SANKTIOT NOPEASTI:

pelimies oikea

Nyt sitte hipi hipi!! vauhtia niitä lisäsanktio-
päätöksia J HÄMÄLÄiNEN ja päätöstä ei sitte ensiksi kierrätetä jymyn tston tai nappimiästen kautta; saatteella että voitteko elää tämän päätöksen kanssa?
Vaan reilusti sieltä nyt heikkiset pihalle ja 10000 sakkoa päälle jymylle.
Pertti Mäkelälle pitäs vaihtaa korti väri,
että pääsis pyhänä olemassaolollaa ilostuttamaa katajaista kainuulaista kansaa, hänhä joutu tuomari ainee taholta OIKEUSMURHA! kohteeks.
Nyt pitää kulta ratkaista pelaamalla eikä pelleilemällä, nyt o maharollista koriata väärät ja epäoikeutetut väärät tuamiot.! TOIMIKAA ja ripeästi. Uskottavuus o menny, mutta osan voi palauttaa jämeryydellä, viÄlä!

8

1018

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuomiot

      Ei Mäkelän kortin väriä voida millään muuttaa kun tuomarin koskemattomuutta rikottiin.

      Jimille punainen myös joten ulkona lopuista otteluista.

      Jamolle keltainen ja vakava puhuttelu että lentää suoraan pihalle seuraavasta rikkeestä.

      Sirviölle sama kuin Jamolle.

      • nyt multa

        on varmaan mennyt jotain ohi, koska minä en tiedä, mistä sitä Sirviötä rangaistaisiin.
        Mitä se on tehnyt?


      • tuomiot!

        olen samaa mieltä,näillä saatais pöytä puhtaaksi.


      • Pallopaita

        Mäkelä ei missään tapauksessa tarkoittanut roiskuttaa vettä tuomarin päälle. Jos sitä roiskui, niin kysymyksessä oli puhdas vahinko, josta ei tulisi rankaista tuomarin koskemattomuuteen puuttumisena. Ainen empimättä vetäisemä punainen kortti oli oikeusmurha.

        Vielä pahempi virhe Ainelta tietysti oli jättää näyttämättä Jamo Heikkiselle punaista korttia keskaritempusta, jonka näki sokea Kreetakin.


      • pelimies oikea

        ny pitäs ainee tulla pian kaapistaa ulos ja tunnustaa surkea epäonnistuminen tuamioissaa,
        siihen pitää olla kykyä, toiseksee kurinpitopäälikkö jäi hautomaa päätöksiää, lieneeköhä päätösluannos ISOO Jii TANSKASE pöyrällä varustettuna, saatteeellla jossa lukoo,
        Hyvä Juha, voitteko ja voiko SuperJymy elää tämä päätökse kanssa minkä moomma teheneet, jos ei nii laita forwaardina takasi oma esityksesi.
        Perkeles, Ny kaivataa ryhtiä liito uskottavuude kannalta JYRKI HÄMÄLÄINE!!!!! ja pitää panna (yrittää) piste tälle shoulle.


      • komiksans
        pelimies oikea kirjoitti:

        ny pitäs ainee tulla pian kaapistaa ulos ja tunnustaa surkea epäonnistuminen tuamioissaa,
        siihen pitää olla kykyä, toiseksee kurinpitopäälikkö jäi hautomaa päätöksiää, lieneeköhä päätösluannos ISOO Jii TANSKASE pöyrällä varustettuna, saatteeellla jossa lukoo,
        Hyvä Juha, voitteko ja voiko SuperJymy elää tämä päätökse kanssa minkä moomma teheneet, jos ei nii laita forwaardina takasi oma esityksesi.
        Perkeles, Ny kaivataa ryhtiä liito uskottavuude kannalta JYRKI HÄMÄLÄINE!!!!! ja pitää panna (yrittää) piste tälle shoulle.

        Aika koominen ja hauska oli tämä viesti.


    • pelimies oikea

      En oo koskaa nähny vast. dokumentoituna, text tv s. 203 >> www.yle.fi/videot: jossa paljastuu JI Heikkisen todella lapsellinen ja tosi provosoiva tyyli, ei ihime että vastust. kuumenee. ku hän orottaa ainee tuamiota ja saa itte keltase, nii ei paskaaka välitä omasta tuamiostaa vaa jää tuomari lähes iholle seuraamaa kiiluen mitä vastustaja saa, no sieltähä löyty ku löytyyki punaanen > ja mitkä tuuletukset tämä pelle tekee siihen, voi sitä vahingo iloa ja onnistumise riamua, mua ainaki hävetti tuo hepun käytös, ois normaalisti kyllä luullu kiinostava oma tuamio jonku verra enemmä, mutta ei. toinen insert oli ku haasto kosose, mussutti iholla pitkää ja tuopmari repäs äijän kauemmaksi nii voi mikä virnistys levis ukon pärställe, ois kiva tiätää mitä tää pelle teköö pesiskentällä HÄH!

      • fani jo 80-luvulta

        Arvoisa pelimies oikea

        Ai mitä se tekee kentällä? Hmm, oiskohan tulosta :) 2-1 on jo voiton SoJy:lle. Kannattasko sunkin vaan keskittyä kannattamaan suosikkias, eikä kitistä täällä? Tietääkseni edelleen kentällä ja katsomon kannustaessa ne ottelut ratkastaan, ei itkemällä foorumeissa eikä tuollaisessa jälkipelissä, mitä PattU-Raahe nyt väkisin harrastaa kaivelemalla kaikenlaisia pysäytyskuvia. Sotkamoa kannatan, vaikka Raahessakin on tullut joskus asuttua. Ei siinä paikassa ole mitään pahaa ja hei, tää on edelleenkin vain pesistä. Ei ainakan mun elämä siihen kaadu jos Sotkamo ei voita mestaruutta, vaikka sitä toivonkin. Järki käteen nyt, kummankin osapuolen kannattajille ja kummankin joukkueen pelaajille. Eiköhän nyt ekojen kolmen finaalipelien aikana ole saatu jo näkyvyyttä tarpeeksi. Nyt ois aika keskittyä pelaamiseen. Onnea kummallekkin joukkueelle tulevaan viikonloppuun. Parempi voittakoon. Ja sen jälkeen mutinat ja jälkipelit pois ja keskittyminen ensi kauteen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2062
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1936
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1885
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1598
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1330
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe