Kondomitehdas tutki, yli joka kolmas suomalainen on valmis hyppäämään sänkyyn ventovieraan kanssa.
Naisia tämä on koskenut ainakin jo -50luvulta, jolloin he alkoivat "valloittaa" italiaa, ja muutakin maailmaa. Suomalaisen naisen maine on kaikkein löyhämoraalisin koko maailmassa, jos ei joitain afrikan alkuperäikansoja lasketa mukaan. Sielläkin voi silti olla moraalisesti korkeampi kulttuuri.En tosiaan tunne, mutta hurjalta näyttää siihen nähden.
Mutta siitä ei päästä mihinkään, suomi-nainen antaa länsimaalaisista helpoimmin. Hävettääkö?
Turha vedota joihinkin suomalaisiin merimiehiin, koska ne ovat myyttejä. Käkkärätukkaiset kersat eivät. Sellaisen munkin ope hankki -60luvulla.
Suomi-nainen, huono nainen?
22
2687
Vastaukset
- buu!
Jos nyt tälle linjalle lähdetään, niin mitä kertoo suomalaisesta miehestä se, että 'suomi-naisen' pitää hakea m**aa muualta...? Hävettääkö?
- Ei yhtään
minkätakia jos naiset on kovin moralisia Suomessa , Mutta jossain ulkomailla täysiä huoria.
Nämä moralistit.
Nämä ne on niitä jotka pilluaan jakaa sellaisia tiukkapipoja moralisteja.
Jokas BUU ymmärsit.
Tollaiset puheet on jotain feministin höyryilyjä
eikä mitään muuta.
Kysy minulta olen ollut tarpeeksi kauan aikaa
ulkomailla.
Silmät auki kun kulkee niin näkee sen homman helkkarin hyvin. - BUU
Ei yhtään kirjoitti:
minkätakia jos naiset on kovin moralisia Suomessa , Mutta jossain ulkomailla täysiä huoria.
Nämä moralistit.
Nämä ne on niitä jotka pilluaan jakaa sellaisia tiukkapipoja moralisteja.
Jokas BUU ymmärsit.
Tollaiset puheet on jotain feministin höyryilyjä
eikä mitään muuta.
Kysy minulta olen ollut tarpeeksi kauan aikaa
ulkomailla.
Silmät auki kun kulkee niin näkee sen homman helkkarin hyvin.Mitäs jos opettelisit taas kirjoittamaan suomea kunnolla ennenkuin alat haukkumaan julkisesti?
Olitko itse koko ajan selibaatissa ulkomailla asuessasi?
Ja vielä tiedoksi: en 'jaa pillua', vaan rakastelen miehen kanssa ainoastaan, jos rakastan häntä.
Jaatko itse munaa, ts. rakastelet naisen kanssa vaikka et rakasta häntä? - Kuule ja ymmärrä
BUU kirjoitti:
Mitäs jos opettelisit taas kirjoittamaan suomea kunnolla ennenkuin alat haukkumaan julkisesti?
Olitko itse koko ajan selibaatissa ulkomailla asuessasi?
Ja vielä tiedoksi: en 'jaa pillua', vaan rakastelen miehen kanssa ainoastaan, jos rakastan häntä.
Jaatko itse munaa, ts. rakastelet naisen kanssa vaikka et rakasta häntä?No ne suomi naiset hakee sitä kullia muualta maalimasta. Koska ovat niin helkutin tiukkapiposia. Ja moraalisia Suomessa , mutta kun tulee joku cicolo vastaan niin hänelle vielä maksetaan siitä panosta.
Minä miehenä annan sitä kullia kaikille hyvän näkösille naisille, enkä ota maksuakaan, kuten nuo cicolot joita Suominaiset niin kovasti "RAKASTAA" HAHa Sallikaa minun nauraa typeryksille.
Kyllä Suomesta varmasti löytyy Miehiä jotka pystyy naisen halut täyttämään ,jos haluja vaan on.
Mutta monella naiselle TP'lle on se vierasmaalainen onnen täyttymys, kaikkine sukupuoli tauteineen, sekä muine ihanuuksineen.
