...vuodesta, kun naisilla alkaa olemaan ikävä lämpimään kainaloon, kylmää talvea pakoon.
Sen taas sitten se aika...
9
472
Vastaukset
- varten :
työperäistä maahanmuuttoa lämpimistä maista on lisätty
...onko siitä apua, kun tyypillisesti nämä lämpimän kainalon tarvitsijat ovat sellaisia sosiaalisilla varainsiirroilla eläviä kotirouvia, jotka ovat tottuneet mukavaan mutta tylsään taloudellisesti turvattuun elämään kulissiavioliitossaan.
- Kuka pelkää
Aika usein näin Suomessa asia menee paremminkin niin että naisilla on kyllä ikävä lämpimään, mutta haiseva julma ja päävikainen mies on ajanut ne ja lapset viinapäissään kirveen kans ulos pimeään kylmään märkään lumihankeen.
Jokuhan vois väsäillä synkästä supisuomalaisesta (onko supi suomalainen?) aiheesta vaikka hittibiisin. Hyvästi villi irtoseksi. Sitoutumiskammoiset poikamiehet: Olkaa varuillanne. Nyt ei ole suurinta huutoa vaakamambo vaan Salkkarit ja samanlaiset villasukat. Saattavat tulla samassa paketissa...
...mutta jos se sylin tarvitsija on vähänkään epätoivoinen, niin siitä lämpimän kainalon käyttöoikeutta vastaan voi saada villiä seksiä.
Luulisin, ehkä, varmaankin, tai sitten mulla on vaan liian vilkas mielikuvitus. Emmä tiiä...
- Papeete1
Luin jostain joskus, että miehet harrastaa tota syksyllä, kun taas naiset keväällä.
Se kyllä saattoi olla sittenkin joku kiimaan liittyvä juttu..
Muttajoo.. vähän olen tota mieltä itsekkin mutta onneksi olen sitkeä sissi, joka ei anna tilapäisille mielenhäiriöille liikaa valtaa.
Mä odottelen kunnes pääsen tonne, niin arska saa sitten lämmittää mut taas virkeeksi. Mahtaa olla upeeta hypätä makuuhuoneen ovelta suoraan aamu-uinnille, sitä täytyy kokeilla. Eikä se haittais kyllä yhtään vaikka vahingossa hyppäis tuon äijän veneeseen :D
http://home.wangjianshuo.com/archives/2003/05/13/tahiti-village-man.boat.jpg - cookos
varsinkin kun tulee 32 asteen lämmöstä, josta on nauttinut viikon...kuka voi sietää ja kestää tätä kylmyyttä? Tuun sairaaks..
Poikamiesten pitäs olla aktiivisesti baanalla... Opiskelujen aikaan tehokas toiminta takasi kunnon menestyksen. Kyllähän syksy on hienoo aikaa. Lätkäkausi kruunaa sit kaiken :D
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 176150
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04671- 563320
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2272897Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon342510Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452390Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme232109Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731757- 381590
- 1891478