Meneekö suuttumuksesi ohi nopeesti pienen "räjähdyken" jälkeen vai pidätkö mykkäkoulua pidempiä aikoja?
Paukkooko ovet, tai lenteleekö astiat jne. :=))
Mites palstakavereihin suhtautuminen?
Onko sinulla täällä henkilöitä, joiden nikkikin saa näkemään punaista? (huom! jos on, nimeämään ei ketään sitten aleta).
Vai osaatko fiksusti unohtaa mahdolliset erimielisyydet siten, ettei kaunaa ketään kohtaa jää?
Millainen suuttuja olet?
67
1770
Vastaukset
- Pirre*
Suutun suuttumiset äkkiä ja sitten pois...
Palstalaisia kohtaan ei niin mitään antipatioita, eikä ketään...- Yxitypy
Ei mykkäkoulua. Mielestäni se on pahin tapa riidellä.
En tiedä onko omakaan tapa hyvä, mutta kun suutun (onneksi harvoin nykyään) siitä on leikki kaukana.
Suorastaan "räjähdän". Ovetkin saattaa paukkua. Astioita en kuitenkaan heittele :=))
Mutta jo puolen tunnin päästä tulistumisestani saatan nauraa, ja olla kuin ei mitään olis tapahtunutkaan. - Pirre*
Yxitypy kirjoitti:
Ei mykkäkoulua. Mielestäni se on pahin tapa riidellä.
En tiedä onko omakaan tapa hyvä, mutta kun suutun (onneksi harvoin nykyään) siitä on leikki kaukana.
Suorastaan "räjähdän". Ovetkin saattaa paukkua. Astioita en kuitenkaan heittele :=))
Mutta jo puolen tunnin päästä tulistumisestani saatan nauraa, ja olla kuin ei mitään olis tapahtunutkaan.ihan noinkaan paljoa temperamenttiä..:))
Yleensä kun suutun oikein, lähen tilanteesta pois, joko kävelen tai muuten puuhailen jotain.
Kuuntelen musiikkia jms..
- ei pitkä vihainen
suuttumukseni menee melkein samasta ovesta mistä tulikin.
Palstalla ei kukaan ärsytä, jokaisella on vapaus kirjoittaa tänne tuntemuksiaan, näkemyksiään.
- OLI OVELAA TAAS KYSYÄ PALSTALAISISTA.- Yxitypy
kyselen. Eikö sais?
Yksistään sen takia kyselen, kun palstoilla kauan aikaa pyörineenä on tehnyt pieniä havaintoja.
Huomaa että jotkut "nikit" eivät oikeen tule keskenään juttuun. Ja tuon kaunan näkee teksteistä.
Kunpa kaikki osaiskin ajatella kuten sinä :=))
Itse en myöskään jää kantamaan kaunaa ketään kohtaan, vaikka
joskus jonkun kommentti saattaa vähän ärsyttääkin.
Ei ole tapanani katsoa taaksepäin, vaan rynniä eteenpäin :=)) - onko aiheet loppu
Yxitypy kirjoitti:
kyselen. Eikö sais?
Yksistään sen takia kyselen, kun palstoilla kauan aikaa pyörineenä on tehnyt pieniä havaintoja.
Huomaa että jotkut "nikit" eivät oikeen tule keskenään juttuun. Ja tuon kaunan näkee teksteistä.
Kunpa kaikki osaiskin ajatella kuten sinä :=))
Itse en myöskään jää kantamaan kaunaa ketään kohtaan, vaikka
joskus jonkun kommentti saattaa vähän ärsyttääkin.
Ei ole tapanani katsoa taaksepäin, vaan rynniä eteenpäin :=))eteenpäin jos suuntaus sellainen, miksi sitten kyselet vanhojen perään, anna olla.
Kyselyt myrkyttää. - Yxitypy
onko aiheet loppu kirjoitti:
eteenpäin jos suuntaus sellainen, miksi sitten kyselet vanhojen perään, anna olla.
Kyselyt myrkyttää.jotain tällainen kysely myrkyttää, niin sellainen henkilö saa kyllä mennä itteensä :=))
Voisitko kertoa, miksi tämä aihe vois myrkyttäis?
Miten tässä kyselen vanhojen perään?
Katsoppas mitä itse eka kommentissasi sanoit: Jokaisella on oikeus.. jne. :=)) - ei pitkävihainen
Yxitypy kirjoitti:
jotain tällainen kysely myrkyttää, niin sellainen henkilö saa kyllä mennä itteensä :=))
Voisitko kertoa, miksi tämä aihe vois myrkyttäis?
Miten tässä kyselen vanhojen perään?
Katsoppas mitä itse eka kommentissasi sanoit: Jokaisella on oikeus.. jne. :=))myrkytys, minun kommenttini.
- Yxitypy
ei pitkävihainen kirjoitti:
myrkytys, minun kommenttini.
minunkaan prkl... :=))
verisesti ja pidän kyllä mykkäkoulua..Mä en yksinkertasesti saa sanottua mitään siltä kiukultani!Ovet ei pauku enkä viitti astioitakaan rikkoa.. :)
Palstalaisissa mua ei ärsytä mikään, eikä kukaan.Ei se mitään auttaisikaan,koska olemme erityyppisiä ja se on ihan normaalia.:)- Yxitypy
Mii-su jättämään se mykkäkoulu :=))
Sinut aika pitkältä ajalta "tuntien" puhut totta.
Sä et suutu kovin vähästä, eikä sulla ole tapana ketään ärsyttää :=))
Oot aikas hyväntuulinen ihminen :=)) Yxitypy kirjoitti:
Mii-su jättämään se mykkäkoulu :=))
Sinut aika pitkältä ajalta "tuntien" puhut totta.
Sä et suutu kovin vähästä, eikä sulla ole tapana ketään ärsyttää :=))
Oot aikas hyväntuulinen ihminen :=))olla perua vanhemmiltani tuo mykkäkoulu..:D
Joskus,kun mykkyys pitkittyy,nii ei enää ees muista minkä takia mököttää..
Pitäis tietysti päästä eroon tosta tavasta.Onneks sitä ei tapahdu usein. :)
Oon minäkin Typy joitain palstoilla ärsyttänyt,mutta oikeeta syytä en tiedä..Joku ei vaan ole kestäny mua.. :D
Et sinäkään kyl mikään kiukku-iita ole..;)
- HTZA
ihkauutta, hienoa, perhoa.
Nättiä kuin mikä, olisin voinut syödä ne itsekin.
Nuortti-joella oli mukava Putama ja mukavasti pilvipoutainen sää.
Ja siellä oli hieno Taimen, jotain 1,5 - 2 kiloa.
Kokeilin kaiken, uudet perhot ja osan vanhoja, vaihdoin niin ohuen perukkeen että sen olisi katkaissut, vähän isompi, Salakkakin. Tein väristyksiä, ylä- ja alavirrasta. Se S-tanan kala ei välittänyt pätkääkään.
Suutuin ja hetin sitä kivellä.
Se söi sen kiven.
Ja minä katkaisin vapani, polveani vasten, yhdellä iskulla.
Muuten suutun vain aamuisin, liikenteestä pitäisi poistaa 90 prosenttia, ne kaikki ovat idiootteja ja surkeita ajajia ja sokeita.- Yxitypy
se kalan syy ollut, ettet sitä saanut. Sulla ei ollut tarpeeks hyvät perhot :=))
Mitä ihmeen väristyksiä sä ylä- ja alavirrassa teit?
Olipa tutun kuuloista tuo miesten autoilu :=))
Kuulen melkein viikottain (jos kyydissä istun) kuin huonoja ajajia kaikki muut ovat :=))
Kuulee esim. "Taas on lähtenyt joku maalaistollukka kaupunkiin. Eihän ne maalla tiedä, miten kaupungissa ajetaan" jne..
Ja sen perään muutama kirosana :=)) - HTZA
Yxitypy kirjoitti:
se kalan syy ollut, ettet sitä saanut. Sulla ei ollut tarpeeks hyvät perhot :=))
Mitä ihmeen väristyksiä sä ylä- ja alavirrassa teit?