Muuten en usko että cicolot RAKASTAA niitä panojaan, vaan se raha ratkaisee.
Siis Sinä BUU rakastelet cicoloitten kanssa, tuli ymmärettyä, Selvisi mitä naisia olet.
Minähän opettelen jus kirjoittamaan , kerro minulle mitä et ymärtäänyt Arvoisa BUU ?
Niin justiinsa Juu.
Hei BUU minä asun vieläkin ulkomailla, Harmittaako sinua? - BUU
Kuule ja ymmärrä kirjoitti:
No ne suomi naiset hakee sitä kullia muualta maalimasta. Koska ovat niin helkutin tiukkapiposia. Ja moraalisia Suomessa , mutta kun tulee joku cicolo vastaan niin hänelle vielä maksetaan siitä panosta.
Minä miehenä annan sitä kullia kaikille hyvän näkösille naisille, enkä ota maksuakaan, kuten nuo cicolot joita Suominaiset niin kovasti "RAKASTAA" HAHa Sallikaa minun nauraa typeryksille.
Kyllä Suomesta varmasti löytyy Miehiä jotka pystyy naisen halut täyttämään ,jos haluja vaan on.
Mutta monella naiselle TP'lle on se vierasmaalainen onnen täyttymys, kaikkine sukupuoli tauteineen, sekä muine ihanuuksineen.
Muuten en usko että cicolot RAKASTAA niitä panojaan, vaan se raha ratkaisee.
Siis Sinä BUU rakastelet cicoloitten kanssa, tuli ymmärettyä, Selvisi mitä naisia olet.
Minähän opettelen jus kirjoittamaan , kerro minulle mitä et ymärtäänyt Arvoisa BUU ?
Niin justiinsa Juu.
Hei BUU minä asun vieläkin ulkomailla, Harmittaako sinua?missä kohtaa minä muka sanoin että nain ulkomaalaisia miehiä?? Oma kultani on kyllä aina ollut suomalainen, enkä alkaisikaan seurustelemaan ns. etelämaalaisen miehen kanssa, koska siellä nainen ei ole mitään.
En siedä sitä, että huorittelet kaikki suomalaiset naiset yhdessä rytäkässä, tajuatko?! Vai oletko itse samanlainen kännäävä, huoraava, öykkäröivä sika jollaiseksi monet suomalaiset miehet muuttuvat ulkomailla vieraillessaan?! - Ei yhtään.
BUU kirjoitti:
missä kohtaa minä muka sanoin että nain ulkomaalaisia miehiä?? Oma kultani on kyllä aina ollut suomalainen, enkä alkaisikaan seurustelemaan ns. etelämaalaisen miehen kanssa, koska siellä nainen ei ole mitään.
En siedä sitä, että huorittelet kaikki suomalaiset naiset yhdessä rytäkässä, tajuatko?! Vai oletko itse samanlainen kännäävä, huoraava, öykkäröivä sika jollaiseksi monet suomalaiset miehet muuttuvat ulkomailla vieraillessaan?!Sinä sanoit että suominaiset menee hakeen ulkomailta kullia, etkös kuulukaan samaan joukkoon.
Mistä voisin Sinut reottaa joukosta kun tuollaisia kirjoitat, Opi sinä sanoon ajatuksesi niin että niistä saa selvän.
Minun kirjoitus on kyllä huonoa mutta siitä saa selvän , mutta sinun ajatukset on kovin sekavat kun tulee ulos niin kun kirjoitat.
Tosin en huoritellut kaikkia suomlaisia naisia ainoastaan niitä jotka käy panettamassa iteensä ulkomailla, tuliko tämä selväksi sinulle.
Rautalankaa en viitti hakee , jos et ymmärrä olkoon, eihän kaikilla ole sitä, mitä tarvitaan
ymärtämään asioita.
Niin enkä ole mikään öykköröivä sika joskus otan pienet ryypytja huorata ei ole tarvinnut kunsitä saa muutenkin tarpeelisen määrän. Muuten vielä miksi sanoit että ei naiset Suomesta saa panoja, vaan tarvitsee mennä muualle saamaan.
Siinäkin yksi äpäselvyys kirjoituksissasi. - Buu
Ei yhtään. kirjoitti:
Sinä sanoit että suominaiset menee hakeen ulkomailta kullia, etkös kuulukaan samaan joukkoon.
Mistä voisin Sinut reottaa joukosta kun tuollaisia kirjoitat, Opi sinä sanoon ajatuksesi niin että niistä saa selvän.
Minun kirjoitus on kyllä huonoa mutta siitä saa selvän , mutta sinun ajatukset on kovin sekavat kun tulee ulos niin kun kirjoitat.
Tosin en huoritellut kaikkia suomlaisia naisia ainoastaan niitä jotka käy panettamassa iteensä ulkomailla, tuliko tämä selväksi sinulle.
Rautalankaa en viitti hakee , jos et ymmärrä olkoon, eihän kaikilla ole sitä, mitä tarvitaan
ymärtämään asioita.
Niin enkä ole mikään öykköröivä sika joskus otan pienet ryypytja huorata ei ole tarvinnut kunsitä saa muutenkin tarpeelisen määrän. Muuten vielä miksi sanoit että ei naiset Suomesta saa panoja, vaan tarvitsee mennä muualle saamaan.
Siinäkin yksi äpäselvyys kirjoituksissasi.Auttaisiko asiaa jos tarkistaisit kirjoitustesi oikeakielisyyden ennen lähettämistä...?
Kaikilla ei tosiaakaan ole sitä mitä asioiden ymmärtämiseen tarvitaan; varsinkin ironia on tunnetusti vaikea laji... - Haluat
Buu kirjoitti:
Auttaisiko asiaa jos tarkistaisit kirjoitustesi oikeakielisyyden ennen lähettämistä...?
Kaikilla ei tosiaakaan ole sitä mitä asioiden ymmärtämiseen tarvitaan; varsinkin ironia on tunnetusti vaikea laji...nyt napista . etkö tosiaan ymmärrä?
Sanoinhan että minun kirjoitus on huonoa , misi luet jos et ymmärrä?
Loppuiko sinulta selvät sanat?
Oletkin jo tarpeeksi monta kertaa sanonut ettet ymmärrä.
Miksi sinulle vastaisin , kun ei mene perille.
Kysyisin vielä mitä et ymmärrä, minun kirjoitustani vai mitä .
Taisi sinulta vaan loppua ajatukset.
Tästä lähin saat jatkaa yksin.
Kun et osaa asioita sanoa siten että niissä olis jotain järkeäkin.
Mikä oikeinkielisyys, näytät jotenkin sentään ymmärtävän.Onnitteluni .
- Mimmukka
Entäs sitten kun nämä meidän miekkosen hyppää Tallinnassa ja Venäjällä huorissa (tai sitten niitä tulee bussilastillinen suomeen)??? Onko se sitten korkeamoraalista, että miehet käy huorissa muissa maissa?
Täytyy vain huokaista syvään....minusta on turha syyttää naisia löyhästä moraalista, ihan samanlaisia ne miehetkin ovat. Tässä taas "törmätään" siihen, että jos nainen tekee noin, se on huora ja kun mies tekee, niin se on kova jätkä.
Nim. "Ei koskaan tuhkamunia kokeillut Suomi-tyttö"- Heebe
Eikös asia olekin lähinnä niin, että useat kotimaassa siveää esittävät niin miehet kuin naisetkin tykkäävät ulkomailla tuttujen silmistä päästyään sikailla sitä enemmän mitä kauemmin on kotona tullut siveän roolia vedettyä?
- Suomi-nainen
Suomalaisilla naisilla on näköjään kovemmat himot kuin suomalaisilla huonosti naivilla miehillä?
Pakko hakea muualta miehiä,jotka osaavat tyydyttää naisen ja joilla on isompi kulli.
Itse haette venakoita ja virolaisia ja vielä maksatte!Teette lapsia joiden elämän pilaatte.Jos käytte vain huorissa,saatte tauteja ja tartutatte meihin.Haukutte suomalaisnaisia,joiden luonnetta ja vahvuutta kunnioitetaan monessa maassa ja miesten taholta.Eivät ne pidä meitä moraalittomina vaan yhtä aktiivisina kuin itse ovat.Ihmettelevät suomalaisten miesten onnettomia rakastajan taitoja!Olen asunut pitkään monessa maassa ja tiedän erittäin hyvin mistä puhun.- Kiimahuora
Vittu mä oon vittua levittävä huoraäpärä ja haluan tappaa itteni. veitellä kurkku auki kaltaisiltani rapahuorilta ja muilta!!!
- Ällistynyt
Kiimahuora kirjoitti:
Vittu mä oon vittua levittävä huoraäpärä ja haluan tappaa itteni. veitellä kurkku auki kaltaisiltani rapahuorilta ja muilta!!!
Täällä on mielenkiintoista sanastoa. Mikä mahtaa olla rapahuora? Rapa eli loka, huora on maksullinen - oliskohan kyseessä Loka-Laitinen?
- Ei hävetä
Mistä olet tollaisen ajatuksen saanut päähäsi?
Ei varmasti Suomalainen mies ole huono panohommissa. Enkä usko sitä kullinpituuttakaan löytyvän enempi kun tavalliselta s,Mieheltä.
No tietysti mokka on valttia ja ponikin vois olle mieleinen .
Jotkut kun ei saa tarpeekseen mistään...
Ei tietysti kukaan sano jos vittua saa mitään loukkaavaa, kuten olet moraali nen/ ton.
Kuinkahan aktiivisia noi etelän miehet on ??
Kerro se kun olet tietoinen , sanot olevasi?
Pakko on ihmetellä teitä arvon naiset , ajatteletteko yhtään mitään.
Mutta se moraali pitää pitää korkealla Suomessa jos vaikka sai jonkun pikku kullisen ja huonosti
nussivan Suomalaisen miehen joskus avioliittoon kanssansa.
Tätäkö se kaikki onkin?
Niinpä tietysti! Ymmäretty on jo kauan sitten.
Naisethan on melkeen viattomia , eikä ole mitään
kokemuksia naimisesta eikä miehistä.
Näin on naiset minulle kertoneet 2 kaveria on ollut on yleinen miesten määrä ja kerran kumpikin.
Mutta kyllä siittä huolimatta osataan hyvin naimahommat ihmeellistä, tosi ihmeellistä mistä ovatkin oppineet noi hyviksi naimaan?
Siinäpä hyvä kysymys , yhtä hyviä varmaan on
nämä turhaan haukutut suomimiehet Verrattuna johonkin etelän mieheen tai yleensä muunmaan mieheen.
Jos Te arvon naiset pikkusen ajattelisitte vois olla ettei näitä keskusteluja oliskaan, vai onko Teillä jotenkin mautinto haukkua miehiä ,tuleeko siitä orkku? - Kova Mies
Varmaan totta mitä sanoit, että suomalaista miestä pidetään huonona rakastajana. Eihän muuten voida selittää sitä, että suomalainen nainen on aivan lääpällään ja selällään kaiken värisiin ulkomaalaisiin.
Tämän tietää koko maailma, kiitos suomalaisten naisten.
Meidän suomalaisten miesten onneksi kaikki naiset eivät voi olla ulkomailla yhtä aikaa, joten sitä revaa kyllä jaetaan kotimaassakin parin sidukan ryydittämänä. Eli halvalla lähtee!
- Saara
miksi hävettäisi? mitä häpeäsin? oletko joku lahkolainen, vai?
- Tosi
Jos nainen antaa, se on h****a, jos ei se on pihtari. Näinkö se tosiaan menee?
Jokainen tehköön niinkuin parhaaaksi näkee. Se, että sinä tosimies vaivaat päätäsi moisella asialla, ei kylläkään muuta sitä miksikään. - Antelias
Mikään ei ole niin hauskaa kuin seksi!! Tai vielä hauskempaa on seksimatkailu: kokeilen italialaista, saksalaista ja mustaa ja ruskeaa miestä. Toinen toistaa ihanampia. Ja miten he panevatkaan parastaan, ANTAVAT kaiken miehisen kykynsä ja taitonsa minua miellyttääkseen.
