CAININ KOHTALO??

Mä haluan tietää kuinka käy mun lempiEmmishahmolle?
Kuulin et se lähtee?
Mut missä olosuhteissa?
kertokaa jooko?

6

2375

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minävaan_123

      Laitoin Telkku.comissa yksityisviestin,
      kun en tiedä saako tännekään juonipaljastuksia niin pahemmin kirjoitella.
      (Toivottavasti se nyt onnistui kun en ole ennen kellekään viestiä siellä laittanut)
      Olen kuullut jotain muutakin Cainiin liittyvää, mutta en tiedä liittyvätkö ne varsinaisesti hahmon poistumiseen.
      Voin laittaa vaikka mailiin lisää, jos vaan sitten tahdot.

    • Hasufel

      Cain lähtee sarjasta, en muista milloin.
      Samalla lähtee Sexy-Sadie.

      En muista milloin. Mutta seuraa, luvassa on lujaa menoa. Suomihan on UK:ta tolkuttomasti jäljessä.

      Maikkari sumuttaa kansaa mieluumin Kauneilla ja nukuttavilla.

    • paljastuksia...

      Löytyi jostain muualta:
      Cain Dingle ja Sadie King kidnappaavat Tom Kingin ja vaativat valtavia lunnaita. Kaikki ei suju suunnitelmien mukaan ja lopulta Cain kaappaa myös Sadien ja ampuu tätä. Poliisi helikoptereineen ja erikoisjoukkoineen saa Sadien ja Cainin lopulta kiinni. Molemmat lähtevät sarjasta näiden tapahtumien jälkeen.

      Tästä kidnappausepisodista on youtube.com -sivustolla videopätkä. Olen joskus sen katsonut, mutta en nyt löytänyt.

      Muistan lukeneeni sellaistakin, että Sadie ja Cain saavat jollain tavalla ison rahaa Tomilta. Lentokentällä Cain lemppaa Sadien ja lähtee kaukaiseen maahan...

      • viimeisin

        taitaa olla "totta" poistumiseen liittyen. Kidnappaus tms. kuitenkin tapahtuu.


    • auneonerva

      oon nähnyt videopätkän, kun cain hyvästelee debbietä ja lähtee lentokoneen kyytiin hieno puku päällä. sinänsä harmi, on mun suosikki kans. mutta on se varmaan vielä jonkun aikaa sarjassa.

      • babygirl86

        Cain on ilo silmälle ja osaksi sen rentun takia tuota sarjaa on niin mielenkiintoista seurata. Vaikka olen koko sarjan fani, niin harmittaa kyllä, Cain on kuitenkin aika koukuttava hahmo.

        Harmi aina joskus kun noiden sarjojen näyttelijät vaihtuu niin usein.. Ihan niin kun Serranostakin meni vähän maku kun niin monta päähenkilöä lähti pois.. Mutta minkäs teet:)

        Emmerdale on silti laatusarja, ja on niin hyvä kun siinä on mukana myös rumia, lihavia ja juoppoja;) Eli ei mitään Kauniita & Rohkeita joissa kaikki on jotain kiiltokuvakamaa:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      52
      1837
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      177
      1587
    3. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      21
      1115
    4. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1083
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      139
      1039
    6. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      48
      829
    7. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      39
      798
    8. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      57
      684
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      54
      662
    10. Oletko joskus pieni ja haavoittuva

      vai oletko aina vahva, miltä aina vaikutat? Nainen, oletko koskaan väsynyt ja haavoilla? Yritätkö silti pitää julkisivua
      Ikävä
      51
      648
    Aihe