Ylitorniolaisia puhuttaa kovasti kuka pääsi bb-taloon,netti sekä lehdet on täynnä talon tapahtumia/puuhastelua.Mies,joka on päässyt taloon,herätti Ylitorniolaiset.Kateus pääsi täyteen kukoistukseen,nyt on jäljellä,vain ja ainoastaan,teeskennelty hyvyys,todellinen pahuus.
Ylitornion kuumin puheenaihe
15
3263
Vastaukset
- siellä...
Jobbarit puhu vain kahvista, smööristä ja sokkerista.....
- ruottista
joo nyt siellä kulmilla on juoruilemista???
- tyhmäkö?
ruottista kirjoitti:
joo nyt siellä kulmilla on juoruilemista???
onko se kuppikoko vai mikä? Ja bb-talo sitte? Yhä mystisempää. Onko se kauppa, jossa myyään tissiliivejä vai mikä se sitte on?
- Upeaa & mahtavaa!!!
...noin pienellä paikkakunnalla.
Siksi sieltä muutinkin pois. Kyttäämistä ja juoruamista. Kateellisia ollaan kaikille ja kaikelle. Pieraseppa Nuotiorannalla niin siitä puhutaan Kaulinrannassa.
Hatunnoston paikka Terolle että on uskaltanut mennä ko. kilpailuun. Kyllä 50 000 € aina käyttöä löytyy.
Minulta tulet saamaan ääniä ,huolimatta siitä mitä Ylitorniolla "juoruillaan" ja mitä seiska mahd. kirjoittaa!!!- paikkakunta
minulta myös pisteet Terolle,mukava kaveri,ei ole koskaan mollannut ketään,ja toivon että pärjäis.
- auppi
paikkakunta kirjoitti:
minulta myös pisteet Terolle,mukava kaveri,ei ole koskaan mollannut ketään,ja toivon että pärjäis.
täällä Ylitornio ja Teron KANNUSTAJAT,tsemppiä Terpalle.
- otsikot
välittömästi tulee esille ne ihmiset jotka juoruavat muutenkin.ei sitä silloin nähä omia VIKOJA.hatunnosto ja pisteet Terolle.
- selvis
otsikot kirjoitti:
välittömästi tulee esille ne ihmiset jotka juoruavat muutenkin.ei sitä silloin nähä omia VIKOJA.hatunnosto ja pisteet Terolle.
minäkin muutin pois paikkakunnalta aikapäiviä sitten,eihän siellä ole juoruakkoja ja ukkoja.naapurin kyttääjiä ja juoruavia koko paikkakunta.eihän siellä ole etes elämisen mahdollisuutta.perskutti mikä paikka!!!mut hatunnosto pisteen Terolle.
- ONNELLINEN ASUKAS
selvis kirjoitti:
minäkin muutin pois paikkakunnalta aikapäiviä sitten,eihän siellä ole juoruakkoja ja ukkoja.naapurin kyttääjiä ja juoruavia koko paikkakunta.eihän siellä ole etes elämisen mahdollisuutta.perskutti mikä paikka!!!mut hatunnosto pisteen Terolle.
No olipa hyä että älysit ite muuttaa pois täältä kylän ilmapiiriä pillaamasta negatiivisella asenteellasi! Täällä on hyvä asua,ja kasvattaa lapsia,elämisen mukavuus on ennenkaikkea OMASTA ASENTEESTA kiinni.
- sanon sen
ONNELLINEN ASUKAS kirjoitti:
No olipa hyä että älysit ite muuttaa pois täältä kylän ilmapiiriä pillaamasta negatiivisella asenteellasi! Täällä on hyvä asua,ja kasvattaa lapsia,elämisen mukavuus on ennenkaikkea OMASTA ASENTEESTA kiinni.
tässä kun olen seuraillut Ylitorniolaisten kirjotuksia niin aika suppea paikka.oletteko tosiaan noin tiukkapiposia???
- yksi ihminen...
Totuus on se,että ihan sama missä asut,jokaiselta paikkakunnalta löytyy ne juorukellot,kyttääjät ja muut p:n puhujat!Ei se ole yksin Yt:n kirous!!Tämä on kuiten hyvä paikka asua,siinä missä muuallakin!!Terolle tsemppiä ja toivotaan että voittaa!!:)
- jokutoinen-ko
yksi ihminen... kirjoitti:
Totuus on se,että ihan sama missä asut,jokaiselta paikkakunnalta löytyy ne juorukellot,kyttääjät ja muut p:n puhujat!Ei se ole yksin Yt:n kirous!!Tämä on kuiten hyvä paikka asua,siinä missä muuallakin!!Terolle tsemppiä ja toivotaan että voittaa!!:)
joo olen samaamieltä p....n puhumisesta täällä.mut ei sitä etes kuvittelekkaan et tällaista vois olla.mut on vaan.mieki sanon että kun y-torniosta on niin TSEMPPIÄ.
- Hyvin menee
ONNELLINEN ASUKAS kirjoitti:
Kyllä se näin on, kaunaiset joutaa muualle ilmaa pilaamasta. Lykkyä tykö Tero!
- Hah, hah.
jokutoinen-ko kirjoitti:
joo olen samaamieltä p....n puhumisesta täällä.mut ei sitä etes kuvittelekkaan et tällaista vois olla.mut on vaan.mieki sanon että kun y-torniosta on niin TSEMPPIÄ.
Näkkyypä olevan p....n kirjoittajiakin.
- s....
homppeli mikä homppeli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375116- 823636
- 373050
- 613005
- 102936
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562363- 411848
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91790- 181731
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1391718