Voi sinua, tosi miesparka! Miksi pelkäät ja häpeät seksiä? En minä sinua ymmärrä. Mutta toivotan sinulle menestystä pihtarin etsinnässä. Nauti hänestä. - PapaBear
Hmm joku mainitsi seksimatkailun, niin yleensä ku reissataan niin fiilis on ihan erikuin täällä koto suomessa, elikkä siksi voi seksi tuntua niin hyvältä, kun olet rennompi... Tai ainaki itse jos lähden matkalle niin huolet jätän kotia...
Ja kyl se suomalaismies osaa rakastaa... Mutta vaikuttaahan siihen myös se nainenkin...
Aktiivisuutta kummallekkin ja kannattais kokeilla muutakin kuin sitä yhtä samaa pumppaamista... - EVVK
Ei voisi vähempää kiinnostaa mitä kukanenkin tekee kenenkin vällyjen alla. Pidän sitä jokaisen yksityisasiana. Jokainen toimikoon omassa elämässään niinkuin parhaaksi näkee ja mieluiten siten ettei tarvitse hävetä: se kun on yleensä jonkinkaltaisen ylilyönnin tai virhearvion merkki. Mutta tekevälle sattuu, jokaista hävettää joskus jokin.
Kunnollisille suomalaisille ja oikeastaan koko miessukupuolelle onneksi valtaosa naisista ei aseta koko sakkia vastuuseen siitä mitä yksi tai kaksi häiriintynyttä ruikuttaa tästäkin asiasta. Yhtä hyvinhän voisin juosta kysymään mieheltäni hävettääkö häntä se että sinä olet ilmeisesti pipi?
Jos nyt edelleen tunnet valtavaa tarvetta kantaa häpeää, vastuuta ja huolta koko maailman puolesta niin valjastaisit sen edes johonkin hyödylliseen: Yksityisautoilun, ilmansaasteiden, sotien vähenemiseen, kierrätyksen tehostamiseen, eläinten, sairaiden, vanhojen olojen parantamiseen jne. Keksit varmaan jotain jos oikein yrität. - Hohhoijaa
Joopajoo, kun kerta sinkku (nainen) olen niin katson, että nykyaikana saan naida silloin kun haluan kenen kanssa vaan, en nyt tarkoita, että kävelisin jalat levällään tulkaa ja ottakaa tyyliin, vaan tilanteen niin sattuessa suomessa tai ulkomailla.
Ikinä ei kukaan ulkomaalainen ole pyytänyt minulta rahaa eikä sitä myöskään minulle ole tarjonnut,(kokemusta ei kyllä ole kuin parista) käynyt ehkä hyvä tsäkä ja olen ollut tekemisissä ns. normaalien, fiksujen ihmisten kanssa.
Niin suomipoika kuin muun maalainenkin, molemmat hyviä rakastajia, jos ei, niin ainahan voi miehen opettaa rakastamaan, jokuhan voi olla sen verran kokematon ettei aina tiedä miten toimia. Toki huonojakin rakastajia löytyy, niin suomesta kuin muualta, niin miehistä kuin naisista.
Osoittaa henkistä kypsymättömyyttä ja muutenkin vähän sitä TP tyyliä aina uudestaan ja uudestaan näiden asioiden retosteleminen, nyt eletään vuotta 2003, asiat/tavat muuttuvat, onneksi, sinä elät väärällä vuosituhannella.
Ja mitä se todellakaan kenellekkään kuuluu miten meistä kukakin elää jos se ei suoranaisesti sinua kosketa.
Täällä sitä naidaan eikä taivaassa.- giselle
Suomalaiset miehet on ihan hyviä sängyssä, ei toki kaikki. Ikinä en ole ulkomaisesta panosta maksanut. Myös heissä on tasoeroja. Musta mies oli iso ja ihana, ranskalainen pienimunainen ja humalassa, englantilaisella 25 cm ja sattui, marokkolainen oli surkein ja espanjalaismanuel hoiti homman ammattilaisesti, muttei pyytänyt aamulla rahaa. Toivottipa tervetulleeksi uudelleen. Ja meninkin.Saakaa taas ossit, te suomalaisprovosoitujat!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302235
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261918Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121479Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121327Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 931048
- 17957
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115741