Hianoa kingsit, alajärvi - vimpeli akseli jyllää. sama ruletti päälle vaa B-poikai osalta,
Näin, näythimme kainuu nälkhämaa
poijille mistä kana kusoo, tässä o hyvä esimerkki myäs pattulle pyhänä,
rännärillä lauantaina, eiköhä tää oo läpihuutojuttu!! ja pyhänä viedhän kainuu poika kotia, kohti etelä-pohojam'maata kylläki pohojois-pohojam'maa kautta!
A-poiat näytti suunnan tänää!!
pelimies oikea
4
931
Vastaukset
- Murret
Mitä savonmurretta täälä sönkätähän?
- pelimies oikea
täs ei oo savolaasta murresta kyllä tippaakaa!
su pitää viälä opiskella elämää, ja käyrä vuaroo pohojam'maalla ja savoossa ja sitte teherä havaantoja ja muistoo panoja. että saisit sivistystä vähä lisää !!!!
- 4444
oliko jymyllä rautiaiset, kun ne oli superin matkassa? Siinä tuli vähän siimaa kaverille viedä pelit...
- jimi hoo
Rautiaiset ne munas Jymyn Superin kullankin...
Ehkä ensi kesänä KPK:n riveissä vauhtia hakemassa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854890- 1902278
- 371908
- 1331879
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231618- 751582
- 1781530
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161421Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3401185- 351136