakin tai saatte pattia kahden auki ja pääsette kasvuun. Eihän yksi mies voi kaikkia toiveistasi täyttää.
        Eikä se ole hänen tarkoituksensakaan.
        Haluampa kertoa pätkän omaa tarinaanikin, siis sen missä oma suhteeni on kuta kuinkin menossa.
        Tällä hetkellä mieheni ei piittaa ulkonäöstään ja minua ärsyttää se. Enne leikkasin hänen hiuksensa kun hänelle passasi koneella kaikki pois. nyt hän on alkanut vaatimaan uutta ja ole sanonut että täytyy mennä parturiin kun minä en osaa. Hänen tukkansa on kuvottava, vaatteita hän ei ole ostanut itselleen koskaan, mitään omaa tyyliä hänellä ei ole. Kerran hän kävi ostamassa ihan itse itselleen paidan ja housut kun oltiin välirikossa puolivuotta ja piti päästä naisiin. Eli, olen loukkaantunut kun katson ettei hän minun takiani vaivaidu katsomaan peiliin ja kohentamaan hiukan ulkoista asuaan. Katson että tämä on minun aliarvioimistani ihmisenä.
        Muistan kun nuoren keskustelimme tästäkin asiasta että ihmisen ei sais repsahtaa suhteessa juuri tuolliaseksi kun hän on nyt antanut mennä. Tuntuu kuin minä olisin vastuussa hänen ulkonäöstään. Minä en ole äiti vaan vaimo. Onhan paljon naisiakin jotka jättää itsensä laittamisen avioiduttuaan ja sitten miehiä tympii katella. Ihmettelevät mihin se entinen on oikeen kadonnut.

Miten ihminen voi kuvitella että josku toinen olisi jotenkin vastuussa?
        Vituttaa katsoa kun mies ei välitä ulkonäöstään kun on jo akka vierellä. Takuuvarmasti minunkin mieheni katsoo viiskymppisenä peiliin kun rakastuu siihen nuorempaan. Voi helvetti että tää osaa olla latteeta tää elämä.
        Niin, ja sitten hän vielä loukkaantuu kun mainitsen asiasta. Mitähän kantsis tehdä.

• suski

Ensinnäkin: suunnilleen samat sanat mitä kauhistunut jo mainitsi.

Ei rakkaus huomaa liika- tai puuttuvia kiloja. Tai jos toinen nyt sairaalloisen laihaksi pääsee, niin pitäähän silloin yrittää auttaa, mutta tämä kertoja haiskahti pahasti TURHAMAISELTA.

Mieti tosiaan, jos vaikka saisitte lapsen ja lihoisit, mikä on ihan luonnollista, niin ennen kuin olet ehtinyt laihtua entiselleen, miehesi pitäisi sinua ällöttävänä. Aika pinnalliselta kuulostaa tuo!

Ja vielä, kun kyse on ruumiinrakenteesta, eikä yhtäkkisestä laihtumisesta olet ilmeisesti havainnut jo yhdessäolonne alkaessa, ettet seurustele lihaskimpun kanssa. Eikö ratkaisevinta pitäisi olla, kuinka hän sua kohtelee?

Oletko itse älyttömän hyvän näköinen?

• ACES HIGH

Mulle kävi aivan samalla lailla. Olin kiinnostunut todella hyvän.näk. miehestä, mutta kun näin kuinka laiha/hoikka tämä oli, kiinostukseni ns. lopahti. Olemme olleet vasta pari-kolme kk yhdessä, enkä ole koskaan tuntenut rakkautta häntä kohtaan. Hän roikkuu aika paljon perässäni, mutta on tod. ystävällinen ja hieno mies. Minä en vain saa itseäni rakastumaan. Toiseksi: laiha/hoika mies tuntuu sängyssä pahalta...luut pistää ja ei tunnu yhtään niin hyvältä kuin tukevan/rotevan miehen kanssa, jonka kanssa seksi on taivaallista tai ainakin paljon parempaa. Minuakin inhottaa nykyisin miesystäväni kosketuskin, kun hän on aina kiinni ja olen niin kyllästynyt häneen. Siksi vaihdankin miestä, kun en halua odottaa niin pitkään, että huomaan olevani jo kihloissa tälläisen kanssa!

• maikki

Mäkin olen mieluummin vähän Isomman miehen kanssa kuin jonkun luikeron. Luisevat kyynärpäät vaan sohii ja polvet kolisee. Yök.

• niin
        maikki kirjoitti:

Mäkin olen mieluummin vähän Isomman miehen kanssa kuin jonkun luikeron. Luisevat kyynärpäät vaan sohii ja polvet kolisee. Yök.

Kyllä muutama kilo ylipainoo on parempi kun luiseva mies vaikka kuin nyt mieskin esineelistettäs. Mut niin se vaan on. Pieni mahakaan ei haittaa. Mutta laiha mies ,yäk

• mahakas mies
        niin kirjoitti:

Kyllä muutama kilo ylipainoo on parempi kun luiseva mies vaikka kuin nyt mieskin esineelistettäs. Mut niin se vaan on. Pieni mahakaan ei haittaa. Mutta laiha mies ,yäk

Kiitos, tuo oli lohduttavaa lukea että on naisia joille miehen maha ei ole turn-off. Ja kaikille maha ei ole kaljan lipittämisestä tullut, saanen sen huomauttaa. :)

• Simo
        maikki kirjoitti:

Tässä on kans yks luikero: 70 kg ja 182 cm.

Oli yllättävää kuulla naisilta noin negatiivisia kommentteja laihoista miehistä. Ehkä kukaan ei ole uskaltanut minulle sitä päin naamaa sanoa.

Meikäläisen lihasmassa ei vaan näytä kasvavan vaikka nostan puntteja säännöllisesti. Ei kai se läskin syöntikään paremman näköiseksi tee?

• masa

Moi!

Oletko vailla atleettista miestä? Tässä sinulle:
      pit.180 cm, paino 90 kg. Takana kivikovaa treeniä, jossa läskillä ei ole sanasijaa.
      Kunto riittää vaikka koko yön hurjasteluun ja tunteella.

• Vinkki

Hei, innostu muka kokkauksesta. Ala tekeen kaikkea ruokaa, käytä oikeaa voita. Piilorastaa ettei se huomaa. Lisää kastikkeisiin rasvaisinta kermaa mitä on. Leivo ym. Tee jotain niin herkullista ettei se voi vastustaa. Juota sille viinejä, olutta.
      Jos se saatas vaikka lihomaan.

• Anonyymi

Tilanteeni oli toivoton, minä ja mieheni olimme avioeron partaalla. Olin kauheassa tilassa ja tunsin, etten enää jaksanut elämääni. Sain tietää pappi TAKUTAsta, jolle tulin paljon arvostelua hänen temppelistään, ja otin häneen yhteyttä. Pappi TAKUTA teki minulle jälleennäkemisen rakkausloitsun ja nyt meillä menee taas paremmin kuin koskaan ennen. Kiitos paljon pappi TAKUTA avioliittoni pelastamisesta. Voit ottaa yhteyttä pappi TAKUTAAN hänen sähköpostiinsa [email protected] tai whatsappilla tähän puhelinnumeroon (+16592027218). Hän tekee myös seuraavia: 1) Lottovoitto2) Kadonnut rakkausloitsu. 3) Avioeroloitsu. 4) Avioliittoloitsu. 5) Sitoutumisloitsu. 6) Eroloitsu. 7) Karkottaa entisen rakastajan. 8.) Haluat ylennyksen toimistossasi. Kaikki kohtaamasi ongelmat ovat 100 % turvallisia ja taattuja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam
      Maailman menoa
      191
      12672
    2. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      51
      6636
    3. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      144
      5426
    4. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      85
      4644
    5. Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju
      Maailman menoa
      67
      4592
    6. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      61
      4141
    7. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      75
      4092
    8. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
      Maailman menoa
      98
      3852
    9. Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.

Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä
      Maailman menoa
      21
      3851
    10. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      87
      3577
    Aihe