Onko kukaan selvittänyt, mikä on vähäkalorisin viini? Varmaankin joku kuiva valkkari?
Vähäkalorisin viini?
4
5441
Vastaukset
- valkoviini!!!
Katso kun käyt viinakaupassa paljoko viinissä on sokeria.
Taitaa olla keltaisella merkittyjä kaikkein kuivimmat.
Jos ei juo kovin paljon eikä usein niin turha se on katsella viinien kalorimääriä.
Minä juon noin kerran viikossa jonkin verran valkkaria tai siideriä.
Ei ole ollut mitään vaikutusta painonpudotukseen.
Juon sellaista mistä pidän, katsomatta kaloreita.
Muulloin olen hyvinkin tarkka päivittäisen kalorien saannin suhteen. - erjhwerhwer
juu, mä juon aina kuivaa valkoviiniä. Muistaakseni alkon sivuilta löytyy tarkemmat tiedot kaloreista. Energiasisältö kuivassa valkkarissa yleensä 80 kcal/100 ml (330 kJ/100 ml). Samaa luokkaa tuo on kyllä monissa punaviineissäkin.
- kuullut...
Juu yksi painonhallinta-alalla työskennellyt tuttu juo aina kuivaa valkkaria, johon lisää vettä tai kivennäisvettä.
En tiedä mikä makunautinto tuo on, olen itse enimmäkseen Rooibos-tee -linjalla :-) - kissakissakaveri
kuivassa valkkarissa on about 80 kcal / 100 ml. Itse juon sitä yleensä. Tosin monissa punaviineissäkin on about sama määrä. Voit vertailla alkon sivuilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851384Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231188- 49911
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 56772
- 101741
- 33702
- 60699