Musta homo

.............

Cityssä oli tällä viikolla juttu Idols-juontaja Jani Toivolasta. Jutussa listattiin Suomen muutkin mustat julkkikset. MM. Lola Odusoga, BB-Aki, Amira Tea Khalifa, Yle:n kuuluttajana toimiva muikea mulatti, pikajuoksija Stefan Koivikko, Jenkkifutaaja Micahel Quarshie ja onhan niitä muitakin. Yhteistä näille kaikille on se että he ovat suomalaisen naisen ja mustan miehen jälkeläisiä.

Missä on viileiden whiggerjannujen ja mustien naisten jälkeläiset?

22

5571

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---____----_-------____

      Jospa ghettowannabe ei vetoa tummiin tyttöihin.
      Ajattele nyt itse, joku tyyppi jolla on isot vaatteet, kengännauhat auki ja muka kultaa kaula täynnä. Ja miksi se lippis pitää pitää hölmösti vinossa. Lisäksi miksi se sukkapipo on siellä lippiksen alla?

      Onko niillä muka minkään värisiä naisia.

    • ...pakolaisiinkin jotkut sukupuolikiintiöt, että saatais tänne niitä tummahipiäisiä naisia. Tuskin se kuitenkaan mun mieltä lämmittäis, keskimäärin ovat aika karmeita ilmestyksiä.

      • monte34

        mielettömän vetävän näköisen libanonilaisen naisen maamiehensä kanssa.
        ol pakko mennä kehumaan sen naisen ulkonäköä vaikka se mies oli sen vieressä, ei tullut puukkoa :)


    • Jasse 56

      Mika Toppari Tampereen musta lahja maailman homoille.

      • ikfjif

        Käsittääkseni kyseinen Toppari on hetero.


      • Fuckface 69
        ikfjif kirjoitti:

        Käsittääkseni kyseinen Toppari on hetero.

        Ei ole. Seurustelee sen kaalikorvasen painijan kanssa.


      • Jäärämanni
        Fuckface 69 kirjoitti:

        Ei ole. Seurustelee sen kaalikorvasen painijan kanssa.

        Kuka? Missä? Raborttia? Rebortaashia?


      • julius4
        ikfjif kirjoitti:

        Käsittääkseni kyseinen Toppari on hetero.

        kyllä se mika miehistäki piittaa, ainakin mulle kiimaiseen nuoren miehen perään on antanut auliisti kyrpäänsä...


      • raitishetsku
        julius4 kirjoitti:

        kyllä se mika miehistäki piittaa, ainakin mulle kiimaiseen nuoren miehen perään on antanut auliisti kyrpäänsä...

        Ja vielä nappikauppias. Mikäs sen parempi kioskin paikka, kuin londonin ovensuu...


      • Anonyymi

        Lempäälän lahja.


    • salapoliiti.

      aivan niin...

    • Suomalainenhan minä

      Tietysti ne suomalaisten miesten ja mustien naisten jälkeläiset asustelee siellä, missä ne mustat naisetkin. Katsos lapset yleensä jää äitiensä luokse. Varsinkin sellaiset yhdenyönjutuista tai lomaromansseista alkunsa saaneet.

      • Näin se homma etenee...


      • mm
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Näin se homma etenee...

        että onko mitään järkee syödä Kuopion torilla lörtsyjä.

        Sittemmin aloin kompata näitä värijuttuja niinku varmuuden vuoksi :) Matkailu avartaa..


    • "mustan" naisen pakaroita ei saa punoittamaan vaikka kuinka läpsisi, sen takia ei kiinnosta koko homma enää. Haluan nähdä työn tai oikeastaan kädenjäljen heti....

    • frost-free

      Heh, oliko se jokin peli että yhdistä viivalla kuka on ja kuka ei..
      Kysymys kuuluu: Mitä sitten? Ja miten tollainen juttu voi sua kiinnostaa saati naurattaa, olenko jotenkin typerä kun en ymmärrä...?Avaatko vähän..

    • Anonyymi

      Niin. Miksi se häippässyt isä on aina "eksoottisempi"?

      • Anonyymi

        Tähän ilmiselvään asiaan et tule ikinä saamaan vastausta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähän ilmiselvään asiaan et tule ikinä saamaan vastausta.

        Jos pariskunnassa se mies on vaaleampi ja nainen tummempi, niin pysyykö mies todennäköisemmin suhteessa? Entä onko suomalaisnaisen ja afrikkalaismiehen suhde kestänyt koskaan niin kauan että jompi kumpi on kuollut vanhuuteen eli onko suhde kestänyt vuosikymmeniä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos pariskunnassa se mies on vaaleampi ja nainen tummempi, niin pysyykö mies todennäköisemmin suhteessa? Entä onko suomalaisnaisen ja afrikkalaismiehen suhde kestänyt koskaan niin kauan että jompi kumpi on kuollut vanhuuteen eli onko suhde kestänyt vuosikymmeniä?

        Kysymys on kiusallinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymys on kiusallinen.

        Palataan aiheeseen: Missä on suomipoikien ja mustien tyttöjen kuuluisat jälkeläiset?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palataan aiheeseen: Missä on suomipoikien ja mustien tyttöjen kuuluisat jälkeläiset?

        Minä ainakin haluan päästä tummasuklaisen kaakaopiiraan makuun.


        T. Suvaitsevainen incel


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      136
      1240
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      791
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      570
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      23
      512
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      506
    7. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      21
      465
    8. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      462
    9. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      461
    10. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      21
      447
    Aihe