Neste-johtajan palkka

Kyllä osaa vituttaa

Kauppalehden mukaan Nesteen uusi pääjohtaja Matti Lievosen saa korvauksiksi palveluksistaan 50000 euroa kuukaudessa.
Kun luin tämän luulin, että siinä on painovirhe, mutta näin ei ole.
Nykyään ei kyllä ole millään enää mitään rajaa.
Varastomies saa 1500-1800 ekeä kuussa ja tää heppu 50000!!!
Nyt tiedän miksi Nesteen asemilla on tälläkin hetkellä aina kallein bensa, jotta johtajat saavat makkaraa leivän päälle.
Kyllä tällaiset palkat panevat tavallisen duunarin vitutuskäyrän max. tasolle ja ihmettelen kyllä niin perkeleesti mistä hyvästä näille saatanan juppijohtajille oikein maksetaan. Kysyn vaan????????
Onneksi duunarin vitutukseen auttaa, että on perjantai ja voi vetää Kossun päähän, se helpottaa.

13

2380

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saa käydä

      maksimissa mutta tuo 50,000/kk on aika vaatimaton palkka Nesteen pääjohtajuudesta.Toivon mukaan tulee optiot ja bonukset päälle.Itse sain aikoinaan liki 10,000 eur/kk 8 maan johtajuudesta.24-7 työ ilman kunnon lomia johti siihen että keskiikäisenä tajusin jotain tärkeämpääkin.Nykyään alle 4 tonnilla vaatimattomissa tehtävissä mutta vapa aikaa on.

    • Totuuden torvi

      Mielestäni aika normaali palkka tosta hommasta uutena miehenä - tosiaan bonukset voivat oletettavasti tuplata vuosiansiot jos hyvin menee. Jos pörssissä menee hyvin sitten joskus ja optioita tulee niin luulisi että useita miljoonia vuodessa ansiotuloa.

      • ottaa kantaa

        Tässä juppipojut yrittää näköjään puolustaa kovia liksoja kun itsellä pyyhkii hyvin. Täppiä tulee kai ovista ja ikkunoista, mikä on ollessa. Mutta ajatelkaa montaa muuta ihmistä ja heidän palkkaansa tehtyyn työhön nähden, esim. hoiturit, last.tarh.opet, siivoojat, myyjät jne. Nesteen johtajan palkka ei ole missään suhteessa siihen työhön ja "vastuuseen" mitä hän tekee, jos sitä vertaa em. saamaan palkkaan työstä, mitä he tekevät. Ei ole mitään järkeä maksaa johtajille tuollaisia palkkoja, se herättää vai kateutta ja vituttaa. Suomessa pitäisi olla jonkunlaiset rajat asioilla, mutta ei todella näytä olevan. Olen itse jo sen verran vanha ja kun luen tällaisia juttuja, toivon melkein, että vanhat kunnon ajat palaisivat ja herrat, narrit ja muut jupit pantaisiin kuriin esim. palkkojem suhteen.


      • sitä työtä päivääkään
        ottaa kantaa kirjoitti:

        Tässä juppipojut yrittää näköjään puolustaa kovia liksoja kun itsellä pyyhkii hyvin. Täppiä tulee kai ovista ja ikkunoista, mikä on ollessa. Mutta ajatelkaa montaa muuta ihmistä ja heidän palkkaansa tehtyyn työhön nähden, esim. hoiturit, last.tarh.opet, siivoojat, myyjät jne. Nesteen johtajan palkka ei ole missään suhteessa siihen työhön ja "vastuuseen" mitä hän tekee, jos sitä vertaa em. saamaan palkkaan työstä, mitä he tekevät. Ei ole mitään järkeä maksaa johtajille tuollaisia palkkoja, se herättää vai kateutta ja vituttaa. Suomessa pitäisi olla jonkunlaiset rajat asioilla, mutta ei todella näytä olevan. Olen itse jo sen verran vanha ja kun luen tällaisia juttuja, toivon melkein, että vanhat kunnon ajat palaisivat ja herrat, narrit ja muut jupit pantaisiin kuriin esim. palkkojem suhteen.

        mitä se johtaja tekee..Itse tehnynt useamman maan johtajuuden vuosia ja voin sanoa että palkka 50,000 on aika pieni.Itse sain kyllä vähemmän


      • köyhämuttaterve
        ottaa kantaa kirjoitti:

        Tässä juppipojut yrittää näköjään puolustaa kovia liksoja kun itsellä pyyhkii hyvin. Täppiä tulee kai ovista ja ikkunoista, mikä on ollessa. Mutta ajatelkaa montaa muuta ihmistä ja heidän palkkaansa tehtyyn työhön nähden, esim. hoiturit, last.tarh.opet, siivoojat, myyjät jne. Nesteen johtajan palkka ei ole missään suhteessa siihen työhön ja "vastuuseen" mitä hän tekee, jos sitä vertaa em. saamaan palkkaan työstä, mitä he tekevät. Ei ole mitään järkeä maksaa johtajille tuollaisia palkkoja, se herättää vai kateutta ja vituttaa. Suomessa pitäisi olla jonkunlaiset rajat asioilla, mutta ei todella näytä olevan. Olen itse jo sen verran vanha ja kun luen tällaisia juttuja, toivon melkein, että vanhat kunnon ajat palaisivat ja herrat, narrit ja muut jupit pantaisiin kuriin esim. palkkojem suhteen.

        Hei, onneksi yhdelle kovapalkkaisella todettiin syöpä? jos vie hautaan,niin on kai sitä liksaa varastossa, että saa timantteilla koristetun arkun?


      • köyhämuttaterve
        köyhämuttaterve kirjoitti:

        Hei, onneksi yhdelle kovapalkkaisella todettiin syöpä? jos vie hautaan,niin on kai sitä liksaa varastossa, että saa timantteilla koristetun arkun?

        Hei kaikki ahneet, lukekaa netistä stalinin kuolema?


    • tämä suomalaisten

      perisynti eli KATEUS. Jos joku saa enemmän kuin toinen niin siltä yritetään ottaa se pois. Eihän kukaan saa pärjätä paremmin kuin toinen.

      Tämä ilmiö esiintyy paljon pienemmissäkin asioissa. Esim. naapurin ostaessa uuden auton...usein ensimmäiset ajatukset ovat: "voi vttu, taas sillä on uusi auto ja vielä Mersu, noi Mersut on ihan paskoja, ajaisi edes kolarin...

      Eikö tämän kateuden sijaista voisi onnitella kaveria saavutuksesta ja miettiä mitä itse pitäisi tehdä, jotta menisi yhtä hyvin.

      • ymmärretä mistä

        on kysymys. Ei kaikki ole aina kateutta, vaan on olemassa käsite, jonka nimi on KOHTUULLISUUS!!!
        Jos esim. siivooja saa todella vajaa 2000 E/kk ja johtaja 50000 E/kk, ei tämä ole todella missään mielessä oikein ja kohtuullista. Siivooja painaa hiki hatussa joka päivä, johtajalla auto ja kuljettaja, kulkee puku päällä vain kokouksesta toiseen ja syö hienoja lounaita. Ei fyysistä rasitusta, ehkä hengistä, mutta niin myös siivoojalla. Johtajalla koulutusta, ehkä niin myös siivoojalla. Totuus on, että johtajien palkat ovat karanneet aivan käsistä. Jos johtaja saa kengää, saa hän mukaansa esim. 2-3 vuoden palkan, siivooja ehkä 1 kk. Ei ole olemassa MITÄÄN, EI PIENINTÄKÄÄN PERUSTETTA JOHTAJIEN ÄLYTTÖMILLE PALKOILLE. Sitten johtajat ovat kauhuissaan, jos siivooja pyytää 20 eken palkankorotusta. Ottakaa nyt TE ETTE KATEELLISET JÄRKI KÄTEENNE JA AJATELKAA ASIAA TARKEMMIN, JOS OSAATTE YLEENSÄ AJATELLA.