Olipa tutun kuuloista tuo miesten autoilu :=))
Kuulen melkein viikottain (jos kyydissä istun) kuin huonoja ajajia kaikki muut ovat :=))
Kuulee esim. "Taas on lähtenyt joku maalaistollukka kaupunkiin. Eihän ne maalla tiedä, miten kaupungissa ajetaan" jne..
Ja sen perään muutama kirosana :=))kuvaus osui nappiin. Tunnut istuvan MIEHEN kyydissä.
Väristys tehdään ravistamalla vavan kärkeä kun heittosiima on oiennut. Varovasti, koska perukkeen päässä pleva Perho on tarkoitus saada "elämään". Eli sellainen pieni liike kun munivalla korennolla.
Tai kuolevalla tms.
Ylä- ja alavirta taas tarkoittaa ihan tavallista, Perhon sijoittamista joko kalan eteen ylävirtaan tai kalan taakse, takaviistoon, alavirran puolelle. Takapuoli on tarkkaa puuhaa, koska kala ei näe kovin kauaksi joten iskuaika on tosi lyhyt. - Yxitypy
HTZA kirjoitti:
kuvaus osui nappiin. Tunnut istuvan MIEHEN kyydissä.
Väristys tehdään ravistamalla vavan kärkeä kun heittosiima on oiennut. Varovasti, koska perukkeen päässä pleva Perho on tarkoitus saada "elämään". Eli sellainen pieni liike kun munivalla korennolla.
Tai kuolevalla tms.
Ylä- ja alavirta taas tarkoittaa ihan tavallista, Perhon sijoittamista joko kalan eteen ylävirtaan tai kalan taakse, takaviistoon, alavirran puolelle. Takapuoli on tarkkaa puuhaa, koska kala ei näe kovin kauaksi joten iskuaika on tosi lyhyt.se on kait miehen mitta :=))
Eräs tuttu lause myös: Pitihän sen arvata, että akka ratissa :=))
On se tarkkaa puuhaa tuo kalastus. Ei mun hermoilla tuollaista harrastettais.
Taidat olla oikea kalamies :=)) - henrii
että se taimien etsintä meni putkeen, sielä Viherlandiassa.
- neljän tuulen tie
ja pinhoon, se on siinä. Ei ole aikhaa suuthumisille.
- Yxitypy
oikea periaate :=))
Tää elämä kun on niin lyhytkin :=))
Otan nokkapokkaa reilusti. Siis jos ärsytetään, varmasti tulee takaisin ja olan takaa. Yleensä pärjään verbaalisesti, mutta määrätyn näköinen nainen saa minut livenä väistämään. Ja tiedän kyllä syynkin siihen, se johtuu vain tyypin ulkonäöstä ja hän on itse syytön siihen. Mutta en halua kuitenkaan sitä pohtia enenpää, väistän suosiolla.
En ole suuttunut kenellekään palstalaiselle, vaikka olen joskus saanut ihmeellisen vastauksen, en ole suuttunut. Tiukkaa tekstiä olen lähettänyt tyynenä takaisin ja arvellut hänellä olevan huono päivä.
Nimimerkeistä eräs aiheutti minussa närkästystä aikaisemmin, ja harppasin aina hänen tekstien yli, en koskaan lukenut enkä koskaan kommentoinut hänelle. Mitään erimielisyyttä ei kylläkään ollut. Nyt kuitenkin vuoden jälkeen jo luen hänen tekstinsä ja olen jopa vastannutkin hänelle, edistystä sietokyvyssä on siis tapahtunut.- Yxitypy
Niitä huonoja päiviä on väliin jokaisella, varsinkin meidän ikäisillä naisilla jostain syystä :=))
Väliin osaan itsekin aika tiukasti vastata. Mutta itse en kyllä aloita riidan haastamista.
Tosin tämä tundran huumori saattaa olla vähän sellaista, jota ei kaikki aina tajua, ja tulee väärinkäsityksiä :=))
Mulle sattui kerran yhdellä toisella palstalla niin, että joku palstalainen kirjoitti aloitukseeni, että mitä minulla on häntä vastaan, kun en koskaan vastaa hänen kommenttiinsa.
No minä siinä olin ihan äimänkäkenä, kun en ollut mitään sellaista edes ajatellut. Jotenkin ilmeisesti vaan jäänyt huomioimatta.
Pyytelin anteeksi ja selitin ettei mulla mitään häntä vastaan ole ollut :=))
Ei vaan ehdi aina, eikä kait ole tarkoituskaan että pitäis ehtiä kaikille vastaamaan.
- Pipsa*
Nuorempana suutuin ja haukuin silmät ja suut täyteen. Nyt en enää yhtään viitsi vaivautua. :)
- Pipsa*
Olen kyllä käynyt tällä saitilla, mutten tällä nimpparilla. Otin käyttöön vanhan, jo 10 vuotta sitten käyttämäni. Se tuntui mukavalta kuin vanha aamutossu.
Että päivää vaan kaikille!
t. Pipsa
ps en käytä rintsikoita ;) - Yxitypy
tämä ikä tuonut aika lailla rauhallisuutta, mutta pakkohan se on joskus purkaa patoutumat :=))
Olen huomannut, kun aikansa yrittää olla suuttumatta. Mielessään vaan hokee: "Älä typy nyt suutu, ole hiljaa vaan "
Jossain vaiheessa kuitenkin suuttumus purkautuu.. ja kahta kauheampana :=)) - HTZA
Pipsa* kirjoitti:
Olen kyllä käynyt tällä saitilla, mutten tällä nimpparilla. Otin käyttöön vanhan, jo 10 vuotta sitten käyttämäni. Se tuntui mukavalta kuin vanha aamutossu.
t. Pipsa
ps en käytä rintsikoita ;)riittää sitten pari pätkää ilmastointiteippiä suojaamaan olkapäät?
- Yxitypy
Pipsa* kirjoitti:
t. Pipsa
ps en käytä rintsikoita ;)tää suomi24 jo 10 vuotta sitten?
Itse olen pyörinyt täällä viitisen vuotta :=))
Tervetuloa sitten takaisin, vaikka ilman rintsikoita :=)) - Pipsa*
Yxitypy kirjoitti:
tää suomi24 jo 10 vuotta sitten?
Tervetuloa sitten takaisin, vaikka ilman rintsikoita :=))Silloin 10 vuotta sitten oli ihan muut mestat!
Ja hauskaa oli. :) - Pipsa*
HTZA kirjoitti:
riittää sitten pari pätkää ilmastointiteippiä suojaamaan olkapäät?
... sun kommenttejasi ei aina snaijaa. Vai sanotaankohan nykyään niin enää. ;D
Tarvitsisit leelianlepotuoliaikaa ... ? - Yxitypy
Pipsa* kirjoitti:
Silloin 10 vuotta sitten oli ihan muut mestat!
Ja hauskaa oli. :)Silloin kun minä tulin suomi24 palstalle, ei voinut vielä rekata nikkiä.
Olin siellä tytteli, ja väliin joku muukin. Ja hauskaa oli se alkuaika. Vai olisko niin, että aika kultaa muistot :=)) - Pipsa*
Yxitypy kirjoitti:
tää suomi24 jo 10 vuotta sitten?
Tervetuloa sitten takaisin, vaikka ilman rintsikoita :=))Kiitos! :)
- HTZA
Pipsa* kirjoitti:
... sun kommenttejasi ei aina snaijaa. Vai sanotaankohan nykyään niin enää. ;D
Tarvitsisit leelianlepotuoliaikaa ... ?Tarkoitin että liivejä, malli: A, XXL-pitkä ei vielä ole myynnissä.
Jospa siksi, joutuu olemaan ilman? - Pipsa*
HTZA kirjoitti:
Tarkoitin että liivejä, malli: A, XXL-pitkä ei vielä ole myynnissä.
Jospa siksi, joutuu olemaan ilman?... vapautta tää vaan ... ;D
- Pipsa*
Yxitypy kirjoitti:
Silloin kun minä tulin suomi24 palstalle, ei voinut vielä rekata nikkiä.
Olin siellä tytteli, ja väliin joku muukin. Ja hauskaa oli se alkuaika. Vai olisko niin, että aika kultaa muistot :=)).. oli kova. Putosin välillä kärryiltä. :
Nyt on laajakaista, ei enää haittaa pienet.
- heipparallaa,
en ole laisinkaan, vaan hyvin rauhallinen ja hillitty ihminen, vai olisinko kuitenkaan:=))
Joskus näkyy punaistakin:)- Yxitypy
nikistä jo voi aavistaa kuin rauhallinen ja hillitty olet :=))
- heipparallaa,
Yxitypy kirjoitti:
nikistä jo voi aavistaa kuin rauhallinen ja hillitty olet :=))
olenko niin läpinäkyvä, kuvittelin hämääväni kaikkia:)
- Yxitypy
heipparallaa, kirjoitti:
olenko niin läpinäkyvä, kuvittelin hämääväni kaikkia:)
Joskus voi jo nikistä päätellä luonnetta, ja myös teksteistä :=))
Räiskyvä, iloinen, huumorintajuinen :=)) - heipparallaa,
Yxitypy kirjoitti:
Joskus voi jo nikistä päätellä luonnetta, ja myös teksteistä :=))
Räiskyvä, iloinen, huumorintajuinen :=))myös maininnan tulenkatkuinen, mutta se en ollut minä josta niin kirjoitettiin, uskotko vai valehtelenko uudelleen;=DDDDDD?
Kiitos, mieli on hyvä taas pitkäääääääään;) - Yxitypy
heipparallaa, kirjoitti:
myös maininnan tulenkatkuinen, mutta se en ollut minä josta niin kirjoitettiin, uskotko vai valehtelenko uudelleen;=DDDDDD?
Kiitos, mieli on hyvä taas pitkäääääääään;)meistä kirjoitettu vaikka mitä, mutta eivät tiedä kuin kivoja me todellisuudessa ollaan :=)))
Kiva jos tuli mieli hyväks :=)) - heipparallaa,
Yxitypy kirjoitti:
meistä kirjoitettu vaikka mitä, mutta eivät tiedä kuin kivoja me todellisuudessa ollaan :=)))
Kiva jos tuli mieli hyväks :=))hirrrrveen kivoja, mieli on oikein hyvä;=)
- sen jälkeen
loppupamaus ja jää vähäksi aikaa kytemään paitsi aivan äärimmäisissä tapauksissa.
Jos on pikkuasiasta kysymys, en ole pitkävihainen mutta isosta asiasta saattaa tulla elinkautinen :)- en voi välttää
ajatusta että,
täällä on monta pientä kulkijaa....
(pieni kirjoittajian piiri joka voisi kirjoitella mailien välitykselläkin)
....joka haluaa esitellä elämänsä muille.
Miltei tai jopa narsismia.....
Kertokaahan seuraavkasi miten kaivatte nenäänne ? - Yxitypy
monta elinkautista tullut? :=))
Minä pimahdan enimmäkseen juuri pikkuasioista, mutta isommat asiat osaan ottaa järkevämmin :=)) - kädellä,
en voi välttää kirjoitti:
ajatusta että,
Kertokaahan seuraavkasi miten kaivatte nenäänne ?millä sormella?
- häh?
ajatusta että,
Kertokaahan seuraavkasi miten kaivatte nenäänne ?mitä vastauksellani oli tekemistä narsismin kanssa, millainen tiukkapipo olet itse vai oletko vihreä väriltäsi?
- Yxitypy
häh? kirjoitti:
mitä vastauksellani oli tekemistä narsismin kanssa, millainen tiukkapipo olet itse vai oletko vihreä väriltäsi?
tai tytöt, tytöt.
