Ylitornion kuumin puheenaihe

tosi ystävä

Ylitorniolaisia puhuttaa kovasti kuka pääsi bb-taloon,netti sekä lehdet on täynnä talon tapahtumia/puuhastelua.Mies,joka on päässyt taloon,herätti Ylitorniolaiset.Kateus pääsi täyteen kukoistukseen,nyt on jäljellä,vain ja ainoastaan,teeskennelty hyvyys,todellinen pahuus.

15

3263

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siellä...

Jobbarit puhu vain kahvista, smööristä ja sokkerista.....

• ruottista

joo nyt siellä kulmilla on juoruilemista???

• tyhmäkö?
        ruottista kirjoitti:

joo nyt siellä kulmilla on juoruilemista???

onko se kuppikoko vai mikä? Ja bb-talo sitte? Yhä mystisempää. Onko se kauppa, jossa myyään tissiliivejä vai mikä se sitte on?

• Upeaa & mahtavaa!!!

...noin pienellä paikkakunnalla.
      Siksi sieltä muutinkin pois. Kyttäämistä ja juoruamista. Kateellisia ollaan kaikille ja kaikelle. Pieraseppa Nuotiorannalla niin siitä puhutaan Kaulinrannassa.
      Hatunnoston paikka Terolle että on uskaltanut mennä ko. kilpailuun. Kyllä 50 000 € aina käyttöä löytyy.
      Minulta tulet saamaan ääniä ,huolimatta siitä mitä Ylitorniolla "juoruillaan" ja mitä seiska mahd. kirjoittaa!!!

minulta myös pisteet Terolle,mukava kaveri,ei ole koskaan mollannut ketään,ja toivon että pärjäis.

• auppi
        paikkakunta kirjoitti:

minulta myös pisteet Terolle,mukava kaveri,ei ole koskaan mollannut ketään,ja toivon että pärjäis.

täällä Ylitornio ja Teron KANNUSTAJAT,tsemppiä Terpalle.

• otsikot

välittömästi tulee esille ne ihmiset jotka juoruavat muutenkin.ei sitä silloin nähä omia VIKOJA.hatunnosto ja pisteet Terolle.

• selvis
        otsikot kirjoitti:

välittömästi tulee esille ne ihmiset jotka juoruavat muutenkin.ei sitä silloin nähä omia VIKOJA.hatunnosto ja pisteet Terolle.

minäkin muutin pois paikkakunnalta aikapäiviä sitten,eihän siellä ole juoruakkoja ja ukkoja.naapurin kyttääjiä ja juoruavia koko paikkakunta.eihän siellä ole etes elämisen mahdollisuutta.perskutti mikä paikka!!!mut hatunnosto pisteen Terolle.

• ONNELLINEN ASUKAS
        selvis kirjoitti:

minäkin muutin pois paikkakunnalta aikapäiviä sitten,eihän siellä ole juoruakkoja ja ukkoja.naapurin kyttääjiä ja juoruavia koko paikkakunta.eihän siellä ole etes elämisen mahdollisuutta.perskutti mikä paikka!!!mut hatunnosto pisteen Terolle.

No olipa hyä että älysit ite muuttaa pois täältä kylän ilmapiiriä pillaamasta negatiivisella asenteellasi! Täällä on hyvä asua,ja kasvattaa lapsia,elämisen mukavuus on ennenkaikkea OMASTA ASENTEESTA kiinni.

• sanon sen
        ONNELLINEN ASUKAS kirjoitti:

No olipa hyä että älysit ite muuttaa pois täältä kylän ilmapiiriä pillaamasta negatiivisella asenteellasi! Täällä on hyvä asua,ja kasvattaa lapsia,elämisen mukavuus on ennenkaikkea OMASTA ASENTEESTA kiinni.

tässä kun olen seuraillut Ylitorniolaisten kirjotuksia niin aika suppea paikka.oletteko tosiaan noin tiukkapiposia???

• yksi ihminen...

Totuus on se,että ihan sama missä asut,jokaiselta paikkakunnalta löytyy ne juorukellot,kyttääjät ja muut p:n puhujat!Ei se ole yksin Yt:n kirous!!Tämä on kuiten hyvä paikka asua,siinä missä muuallakin!!Terolle tsemppiä ja toivotaan että voittaa!!:)

• jokutoinen-ko
        yksi ihminen... kirjoitti:

Totuus on se,että ihan sama missä asut,jokaiselta paikkakunnalta löytyy ne juorukellot,kyttääjät ja muut p:n puhujat!Ei se ole yksin Yt:n kirous!!Tämä on kuiten hyvä paikka asua,siinä missä muuallakin!!Terolle tsemppiä ja toivotaan että voittaa!!:)

joo olen samaamieltä p....n puhumisesta täällä.mut ei sitä etes kuvittelekkaan et tällaista vois olla.mut on vaan.mieki sanon että kun y-torniosta on niin TSEMPPIÄ.

• Hyvin menee
        ONNELLINEN ASUKAS kirjoitti:

Kyllä se näin on, kaunaiset joutaa muualle ilmaa pilaamasta. Lykkyä tykö Tero!

• Hah, hah.
        jokutoinen-ko kirjoitti:

joo olen samaamieltä p....n puhumisesta täällä.mut ei sitä etes kuvittelekkaan et tällaista vois olla.mut on vaan.mieki sanon että kun y-torniosta on niin TSEMPPIÄ.

Näkkyypä olevan p....n kirjoittajiakin.

• s....

homppeli mikä homppeli

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5116
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3636
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      37
      3050
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      3005
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      10
      2936
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2363
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1848
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1790
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1731
    10. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      139
      1718
    Aihe