Eikä tääl perkeleen Lohjalla tai lähistöl oo baaritkaa enää auki.
Voi perklele.
Mitäs ny ku viinat on loppu?
19
505
Vastaukset
- Ismo K
poju miesseuraa...
- Mr.Kalluppl
relaxed_eyes kirjoitti:
ku kaljaa.
kesämökilleni sekstailemaan? Sauna on valmis ja kaljaa riittää...
- meille kaikille
Mr.Kalluppl kirjoitti:
miksi kopioit toisen nimimerkin?
Mr.Kalluppl kirjoitti:
en halua mitään seksiä, vaan pelkkää kaljaa. Pidä pääs kiinni, jos sul on enemmän tarjottavaa mitä minä pyydän.
- Mr.Kalluppl
meille kaikille kirjoitti:
miksi kopioit toisen nimimerkin?
voisitko toistaa kysymyksesi?
- kerro meille
Mr.Kalluppl kirjoitti:
voisitko toistaa kysymyksesi?
vai onko näössäsi vikaa? Miksi kopioit toisen nimimerkin?
- Mr.Kalluppl
relaxed_eyes kirjoitti:
en halua mitään seksiä, vaan pelkkää kaljaa. Pidä pääs kiinni, jos sul on enemmän tarjottavaa mitä minä pyydän.
sinä haluat siis pelkkää kaljaa? Minulla on muutama misu mökilläni ja ajattelin että haluaisit vaikka panna?
- Mr.Kalluppl
kerro meille kirjoitti:
vai onko näössäsi vikaa? Miksi kopioit toisen nimimerkin?
olet ja miksi kysyt moisia? Onko sinulla samanlainen nimmari kuin minulla?
- meille kaikille
Mr.Kalluppl kirjoitti:
olet ja miksi kysyt moisia? Onko sinulla samanlainen nimmari kuin minulla?
että miksi olet kopioinut toisen ihmisen nimimerkin? Nyt ei ole kyse musta vaan siitä, miksi olet tehnyt näin kuten olet tehnyt.
- Mr.Kalluppl
meille kaikille kirjoitti:
että miksi olet kopioinut toisen ihmisen nimimerkin? Nyt ei ole kyse musta vaan siitä, miksi olet tehnyt näin kuten olet tehnyt.
jos minun nimmarini on samanlainen kuin jonkun muunkin, niin mitä se haittaa? Onhan meille kaikille tilaa ja ollaan hyviä ystäviä keskenämme :D
Mr.Kalluppl kirjoitti:
sinä haluat siis pelkkää kaljaa? Minulla on muutama misu mökilläni ja ajattelin että haluaisit vaikka panna?
jota saan panna nii paljo ku sielu ja ruumis sietää ja vähä ylikin, jotta kiitos vaan, mut ei kiitos. Kaljaa olis tehny mieli, mut ei täs ny enää tee mieli muutku nukkumaan.
- ole siitä
Mr.Kalluppl kirjoitti:
jos minun nimmarini on samanlainen kuin jonkun muunkin, niin mitä se haittaa? Onhan meille kaikille tilaa ja ollaan hyviä ystäviä keskenämme :D
onko laillista vai ei omata kopio toisen nimimerkistä. Miksi kopioit toisen nimimerkin ja matkit tämän alkuperäisen mr.kallupin kirjoitustyyliä?
- Mr.Kalluppl
ole siitä kirjoitti:
onko laillista vai ei omata kopio toisen nimimerkistä. Miksi kopioit toisen nimimerkin ja matkit tämän alkuperäisen mr.kallupin kirjoitustyyliä?
vahingossa olen ottanut vähän samanlaisen nimmarin kuin hänellä on. Se on sattumaa.
Jk. Ja miksi se sinua häiritsee? - koska
Mr.Kalluppl kirjoitti:
vahingossa olen ottanut vähän samanlaisen nimmarin kuin hänellä on. Se on sattumaa.
Jk. Ja miksi se sinua häiritsee?kopiointi on moraalitonta ja siitä on tullut haitallinen trendi. Lisäksi että olet kopioinut hänen nimimerkin, olet kopioinut hänen kirjoitustyylinsä. Tahallasi yrität saada hänet huonoon valoon kirjoittamalla "hänen nimissään" sellaisia asioita, mitkä ovat paheksuttavia ja eivät vastaa ollenkaan alkuperäisen nimimerkin "mr.kalluppi"n haltijan ajatusmaailmaa. Sen takia se häiritsee ja haluan tietää mitkä ovat motiivisi näin läpinäkyvälle ja typerälle toiminalle.
- Utarios
Ja eiku hommiin.
- .....
opetellaan elämään ilman viinaa ja hankitaan elämään jotain järkevämpää sisältöä ku ryyppääminen.
Täällä hevonperseessäkin on aina joku baari auki vähintään 02 asti.
- firmassa :
ja mee oikeisiin palkkatöihin
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad971615- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4201031- 166952
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126762- 51698
- 79680
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38655- 57651