Kun katsoin ekaa finaali ottelua urheilukanavalta tulin siihen tulokseen että taidan jättää nämä pesis finaalit väliin.... kuitenkin uteliaisuuttani katsoin 2 ja 3 ottelun.
Kyllä henkistäkin sotaa pitää käydä joukkueitten välillä, mutta tää menee jo tosi törkeäksi.
Vaikka olen syntyisin kainuulainen niin en HYVÄKSY moista mitä kumpikin Heikkinen tekee..
Minulle ainakin on opetettu käyttämisen ja toisen kunniottamisen tavat.
En olisi uskonut että osa SJymyn pelajilla menee noin överiksi kun loppujen lopuksi meni.
Puhutaan jostakin v-98 välierä tappion kuittaamisesta PattU:lle.
On sanonta että joka vanhoja muistelee niin tikulla silmään.
Minusta aina pitäis olla iloinen jos oman kylän pojat maailmalla pärjää. Sehän pelkkää plussa sotkamolle jos entiset Jymyn pelajat pärjää toisissa joukkueessa...kuten sirviö nyt PattU:n pelinjohtajana.
Olen sen kannalla että tuomareille sellaiset ohjeet että jos pelaaja käyttäytyy törkeästi niin suoraan punainen ja viisi seuraavaa peliä ulkona ja jos se toistuu kesän aikana niin huilaa loppukauden. Eiköhan tulis joukkuitten sisällä jämäkkyyttä.
Terveiset Sotkamon suuntaan että nyt keskitytymään pelamaan niillä jotka saa vielä pelata ja näyttäkään tappion tulessakin että olette sen arvoisia jotta voi tulla jatkossakin Jymyn pelejä katsoon.
peliä eikä pelleilyä........
Pettynyt pesis fani!
1
405
Vastaukset
- vessix
... vuonna 1993 (alasarjoissa vuotta myöhemmin). Sen jälkeen on vain pelleilty!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986888- 1592036
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001064Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?7996Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251944- 41929