Elikkäs kyselisin sellaista, että onko teidän tyttöjen/naisten mielestä hienot miehellä sellaiset "timanttikorvikset"? Omasta mielestä sellaiset on hienot, mutta ajattelin ensin vähän kysellä mielipiteitä mitä ihmiset ajattelevat sellaisista..
elikkäs jotain tällaisia tarkoiti:
http://a-ilusion.com/shop/product_details.php?p=211
http://www.cristianofans.com/gallery/photos/Cristiano-Ronaldo-Photos-001.jpg
http://www.worldcupjapankorea.com/famous-soccer-players/cristiano-ronaldo/shirtless-cristiano-ronaldo.jpg
"Timanttikorvikset" miehellä
10
2600
Vastaukset
- Woman1
Itse tykkään valtavasti. Tietätin entiselle miehelleni korviksenreijät omalla kustannuksellani, kun halusin hänen käyttävän sellaisia, ja myös hän oli innoissaan ja oli pitkään harkinnut tätä.. parin viikon jälkeen kävi tietättämässä lisää reikiä korvanlehteen. :)
Mutta jokainen tykkää mistä tykkää, ja naisilla on aina omat mielipiteensä. :D - MsBlondy
hienon näköiset ovat :)
- ...
hot.=)
- jee
No nämä vastaukset riittävät minulle. Ei muuta kuin alkuviikosta teettämään reijät korviin. Kiitti vastanneille!
- Season
Mielestäni nuo "timantti"korvikset (jos ei huomioida aitoja) ovat jo nähty asia. Eli ehkä ne on hieman menossa jo pois muodista, mutta toki ne sopii esim. fruittarille/metrolle tosi hyvin. Muuten miehille sopii paremmin bcr-renkaat tai jotkut pienet napit. Siis minun mielestäni.
- Woodstock^^
Oli muuten Jimi Hendrixillä jo Woodstockissa vuonna 1968 sellaiset isot "timangit" korvissa. Että se siitä "Last Seasonista"...
- Tai sitten ei
Joillekin tuollaiset "timantit" sopivat ihan OK, mutta pääsääntöisesti vaaleaihoisella normi miehellä nuo on kyllä neitimäiset. Sopii selkeästi paremmin tummille ihmisille. Muuten korvikset miehellä on ihan jees.
- fgjdfgjd
Jep. Älkää nyt suomalaiset miehet alkako. Latinoille sopii ;)
- Dimangit
fgjdfgjd kirjoitti:
Jep. Älkää nyt suomalaiset miehet alkako. Latinoille sopii ;)
Mä hommasin viikko sitten tuollaiset isot neliskanttiset 9 mm magneetti-timantit. Oon saanut pelkästään positiivista palautetta!
- hehhehhehhehheh
Oottaa bussia ja haluu poikain kanssa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1243072EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje351445- 1041309
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621047Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1351037Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661037- 60967
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j307848- 41767
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22743