Näen että huuhaalaiset ovat tekemässä palstalle invaasiota. Niin ikään näen, että huuhaalaiset muodostavat turinatiimiläisille vastavoiman, jonka kanssa vastarintaliike tulee liittoutumaan taistelussa palstan herruudesta. Ennustan turinatiimille tukalia aikoja.
Vastaukset 29
- WhatsUpDoc
tulee näkymään käytännössä???
- Prof. af Gran
arvioisin sen näkyvän pääasiassa uusina nimimerkkeinä palstalla sekä kasvavana viestivolyymina.
Aluksi turinatiimi saattaa pitää tätä pelkästään positiivisena asiana, mutta pitää muistaa, että huuhaalaisten resurssit ovat aivan toista luokaa kuin turinatiimiläisten. Parhaina päivinäänkin turinatiimiläiset pystyvät luomaan vain noin 1000 uutta viestiä. Mikäli huuhaalaiset valjastavat edes osan resursseistaan taisteluun vastarintaliikkeen rinnalla, ei turinatiimi voi vastata siirtoon muutoin kuin vetäytymällä. Turinapuuro yksinkertaisesti hukkuu huuhaamyllyyn.
Pitkällä aikavälillä arvioisin tämän nakertavan turinatiimin ja erityisesti sen sisäpiirin vaikutusvaltaa ja näkyvyyttä palstalla. Koska turinatiimiläiset lähes poikkeuksetta ovat narsisteja ja elävät saamastaan huomiosta, saattaa suuri osa turinatiimiläisten nimimerkeistä kärsiä katkeran palstakuoleman.
aktivoitua?
- aktivoitua..
palstaraiskausten suhteen?
aktivoitua.. kirjoitti:
palstaraiskausten suhteen?
paskantaa ihan perinteiseen malliin palstalle. Täs alotukses on kyl jo iha hyvä alku.
- pimpompimpelipom
orgasmitakuustasi !
pimpompimpelipom kirjoitti:
orgasmitakuustasi !
mun pitäis siit jauhaa, ku jo nii moni muu siit jauhaa? Minä olen asiasta turinani jo turinoinut.
- Magnetar
..tää mikään invaasio oo.. mutta toisaalta, kiehtova idea..hmm... ;)))
- WhatsUpDoc
sinänsä, lyödä kaikki lekkeriksi eli paskaksi
- Magnetar
WhatsUpDoc kirjoitti:
..ryhtyy..ihan vaan huvin vuoks...tai siks, kun mä siihen pystyn.. ;))
Katotaas - tuhota :
WhatsUpDoc kirjoitti:
jotta voi rakentaa uutta
- WhatsUpDoc
Magnetar kirjoitti:
..ryhtyy..ihan vaan huvin vuoks...tai siks, kun mä siihen pystyn.. ;))
Katotaasitseäsi, kyllä sä pystyt, tsemiä :)
- Magnetar
WhatsUpDoc kirjoitti:
itseäsi, kyllä sä pystyt, tsemiä :)
..ja hei sun heiluvilles... ;)
- samaa mieltä
terveempiä päästään kuin ML-sisäpiiriläiset.
Huuhaalaiset ovat säästyneet narsismilta, mikä jälkimmäisillä on vakio.- Magnetar
..mä ainaski oon ihana... ;)
- Paljastuksia?
Magnetar kirjoitti:
teidän lähettämä? Se mainostaa olevansa "galaktinen sankari". Tuliko se raivaamaan tietä teidän laskeutumiselle tälle planeetalle?
- Paljastuksia?
Magnetar kirjoitti:
fysiikka-palstalle sivistämään sitä aurinkokuntaa, mutta se ei sopeutunut sinne(kään).
- Magnetar
Paljastuksia? kirjoitti:
teidän lähettämä? Se mainostaa olevansa "galaktinen sankari". Tuliko se raivaamaan tietä teidän laskeutumiselle tälle planeetalle?