      • samaa mieltä
        ymmärretä mistä kirjoitti:

        on kysymys. Ei kaikki ole aina kateutta, vaan on olemassa käsite, jonka nimi on KOHTUULLISUUS!!!
        Jos esim. siivooja saa todella vajaa 2000 E/kk ja johtaja 50000 E/kk, ei tämä ole todella missään mielessä oikein ja kohtuullista. Siivooja painaa hiki hatussa joka päivä, johtajalla auto ja kuljettaja, kulkee puku päällä vain kokouksesta toiseen ja syö hienoja lounaita. Ei fyysistä rasitusta, ehkä hengistä, mutta niin myös siivoojalla. Johtajalla koulutusta, ehkä niin myös siivoojalla. Totuus on, että johtajien palkat ovat karanneet aivan käsistä. Jos johtaja saa kengää, saa hän mukaansa esim. 2-3 vuoden palkan, siivooja ehkä 1 kk. Ei ole olemassa MITÄÄN, EI PIENINTÄKÄÄN PERUSTETTA JOHTAJIEN ÄLYTTÖMILLE PALKOILLE. Sitten johtajat ovat kauhuissaan, jos siivooja pyytää 20 eken palkankorotusta. Ottakaa nyt TE ETTE KATEELLISET JÄRKI KÄTEENNE JA AJATELKAA ASIAA TARKEMMIN, JOS OSAATTE YLEENSÄ AJATELLA.

        edellisen kirjoittajan kanssa eli kyseessä ei missään tapauksessa ole kateus vaan kohtuus. Normaalilla järjellä ajateltuna ei voi ymmärtää, että joku saa noin suurta liksaa (50 000e/kk) oli työ/tehtävä mikä tahansa. Toki on selvää, että on olemassa töitä, joissa vastuu, kokemus tai joku muu tärkeä elementti korostuu ja tästä johtuen maksetaan enemmän kuin useimmille muille, mutta kohtuuden rajat on ylitetty jos joku tienaa 50 tonnia kuussa. Toisaalta eihän toi raha ole edes suuri verrattuna siihen mitä esimerkiks jotku urheilijat tienaa. Räikkönen ansaitsee muistaakseni jotain 30 milliä kaudesta ja Tiger Woods vielä paljon enemmän. Michael Ballack saa viikossa 200 000 puntaa. Noi alkaa oleen jo isoja rahoja ja niistä kohtuus on vielä paljon kauempana kuin Nesteen johtajan liksasta.


      • ole välttämättä

        tienannut palkaansa.Johtaja on.50 tonnia on aika pieni palkka..


      • Anonyymi
        ole välttämättä kirjoitti:

        tienannut palkaansa.Johtaja on.50 tonnia on aika pieni palkka..

        Pieni palkka.Oliskos joku 5000000000 euroa /kk tarpeeksi


    • alamäkinen

      Toivottavasti et vetänyt sitä kossua. Jätä viina ja kalja kokonaan pois elämästäsi, itse olen ollut jo 2 vuotta raitis .
      Tietenkin nuo asiat ottaa pattiin, mutta tee niin, että vältä lukemasta negatiivisia kirjoituksia, lue vain sellaista mistä tulee hyvä olla, esim harrastuksista.Niin minäkin.
      Jos olet vielä siinä iässä että on virtaa yrittää yrittäjänä niin tee se, näköjään ainut millä voi tienata nyt ja tulevaisuudessa jos on vähäisempi koulutus. Rikkaimmat yrittäjät ovat olleet tava duunareita en mainitse esimerkkejä.
      Itse olen tosin yrittänyt kouluttaa itseäni ja nuorempana se tuntui turhalta ja varmasti se oli sitä kun juuri koulun penkiltä valmistui 90-luvun lamaan. Mutta edelleenkin ihmetyttää että 49 vuotias, minua vähän vanhempi, saa 50k€/kk. Onko hän sen verran parempi?

    • meikäläinen tässä

      Näin on aina ollut, ja tulee aina olemaan.
      Johtajat tienaavat moninkertaisesti sen kuin duunarit. Se ei tule muuttumaan. Koita kestää.

      Kuka on väittänyt että elämä olisi reilua,
      tai että sen pitäisi sitä olla?

      Luokkahierarkia on ollut "ikuisesti".
      Sehän on yksi syy ponnistella ja yrittää,
      että pääsisi parempiin paikkoihin ja palkkoihin,
      ei kukaan ole kieltänyt sinua hakeutumassa "johtaja-hommiin", jos kerran noin vituttaa niin asialle jotain!

      Hei, elämä on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      313
      3827
    2. 209
      3058
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2594
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2044
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1485
    6. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      178
      1402
    7. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1381
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1357
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      25
      1344
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1287
    Aihe