Onko kenelläkään kokemuksia 2 vko:n Scarsdale-dieetistä? Ensimmäinen päivä meneillään ja ainakin nyt vielä vaikuttaisi olevan ihan ok. Paljonko teillä on paino pudonnut Scarsdalen-dieetin aikana? Minulla lähtöpaino 78kg, saa nähdä mitä vaaka näyttää 2vko:n päästä ;)
Scarsdale-dieetti?
5
1515
Vastaukset
- kallopala
Scarsdale -dieetillä vaakan näyttämä painolukema ja -pudotus on pääosin merkityksetön.
Suurin osa pudotuksesta on nesteitä, ja koska päiväannos on VLCD -luokassa, iso osa lopusta on lihaspainoa. Käytännössä lihaspainon putoaminen hidastaa aineenvaihduntaa pysyvästi, ja tekee painonnousun dieettiä edeltävää tasoa korkeammalle todennäköiseksi.
VLCD -dieeteille ei saisi koskaan ryhtyä ilman lääkärin tai edes terveydenhoitajan kanssa jutustelua.
On kuitenkin melko todennäköistä, että pitkällä tähtäimellä painolukemasi dieetin johdosta on yli 78kg.- Polka
Onko sinulla kenties kokemusta Scarsdalen dieetistä?
- kallopala
Polka kirjoitti:
Onko sinulla kenties kokemusta Scarsdalen dieetistä?
Olen tietoinen sen sisällöstä ja yleisistä laihdutukseen liittyvistä lainalaisuuksista, joten osaan arvioida sen vaikutuksia ja onnistumismahdollisuuksia.
Kaikkiin "laihdutuskuureihin" liittyy olennaisena osana kuurin jälkeinen painonhallinta - sinun täytyy syödä vähemmän kuin ennen kuuria jotta paino pysyisi poissa. Jos kuurin sijaan laskisit heti kulutuksen tuolle "ylläpitotasolle", painonpudotus olisi helpompaa kuin dieetin kanssa. - Polka
kallopala kirjoitti:
Olen tietoinen sen sisällöstä ja yleisistä laihdutukseen liittyvistä lainalaisuuksista, joten osaan arvioida sen vaikutuksia ja onnistumismahdollisuuksia.
Kaikkiin "laihdutuskuureihin" liittyy olennaisena osana kuurin jälkeinen painonhallinta - sinun täytyy syödä vähemmän kuin ennen kuuria jotta paino pysyisi poissa. Jos kuurin sijaan laskisit heti kulutuksen tuolle "ylläpitotasolle", painonpudotus olisi helpompaa kuin dieetin kanssa.Minulla lähinnä tarkoitus ottaa tuollainen kunnon potku aluksi tuohon painon pudotukseen. Toki tiedän, että kilot helposti tulevat takaisin, enkä toki odotakaan mitään 8-9 kg:n pudotusta tämän kuurin aikana (niinkuin dieetti lupailee), minulle kyllä riittäisi kolmekin kiloa ;) Jatkossa tarkoitus kalorilaskurin avulla pysytellä 1100-1200 kcal/vrk, apuna Redut pari ensimmäistä kuukautta. Nyt on kohdallani siis kyse pitkäaikaisesta projektista, Scarsdalen jälkeen tavoite olisi n. 0,5 kg / vko. Suuremman tavoitteen asettaminen ei ole edes järkevää, tulee vain pettymyksiä.
Mutta edelleen, jos jollakulla on kokemuksia Scarsdalen dieetistä, lukisin niitä mielelläni. - Painokas
kallopala kirjoitti:
Kaikkiin "laihdutuskuureihin" liittyy olennaisena osana kuurin jälkeinen painonhallinta - sinun täytyy syödä vähemmän kuin ennen kuuria jotta paino pysyisi poissa. Jos kuurin sijaan laskisit heti kulutuksen tuolle "ylläpitotasolle", painonpudotus olisi helpompaa kuin dieetin kanssa.helppoa aina, karvainen apina ;-) Laihdutuskuuri on usein helpompi tapa saada kiloja pois kuin "syö vähemmän kuin kulutat", varsinkin jos ylipainoa on paljon. Suuri ylipainoa voi tuntua toivottoman pitkältä urakalta ja esim. ENED/VLCD voi toimia paremmin. Samaa mieltä olen sen jälkeisen painonhallinnan tärkeydestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1393095- 81686
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221374Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371051
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381032Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47964
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38918