Vähän olisi sellainen semi-provoilufiilis, mutta palstalla on niin hiljaista, ettei mikään pyydys tärppää.
Pitää varmaan lähtee jatkaa töitä...
Turhauttaa...
28
650
Vastaukset
- scaIe
millaista provokaatiota olit ajatellut? Heh, olisithan voinut kirjoittaa että työpaikkasi sihteeri on unohtanut pikkuhousut kotiin ja tiiraat sen pyllyä :)
..."sihteeri", jonka pikkuhousujen väristä aina kahvitunnilla keskusteltiin vaihtoi työpaikkaa, niin ei voi siitäkään enää juttua vääntää.
- Papeete1
Mullakin on tylsää, kun mut on hylätty yksin turhan pitkäksi aikaa. Eikä noita BB-uutisia tule tarpeeksi usein. Tarvis varmaan hommata se 24/7, niin mäkin pääsisin elämän syrjään kiinni :D
Kyllä hyviä provoideoita löytys.. ei vaan uskalla toteuttaa niitä :D...siitä minkälaisella aloituksella sais porukan (rekatut puskat) varmasti hereille, mutta ei vaan sellainen radikaalimpi kusettaminen oikein oo mun tyylistä.
- Papeete1
Richartti kirjoitti:
...siitä minkälaisella aloituksella sais porukan (rekatut puskat) varmasti hereille, mutta ei vaan sellainen radikaalimpi kusettaminen oikein oo mun tyylistä.
Sit täytyy vaan odottaa, josko palsta piristyis. Mun ei muuten tarttis edes huijata vaan totuuden ääneen kertominen aiheuttais sen, että porukat vois silti saada sykärin. Siitä vois taas vinetystä kuulla vähän aikaa :)
- joko...
Papeete1 kirjoitti:
Sit täytyy vaan odottaa, josko palsta piristyis. Mun ei muuten tarttis edes huijata vaan totuuden ääneen kertominen aiheuttais sen, että porukat vois silti saada sykärin. Siitä vois taas vinetystä kuulla vähän aikaa :)
sait melaa mekkoon?
- Papeete1
joko... kirjoitti:
sait melaa mekkoon?
Hehheh :)
- Papeete1
Einsten1 kirjoitti:
kanssa mameroita. Noloo.
Mä olen kylläkin lähinnä vaan väsynyt. Ei silloin jaksa intoilla ja reviteelä :)
Papeete1 kirjoitti:
Mä olen kylläkin lähinnä vaan väsynyt. Ei silloin jaksa intoilla ja reviteelä :)
hyvin näyttää energiaa löytyvän jonninjoutavien vastauksien naputteluun. Mamero selittelijä=supernolo.
Papeete1 kirjoitti:
...faktoihinkin perustuvia juttuja, joita voisi heitellä tänne ja varmasti herättäisi keskustelua. Vaikka jotain lisäpaljastuksia siitä samasta vanhasta aiheesta, mistä ne puskat ovat ennenkin tykänneet.
- Papeete1
Einsten1 kirjoitti:
hyvin näyttää energiaa löytyvän jonninjoutavien vastauksien naputteluun. Mamero selittelijä=supernolo.
Paljonko tää naputtelu vie energiaa.. vielä vähemmän ku penkistä nousu, ja sillä sitten istun tässä. Joo, oon mä vähän mamiskin. Väsynyt mamis :)
- olkoon!
Papeete1 kirjoitti:
Hehheh :)
Tekikö edes gutaa?
- Papeete1
Richartti kirjoitti:
...faktoihinkin perustuvia juttuja, joita voisi heitellä tänne ja varmasti herättäisi keskustelua. Vaikka jotain lisäpaljastuksia siitä samasta vanhasta aiheesta, mistä ne puskat ovat ennenkin tykänneet.
Tarkoitat.. puskat oli suorastaan villinä innosta. Ja pitkään. Mun mielestä sä taas osoitat harvinaista rehellisyyttä miehessä.. tai siis ihmisessä :)
- Papeete1
olkoon! kirjoitti:
Tekikö edes gutaa?
Mutta mistä ja mikä?
Papeete1 kirjoitti:
Tarkoitat.. puskat oli suorastaan villinä innosta. Ja pitkään. Mun mielestä sä taas osoitat harvinaista rehellisyyttä miehessä.. tai siis ihmisessä :)
...enhän mä oo paljastanut paljon mitään. Paska jätkä, mikä paska jätkä.
Tarkemmin kun ajattelee, niin kyllä mä saisin oikeastaan ihan helposti melkoisen mylläkän aikaiseksi. Pitää nyt kattoo milloin ois oikein kunnon ruoskinnan tarpeessa.- Papeete1
Richartti kirjoitti:
...enhän mä oo paljastanut paljon mitään. Paska jätkä, mikä paska jätkä.
Tarkemmin kun ajattelee, niin kyllä mä saisin oikeastaan ihan helposti melkoisen mylläkän aikaiseksi. Pitää nyt kattoo milloin ois oikein kunnon ruoskinnan tarpeessa.Alku oli lupaava :)
Sit kun ego meinaa taas pöhöttyä liikaa? Mä voin sit kanssa ruoskia :) Papeete1 kirjoitti:
Alku oli lupaava :)
Sit kun ego meinaa taas pöhöttyä liikaa? Mä voin sit kanssa ruoskia :)...ollut jo melko pitkään tää mun ego sillee kalpeen ja näivettyneen oloinen. Mitähän sille pitäis tehdä?
- Papeete1
Richartti kirjoitti:
...ollut jo melko pitkään tää mun ego sillee kalpeen ja näivettyneen oloinen. Mitähän sille pitäis tehdä?
Se on kyllä aikas kuiva ollut. Mä olen kyllä yrittänyt kehua sun söpöä napaa, josko se piristäisi. Missä se Riku-kalenteri muuten viipyy??
Papeete1 kirjoitti:
Se on kyllä aikas kuiva ollut. Mä olen kyllä yrittänyt kehua sun söpöä napaa, josko se piristäisi. Missä se Riku-kalenteri muuten viipyy??
...egon. Ei pysty täs vireessä mitään kalenterii väsää....
- Papeete1
Richartti kirjoitti:
...egon. Ei pysty täs vireessä mitään kalenterii väsää....
Harmi, mä kerkesin odotteleen sitä. Kyllä sun nyt pitäisi keksiä miten piristyt, elämä on liian lyhyt tuohon puuhaan.
Ööö, mitähän sitä keksis?? Arvaa mikä kuva mulla on työpöydällä?? Papeete1 kirjoitti:
Harmi, mä kerkesin odotteleen sitä. Kyllä sun nyt pitäisi keksiä miten piristyt, elämä on liian lyhyt tuohon puuhaan.
Ööö, mitähän sitä keksis?? Arvaa mikä kuva mulla on työpöydällä??...ja kehystettynä. Se vasta ois jotain :)
olisin kans tykänny jos porukka olis ollu vähä aktiivisempaa, ku pitkästä aikaa oli kohtuu kunnolla aikaa olla palstallakin.
- sumlnagashi
Laita riku oma perseesi näytille niinkuin naisetkin :D
Iso ja karvainen miehen perse mmmmm... - kaikissa kunnon
..eihän nyt töissä koskaan tule tekemisen pulaa.:D Dead-linet pitää sellaisesta huolen ainakin, jollet satu olemaan pysäköinnin valvoja(?) tms. muu ulkoistettavissa oleva (controller?).
Itse olen elämässäni tehnyt hyvin monenlaisia töitä. Sen voin kuitenkin sanoa, että sellaista vähänkään vaativampaa työtehtävää ei ole olemassa, jossa olisi _työajalla_ mahdollisuuksia kirjoitella esimerkiksi palstalle nimeltä "Miehen logiikka". Tietysti: Jos olet omistamasi yrityksen toimitusjohtaja tms. johtoporrasta, voit toki laajemmin itse määritellä omaa ajankäyttöäsi. Useilla ihmisillä on työpaikoillaan käytössään kellokorttti.- voin sanoa :
Sen voin kuitenkin sanoa, että sellaista vähänkään vaativampaa työtehtävää ei ole olemassa, jossa olisi _työajalla_ mahdollisuuksia kirjoitella esimerkiksi palstalle nimeltä "Miehen logiikka".
että esimerkiksi valtionhallinnon alalla tuollaisia tehtäviä on kymmeniä tuhansia. - se "kaikissa kunnon"
voin sanoa : kirjoitti:
Sen voin kuitenkin sanoa, että sellaista vähänkään vaativampaa työtehtävää ei ole olemassa, jossa olisi _työajalla_ mahdollisuuksia kirjoitella esimerkiksi palstalle nimeltä "Miehen logiikka".
että esimerkiksi valtionhallinnon alalla tuollaisia tehtäviä on kymmeniä tuhansia."Kokemuksella
voin sanoa : 9.9.2008 klo 02.43
että esimerkiksi valtionhallinnon alalla tuollaisia tehtäviä on kymmeniä tuhansia."
Joo. Riippuu toki siitä, mistä roikkuu. Voi tietysti olla, että mun duunit on ollu sen verran vaativia, ettei mitenkään olis voinu levätä tasaperseellään ainakaan liikaa työajalla. Joillakin ehkä toisin. Tekemiset näkyy onneksi tunnustuksessa. Voi lisätä CV:en.:D - siideripullo
se "kaikissa kunnon" kirjoitti:
"Kokemuksella
voin sanoa : 9.9.2008 klo 02.43
että esimerkiksi valtionhallinnon alalla tuollaisia tehtäviä on kymmeniä tuhansia."
Joo. Riippuu toki siitä, mistä roikkuu. Voi tietysti olla, että mun duunit on ollu sen verran vaativia, ettei mitenkään olis voinu levätä tasaperseellään ainakaan liikaa työajalla. Joillakin ehkä toisin. Tekemiset näkyy onneksi tunnustuksessa. Voi lisätä CV:en.:Dpois ja mene nukkumaan, aamulla on aikainen herätys töihin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 165233
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2182716- 312021
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella361965Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon321879Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731717Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81314- 1641262
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641237- 351140