Jyväskylän Lohi

Sylviia

Ystävä sai houkuteltua Lohen peliin enkä taida uudestaan menna. Pojat pelasivat hyvin mutta mikä ihmeen tarve siellä muutamalla oli käyttää voimansa kannustamisen sijasta vastustajalle asiattomuuksien huuteluun???

Mihin on unohtunut rehti kilpailu ja käytöstavat? Tuskin samat henkilöt pitäisivät siitä jos heidän työpaikoilleen tultaisiin huutelemaan ja arvostelemaan.

5

1735

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pelimies oikea

eikös sylviia tiärä että
      pub laittomassa voi olla
      laito meininki ja luva perästä.

• pattujoku

Onko tämä finaaleissa irti päässyt rienahenki levinnyt jo alemmillekkin tasoille. pahalta näyttää pesiksen tulevaisuus.

• Baarikentän kunkku
        pattujoku kirjoitti:

Onko tämä finaaleissa irti päässyt rienahenki levinnyt jo alemmillekkin tasoille. pahalta näyttää pesiksen tulevaisuus.

Koskenharjulla aina tapahtuu. Tunnelma ei ehkä oo mitään perhepesismeininkiä, mutta mun mielestä ihan viihdyttävää. Mitä sitten itte kunkin huumori kestää...

Joukkue ei muuten oo Jyväskylän Lohi, jos et oo käyny kattomassa peliä vuonna 2004 tai sitä ennen. Sen jälkeen on "Aina aurinkoisella" pelannu Lohi-Pesis, mikä on eri seura.

• siivo

Nyt kannattaa mennä katsomaan Lohen pelejä. Lauantaina olivat ottaneet voiton Kouvolasta. Seuraavaksi Armi joukkoineen kokeilee Lievestuoreen kisakunnon. Pelissä tulee varmasti olemaan tunnelmaa.

• Räpellystä

No oliko tunnelmaa ja mikä oli Lievestuoreen kisakunto?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      4950
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      93
      2553
    3. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      41
      2536
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      197
      2361
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      1929
    6. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      24
      1851
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      178
      1560
    8. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1461
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      350
      1251
    10. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1169
    Aihe