..never heard..niinku en palstan muitakaan hahmoja tunne.
- Paljastuksia?
Magnetar kirjoitti:
http://galleria.suomi24.fi/buddy-love
Hokee olevansa "galaktinen sankari". - planeetalla :
Magnetar kirjoitti:
tai siis palstalla erilaisia hahmoja oikeiden ihmisten/olioiden sijaan?
- sola
planeetalla : kirjoitti:
tai siis palstalla erilaisia hahmoja oikeiden ihmisten/olioiden sijaan?
..oikeita..osa ei.kuka mitenkii.
Huuhaa on ihan oma lajinsa..ja oikeita huuhisteja ei montaa oo.. :/ - intressinne :
sola kirjoitti:
Huuhaa on ihan oma lajinsa..ja oikeita huuhisteja ei montaa oo.. :/miehen logiikan suhteen ja kuinka järjestäytynyttä toimintanne on?
entä onko huuhaassa separistisia blokkeja vai oletteko kollektiivinen voima? - Utelias.
sola kirjoitti:
Huuhaa on ihan oma lajinsa..ja oikeita huuhisteja ei montaa oo.. :/huuhaa-sisäpiiriin?
- sola
intressinne : kirjoitti:
miehen logiikan suhteen ja kuinka järjestäytynyttä toimintanne on?
entä onko huuhaassa separistisia blokkeja vai oletteko kollektiivinen voima?..siis eikös me sillon jutskata samoista asioista muutenni ??!
Meillä on tottakai sisäpiiri ja minä olen palstan kiistaton johtaja. Kateelliset ämmät koittaa jostain puskista taustalta piipitellä jotain mitättömiä hölinöitä.. ;) - tiedä :
sola kirjoitti:
..siis eikös me sillon jutskata samoista asioista muutenni ??!
Meillä on tottakai sisäpiiri ja minä olen palstan kiistaton johtaja. Kateelliset ämmät koittaa jostain puskista taustalta piipitellä jotain mitättömiä hölinöitä.. ;)täällä on perinteisesti jutskattu vain ja ainoastaan palstalaisista
- sola
Utelias. kirjoitti:
huuhaa-sisäpiiriin?
..Elsa ainaski käy joskus.. ;)
Paljastuksia? kirjoitti:
fysiikka-palstalle sivistämään sitä aurinkokuntaa, mutta se ei sopeutunut sinne(kään).
Sä et vaan tajua et mä olen sielläkin jo valmiix
Sotkeko puuroja ja vellejä sekasin. TT ei oo mikään sellanen porukka johon tullaan noin vain sisään.
Siihen mahtuu kourallinen väkeä joka nyt on sattunu rekkaamaan nikkisä ja pyöriny palstalla pidempään. Sisäpiiriin ei noin vain pääsekää, mut miks muka sisäpiirin pitäs välittää siitä mitä ulkopuolella tapahtuu.
Tota sontaahan vastarintaliike on suoltanu jo ties vaikka kuinka kauan. Ja koska huuhaa ryhmittymä suoltaa sitä sontaasa suuremmalla volyymilla ku kukaan koskaan niin sillon palsta menettää merkityksensä. Jos se huuhaa ois palstan suola niin sillon pelkkä harvakseltaan tapahtuva maustaminen ois riittäny, mut nyt sitä suolaa on keitossa ja pitkälle yli 80 prosenttia...
Siitä kärsii jo sivullisetki.- allapito
vaara on siinä, että huuhaan sheriffi kulkee omien palstalaisiensa perässä. Siinäpähän sitten ihmettelette.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?
Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.1681323- 881204
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti2051100- 68932
- 58704
- 52573
- 32568
Muiden vaikutus
Oletko antanut muiden vaikuttaa mielipiteisiisi, tunteisiini tai valintoihisi suhteessa kaivattuusi?80526No tavallaan seuraava kohtaaminen on käänteentekevä
Koska sanon sulle että rakastan sua. On aika. Pösilö.29494- 45487