Permanentti+hiustenvärjäys

-Sus

Elikkä kysymys on hiustenvärjäyksestä permanentin jälkeen. Permanenttasin hiukseni elokuun alussa ja oikeastaan permanentti laitettiin kahdesti, koska ensimmäinen ei onnistunut. Nyt pohdin, että milloin uskaltaa värjätä hiukset ihan kaupan hiustenvärillä ilman, että hiukset kuivuu karseiksi tai jopa tippuu päästä:)

5

12844

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sanoo..

muuta kuin että ennen permanenttii hiusten värjäyksen ja permanentin välillä pitää olla pari viikkoo. Mutta helpoitenhan saat varmuuden asiaan ammattitaitoiselta henkilöltä jos soitat jonnekkin kampaamoon ja kysyt.

• kokemusta on

Kuinka suurta värimuutosta olet ajatellut hiuksiisi?
      Permanentattuihin hiuksiin ei saisi laittaa muuta kuin kevytväriä tai hiukset menevät entistä hauraammiksi. Myöskin rankat värinpoistot ja vaalennukset pilaavat ne. Kun värjäät hiuksesi niin valitse astetta vaaleampi sävy, sillä permanentattu hius imee väriä tavallista enemmän ja siten väri saattaa tulla muuten haluttua sävyä tummemmaksi.
      Mikäli tyviväri kyseessä, suosittelen ettet koskisi pituuteen ja latvoihin lainkaan.

• odotella

Tarkoitus oli laittaa ihan kunnon kestoväri, kun on tuo juurikasvu jo sen näköinen että itteäki hirvittää. Ja ihan koko hiukseen ajattelin, etenkin kun permanentti vaalensi hiuksiani tuosta korvan korkeudelta alaspäin niin on vielä voimakkaamman näköinen juurikasvu. Värinmuutos ei olisi ollut kovin suuri, vähän tummemmaksi luultavasti. Mutta ehkä en uskalla tälle mitään nyt tehdä, jos odottelen tuonne joulun tienoolle niin voisiko sitten uskaltaa ihan kunnolla jo värjätä?

• jepulis..
        odotella kirjoitti:

Tarkoitus oli laittaa ihan kunnon kestoväri, kun on tuo juurikasvu jo sen näköinen että itteäki hirvittää. Ja ihan koko hiukseen ajattelin, etenkin kun permanentti vaalensi hiuksiani tuosta korvan korkeudelta alaspäin niin on vielä voimakkaamman näköinen juurikasvu. Värinmuutos ei olisi ollut kovin suuri, vähän tummemmaksi luultavasti. Mutta ehkä en uskalla tälle mitään nyt tehdä, jos odottelen tuonne joulun tienoolle niin voisiko sitten uskaltaa ihan kunnolla jo värjätä?

Meepä tohon linkkiin ni sieltä saat vähän lisätietoa aiheesta.=)

http://www.hairstore.fi/bbs/index.php?topic=12170.0

• Anonyymi

meneekö permis huonoksi / pilalle tai meneekö hius pilalle hoitoaine väristä??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1642
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1478
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      884
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      849
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      791
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      766
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      718
    8. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      718
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      710
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      673
    Aihe