Suositelkaa tehokasta säärkikarvojenpoistovahaa! Veetillä ei tee mitn..
Hyvä karvanpoistovaha????
7
2813
Vastaukset
- ....
.. Veetin kuumavahako ei toimi yhtään?
- karwiainen
sitä en olekaan vielä kokeillut. Se on siis hyvä?
- ihokarvojen
karwiainen kirjoitti:
sitä en olekaan vielä kokeillut. Se on siis hyvä?
sokerointia. Toimii kuulemma hyvin, on luonnonmukaista, kuorii ihoa hyvin eikä aiheuta allergiaa. Netistä ja tältäkin palstalta löytyy runsaasti ohjeita kun selaa vähän. Sokerointivahankin voit tehdä itse sokerista, sitruunasta ja vedestä keittämällä, eikä liuskojakaan välttämättä tarvita. Onnea yritykselle, aion itsekin kokeilla ekaa kertaa viikonloppuna.
- ....
ihokarvojen kirjoitti:
sokerointia. Toimii kuulemma hyvin, on luonnonmukaista, kuorii ihoa hyvin eikä aiheuta allergiaa. Netistä ja tältäkin palstalta löytyy runsaasti ohjeita kun selaa vähän. Sokerointivahankin voit tehdä itse sokerista, sitruunasta ja vedestä keittämällä, eikä liuskojakaan välttämättä tarvita. Onnea yritykselle, aion itsekin kokeilla ekaa kertaa viikonloppuna.
Sokerointi on super vaikeeta, että onnea vaan yritykselle.. ite yritin 2 kertaa, molemmat kerrat oli pettymyksiä, ei onnitunut.. mutta toimiiko kuumavaha? veetin siis..
- karwiainen
ihokarvojen kirjoitti:
..vinkistä! Sepä tulee kans halvaks :)
Vahaus on niiiiiin paljon parempi ku sheivaus, ku karvat pysyy poissa ihanan kauan :) Toiv. ei aiheuta kutinaa.. - sokeroinnista
karwiainen kirjoitti:
..vinkistä! Sepä tulee kans halvaks :)
Vahaus on niiiiiin paljon parempi ku sheivaus, ku karvat pysyy poissa ihanan kauan :) Toiv. ei aiheuta kutinaa..Älä lannistu, kokeile ensin puoli annosta, niin ei mene aine hukkaan. Itse koklasin tänään ekaa kertaa, ja sain jopa paksut karvat leuasta veks, samoin ylähuulesta pienet viikset ja säärikarvat.
Tahnan tein 1/4 dl sitruunamehua, 1/4 dl vettä ja 2 dl sokeria. Keittelin seosta hiljalleen n. reilun 10 minuuttia. Taisin keittää noin pientä määrää turhan kauan, koska keittoaika oli puolta isommalle määrälle. Sain kyllä tahnasta muovailtua pallon ja sen lätkäisin iholle karvon kasvusuunnan VASTAISESTI ja jähmettyneen levyn irti karvojen KASVUSUUNTAAN (SIIS PÄINVASTOIN KUIN PERINTEISESSÄ, LAPPUJEN KANSSA TAPAHTUVASSA VAHAUKSESSA!!!).
Mutta mutta, tahna oli ilmeisesti liian kovaa. Lisäsin kattilaan tilkan (n. rkl vettä ja saman verran sitruuna ja kuumensin niin että tahnasta tuli taas juoksevaa. Annoin jäähtyä ja levitin mönjää taas iholle karvojen kasvusuunnan vastaisesti. Annoin olla muutaman sekunnin iholla ja tempaisin tahnalevyn pois ihokarvon KASVUN SUUNTAISESTI! Toimi muuten hienosti, mutta tahna tuppasi jäämään käsiin, olisi siis voinut vielä hieman keittää kokoon.
Ihoni on kuitenkin nyt karvaton ja pehmeä kuin lapsen peppu ja tämä oli kuitenkin vasta eka kertani. Olen varma, että ensi kerralla menee vielä paremmin. Onneksi en ehtinyt ostaa kallista epilaattoria. Jos tuntuu, ettet millään saa onnistumaan tahnaa tai karvojen poistamista, kysele lisää tai käy eka kerta poistattamassa kosmetologilla, niin näet livenä miten homma toimii ja minkälaista tahnan tulisi olla.
Vinkki. Iho kannattaa puhdistaa ja talkita ennen karvanpoistoa, koska rasvaiseen ihoon ja karvoihin tahna ei tartu.
Jäljelle jäänyttä tahnaa voi säilyttää jääkaapissa ja lämmittää mikrossa. - täällä olevien
sokeroinnista kirjoitti:
Älä lannistu, kokeile ensin puoli annosta, niin ei mene aine hukkaan. Itse koklasin tänään ekaa kertaa, ja sain jopa paksut karvat leuasta veks, samoin ylähuulesta pienet viikset ja säärikarvat.
Tahnan tein 1/4 dl sitruunamehua, 1/4 dl vettä ja 2 dl sokeria. Keittelin seosta hiljalleen n. reilun 10 minuuttia. Taisin keittää noin pientä määrää turhan kauan, koska keittoaika oli puolta isommalle määrälle. Sain kyllä tahnasta muovailtua pallon ja sen lätkäisin iholle karvon kasvusuunnan VASTAISESTI ja jähmettyneen levyn irti karvojen KASVUSUUNTAAN (SIIS PÄINVASTOIN KUIN PERINTEISESSÄ, LAPPUJEN KANSSA TAPAHTUVASSA VAHAUKSESSA!!!).
Mutta mutta, tahna oli ilmeisesti liian kovaa. Lisäsin kattilaan tilkan (n. rkl vettä ja saman verran sitruuna ja kuumensin niin että tahnasta tuli taas juoksevaa. Annoin jäähtyä ja levitin mönjää taas iholle karvojen kasvusuunnan vastaisesti. Annoin olla muutaman sekunnin iholla ja tempaisin tahnalevyn pois ihokarvon KASVUN SUUNTAISESTI! Toimi muuten hienosti, mutta tahna tuppasi jäämään käsiin, olisi siis voinut vielä hieman keittää kokoon.
Ihoni on kuitenkin nyt karvaton ja pehmeä kuin lapsen peppu ja tämä oli kuitenkin vasta eka kertani. Olen varma, että ensi kerralla menee vielä paremmin. Onneksi en ehtinyt ostaa kallista epilaattoria. Jos tuntuu, ettet millään saa onnistumaan tahnaa tai karvojen poistamista, kysele lisää tai käy eka kerta poistattamassa kosmetologilla, niin näet livenä miten homma toimii ja minkälaista tahnan tulisi olla.
Vinkki. Iho kannattaa puhdistaa ja talkita ennen karvanpoistoa, koska rasvaiseen ihoon ja karvoihin tahna ei tartu.
Jäljelle jäänyttä tahnaa voi säilyttää jääkaapissa ja lämmittää mikrossa.ohjeiden mukaan vahattu t. sokeroitu alue pitää myös puhdistaa miedolla puhd.aineella t. kasvovedellä karvojenpoiston jälkeen. Rasvata kannattaa esim. jollain aloe veraa sisältävällä voiteella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941719
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2321453- 881331
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!651005Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9864- 46842
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35809