Blue System

Vanha vetäjä

Nyt kun on taas palstalle tullut vaihteeksi poikettua, niin muistuipa tuossa pari iltaa sitten keskenkaiken, että vanha tuttavamme Dieter Bohle - se vaalea kundi Modern Talking -duosta, teki sooloprokkiksena biisejä Blue System -nimellä ja tuo biisi "My bed is too big (without you) toimi hyvin ja toimiihan se vieläkin.

http://www.youtube.com/watch?v=VHYnXWP49xQ

5

418

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • FrF
      • ..........

        No, jos laulutaitoa löytyisi, niin kaipa herra olisi sitten laulanut enemmän sooloprojekteissa, eikä perustanut projektejaan oikullisten laulajien varaan. Toisaalta, italo discossa oli tyypillistä, että käytettiin malleja ja sitten erikseen laulajia. Eipä tää musatyyli niin "korkealentoista" ole, että sillä väliä olisi. Sen sijaan Bohlenin sävellys- ja sovitustaidot lienevät huippuluokkaa levymyynnistä ja listasijoituksista päätellen :)


    • eri genren kuuntelija

      En tiedä mutta olen aina vihannut Dieter Bohlea. Löytyy kyllä jostain syystä hyllystä 1kpl hänen soolo LP.

      • Vanha vetäjä

        Eihän tuossa mitään, yksi tykkää yhdestä ja toinen toisesta ja siksipä onkin niin monenlaista musiikkia tarjolla. On minullakin levyissäni paljon tavaraa, mistä en tosiaan pidä - tullut hankittua ammatin vuoksi.
        Koita silti kestää sen kanssa, että 1 LP tuon herran tuotoksia sinulla on.


    • Johkuli72

      Minua on oikein urakalla höynäytetty ja varmaan monia muitakin...Dieter Bohlen ei todellakaan osaakaan laulaa!!!Se ääni on koko ajan kuulunut melkein kokonaan muille...hän on vain miksaillut niitä mieleisekseen!Olen NIIIIIIIIIIIN VIHAINEN,että voisin repiä peilihousuni ja kassini ja vaik mitkä...olen kerännyt Dieterin Blue Systemin kaikki levyt aikanaan,ihmetellyt miksi hän on niin mahtava laulaja,kunnes ihan näinä päivinä tajusin,että oikeat LAULAJAT löytyvät bändistä SYSTEMS IN BLUE,ja kuunnelkaa miten yhtäläisyys on melkoinen,tosin sillä erotuksella,että tämä on MILJOONA kertaa parempaa,kuin Blue system ja Dieterin tuotanto...sori nyt vain...voi elämä...ja Dieter kahmaisi kaiken kunnian itselleen esiintymällä pellenä ja soitti playbackina keikoilla musaa ja "soitti" kitaraa...niille,kelle kunnia änestä ois kuulunu,ei saaneet mainetta!Miksen tajunnut tätäkin aiemmin...voi perse...ja Dieter on vielä Saksan Idols tuomari...mikäs hän on arvostelemaan niin kovalla kädellä muita,kun itse ei tosiaan osaa laulaa!!!!Kiitos ja anteeks!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2823
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2390
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2170
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1972
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1816
    6. 160
      1804
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1777
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe