Hei!
Tilasin Design Euro Discount:sta aloituspakkauksen. Lähetys saapui tasan 2 vkon kuluttua tilauksesta! Olen lukenut, että aiemmin on kestänyt jopa 4 vkoa.
Olisiko jollakulla omakohtaista kokemusta ko. tuotteiden käytöstä? Haluan vain geelivahvistuksen omille kynsille, voinko siis jättää primerin pois? Onko jokin muu tuote parempi kuin aloituspakkaukseen tulevat geelit?
Entä onko joku tilannut jotain eBay:sta, onko tilaus mennyt ok?
Kiitos mahdollisista vastauksista!
aloituspakkaus
6
728
Vastaukset
- ap-tuunari
Nuo aloituspakkauksien geelit ovat ihan ok, samoja kamoja mutta vain pienemmissä pakkauksissa (riippuen siitä minkä aloituspakkauksen otit). Jos geelin kanssa on tarkoitus käyttää primeria, niin sitä täytyy käyttää teitpä sitten vain vahvistusta omalle kynnelle tai rakennat tipeillä. Primer varmistaa geelin kiinnittymisen ja pysyvyyden.
Tärkeintä koko hommassa on hyvä hygienia, tarkkuus ja huolellisuus.- -aloittelija-
"Jos geelin kanssa on tarkoitus käyttää primeria, niin sitä täytyy käyttää teitpä sitten vain vahvistusta omalle kynnelle tai rakennat tipeillä"
En ymmärrä tätä lausetta? Tein pari kynttä ilman primeriä, mutta nyt en tiedä miten jatkaa :\
Olen ymmärtänyt että primeri ei ole hyväksi omalle kynnelle, joten ajattelin kokeilla ilman sitä.. - tietää tuotteensa
-aloittelija- kirjoitti:
"Jos geelin kanssa on tarkoitus käyttää primeria, niin sitä täytyy käyttää teitpä sitten vain vahvistusta omalle kynnelle tai rakennat tipeillä"
En ymmärrä tätä lausetta? Tein pari kynttä ilman primeriä, mutta nyt en tiedä miten jatkaa :\
Olen ymmärtänyt että primeri ei ole hyväksi omalle kynnelle, joten ajattelin kokeilla ilman sitä..Ja jos on sinun käyttämälläsi merkillä primer on selvää, että sitä tulisi silloin myöskin käyttää. Ethän muutenkaan jätä geelikerroksia pois vaan rakennat kynnen kuten se kuuluukin. On olemassa geelimerkkejä joilla ei tarvita primeria lainkaan. Itse teen KP:N geeleillä ja kestäneet ovat ilman sitä primeriakin. Eilen kokeilin LCN geelin käyttöä. Eroa oli kuin yöllä ja päivällä. Geeli oli paksua ja jälki epätasaista. Paljon enemmäin sain viilata kynttä viimeistellessäni kuin nykyisellä merkillä. Ihan äkkiä en lähde merkkiäni vaihtamaan.
-aloittelija- kirjoitti:
Olen ymmärtänyt että primeri ei ole hyväksi omalle kynnelle, joten ajattelin kokeilla ilman sitä..Olen tilannut Elloskselta Geelikynsisatrttisarjan ja täytyy myöntää että on muutaman kerran unohtunut tuo primeri,mutta kynnet kyllä pysyy hyvin kunhan vähän hioon kynnen omaa rakenetta rikki kun asentaan tipit.Täytyy sanoa että hyvä kun sijoitti 120€ settiin. Säästää pitkän sentin kun voi itse laittaa uuden kynnen kun tehty kynsi irtoaa.
Teen jopa kynsikoristeet yhdellä kädellä itselleni ja on onnistunut tosi hyvin. Mutta tekemällä oppii.
- uteliasvili
Tilasitko tuolta paypalin vai ulkomaan tilisiirron kautta?
MInkälaisia tuotteet on käytössä?- -aloittelija-
Tilasin payPalin kautta ja tuotteet tuli nopeasti. Ainoa ihmetyksen aihe oli lukuisat sähköpostiviestit paypalista. Olin kuitenkin hyväksynyt jo maksun, joten en noteerannut mitenkään. Tosin visalasku ei ole vielä tullut...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 20811930
- 585569
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k233014Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html482900- 472535
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut342105Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,471969- 381955
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131931Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71827