Tietaako kukaan, minka tasoinen oppilaitos on carl wilhelm akatemia tampereella? Mainostavat kampaaja-maskeeraaja linjaa ym. Lahinna kiinnostaa, onko oppilaitos arvostettu, millainen on opetuksen taso. Olisin tosi kiitollinen infosta!
carl wilhelm akatemia
7
2369
Vastaukset
- hoppis
Keneltäkään en ole koskaan kehuja paikasta kuullut...päinvastoin! Ja puhun nyt siellä opiskelleista..
- v>>>>>>
ÄLÄ VAAN MENE SINNE OPISKELEMAAAN!!!
Jos haluat laittaa rahasi kaivoon ja hermosi tiukalle sekä v*****S käyräsi huippuun niin sitten suosittelen sitä kuolua!
Mutta muuten älä mieti sitä että oletko menossa sinne, ÄLÄ MENE!
Olen itse hakannu päätä siellä seinään joten usko mistä puhun! - kampaaja-maskeeraaja
Hei,
Olen itsekin käynyt kurssin (parturi-kampaaja/maskeeraaja) ja TYKKÄSIN tosi paljon. Jotkut oppilaat oli paikalla vain silloin tällöin ja luulivat, että valmistuvat joka tapauksessa, koska kurssi on maksettu! Ja työpaikan sain heti opiskelujen jälkeen.- jep123456
Ihan totaalisen huono paikka:
- jep1323465
jep123456 kirjoitti:
Ihan totaalisen huono paikka:
http://keskustelu.plaza.fi/ellit/muoti-ja-kauneus/sensuelli/1764906/tietoa-carl-wilhelm-akatemiasta/
- elossa88
järkyttävä ja ihme että niin moni ymmärtää lähteä sellaisesta kauhu trilleristä. en toivo kyseistä meininkiä edes pahimmalle vihamiehelleni
- Anonyymi
Varokaa!!!
Kyseessä on siis yhden naisen yritys, jossa kaikki työntekijät ovat ko. naisen sukulaisia (sisko (sihteeri), poikaystävä (hierontapuolen vetäjä), ex-appiukko (liiketoimintaosaamisen opettaja) siskon tytär (kampaamopuolen opettaja), jne.). Kenelläkään ei ole kunnollista monen vuoden opiskelua vaativaa tutkintoa ammattiaineista (hius- tai hieronta-alasta), saati opettajilta vaadittavaa pedagogista koulutusta. Merkonomi taitaa olla korkein oppiarvo vakituisilla työntekijöillä...
Muistakaa, että koulun toimintahan on siis vain ja ainoastaan bisnestä (vrt. ammattiopiston toiminta). Ensiksi oppilaat maksavat ison summan, että pääsevät ns. opiskelemaan, mutta varsinainen rahasampohan firmalle on opiskelijoiden ilmaiseksi työnantajalle tekemät asiakastyöt, jotka ovat siis koulun pääasiallinen tulonlähde.
Tottakai samalla periaatteella toimii myös muita alan koulutuslaitoksia, mutta niissä ihan varmasti ajatellaan enemmän oppilaita ja heidän oppimistaan, ja siihen on panostettu. Tämä ko. kouluhan on omistajansa vallankäytön väline ja puolen suvun elättäjä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368