Oon 19-vuotias tyttö, koko elämäni urheilua harrastanut ja hyvässä kunnossa.
Suuri unelmani olisi ryhtyä voimistelijaksi (ja tiiän kyllä mainiosti et tässä iässä se on hankalaa, MUTTA jos uskon niin siihen pystyn) eli miten tän ikäset reenaa? onks niillä jotkut personal trainerit, nimittäin netistä löyty seuroilta vaan alle 10 vuotiaitten ryhmiä..?
Pitääkö mun nyt alkaa kotona pakertamaan vai miten etenisin, neuvoja?
Teline-/rytminenvoimistelu
kysymyksiä
2
590
Vastaukset 2
- tiit:)
Monella seuralla on aikuisten telinevoimistelu ryhmiä ja niihin ei aikaisempaa kokemusta vaadita.
Ennen Svoli (suomen voimisteluliitto) sivuilta löytyi kätevästi missä seurassa voi aikuisten telinevoimistelua harrastaa, mutta näyttäen se on sivujen uudistuksen jälkeen jätetty pois.
Missä päin olisit halukas harrastamaan?- lidiaa
no et ehkä ihan voimistelijaksi tule mutta hyvin voi aloittaa voimistelun vielä aikuisten ryhmässä harrastajatasolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1172426Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???391544Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha6431016- 106993
- 71962
- 98906
- 48875
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76710- 70706
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31696