Nyt suut suppuun, tai tää ketju poistetaan taas, enkä haluu sitä :=(( - HTZA
ajatusta että,
Kertokaahan seuraavkasi miten kaivatte nenäänne ?pitkäksi kasvattamani pikkusormen kynnen. Lakaamattomana se pehmenee ja kysi jää nenään.
- ne kamerat
ajatusta että,
Kertokaahan seuraavkasi miten kaivatte nenäänne ?asensit kattooni ja mikrofonit muualle?
- täti puskasta
sanon aiiiiika lujaa sanottavani, mutta lepyn siinä vaihees kun ukkoni haukkoo henkeä :))))
kuin kala kuivalla maalla, olen jo lopettanut vihani/suuttumukseni. Helppoa vai mitä. :)- Yxitypy
juttu meillä. Mies kun enemmän hiljaista sorttia :=))
Hän ihmetteli tässä taannoin mun muuntautumiskykyä.
Meillä oli kova yhteenotto tai... tunnustan että minä näyttelin siinä pääosaa.
Noh.. mä sihisin tai.. paremminkin raivosin kiukusta.
Puhelin siinä samassa soi. Menin vastaamaan, ja oikein iloisella äänellä vastasin et moikka jne.
Puhelun päätyttyä oli kiukku kadonnut :=)) - zartzuela
Yxitypy kirjoitti:
juttu meillä. Mies kun enemmän hiljaista sorttia :=))
Hän ihmetteli tässä taannoin mun muuntautumiskykyä.
Meillä oli kova yhteenotto tai... tunnustan että minä näyttelin siinä pääosaa.
Noh.. mä sihisin tai.. paremminkin raivosin kiukusta.
Puhelin siinä samassa soi. Menin vastaamaan, ja oikein iloisella äänellä vastasin et moikka jne.
Puhelun päätyttyä oli kiukku kadonnut :=))Mä suutun hiljaisesti ja poistun paikalta mieluummin.
Se yksitypy joka ei enää asu meillä, suuttui minusta pikkuasioista, paiskoi ovia ja astioita. Piti mykkäköulua minulle viikoja. Sen takia mä olen saanut mykkäkouluopetusta niin paljon että varmaan saisin siitä vähintäänkin maisterin todistuksen.
Opetus kuitenkin päättyi siihen että tämä mykkä opettaja ja mä, päättimme lopettaa kouluopetuksen. Jäinkö mä luokalleni vai olinko aivan toivoton tapaus, sitä en tiedä.
En tosin myöskään tiedä mitä minun olisi siinä mykkäkoulussa pitänyt oppia;) - Yxitypy
zartzuela kirjoitti:
Mä suutun hiljaisesti ja poistun paikalta mieluummin.
Se yksitypy joka ei enää asu meillä, suuttui minusta pikkuasioista, paiskoi ovia ja astioita. Piti mykkäköulua minulle viikoja. Sen takia mä olen saanut mykkäkouluopetusta niin paljon että varmaan saisin siitä vähintäänkin maisterin todistuksen.
Opetus kuitenkin päättyi siihen että tämä mykkä opettaja ja mä, päättimme lopettaa kouluopetuksen. Jäinkö mä luokalleni vai olinko aivan toivoton tapaus, sitä en tiedä.
En tosin myöskään tiedä mitä minun olisi siinä mykkäkoulussa pitänyt oppia;)typy. Minä en koskaan pidä mykkäkoulua. Siitä ei opi mitään :=))
No jos totta puhutaan, harvoin enää edes suutun mistään. Elämä on opettanut aika paljon.
Et ole toivoton tapaus, mutta jos uuden typy löydät, älä vaan sorru samanlaiseen, kuten niin monelle käy :=)) - zartzuela
Yxitypy kirjoitti:
typy. Minä en koskaan pidä mykkäkoulua. Siitä ei opi mitään :=))
No jos totta puhutaan, harvoin enää edes suutun mistään. Elämä on opettanut aika paljon.
Et ole toivoton tapaus, mutta jos uuden typy löydät, älä vaan sorru samanlaiseen, kuten niin monelle käy :=))Mä erehdyin. Aivan metsään meni tämä arvaus, mutta toisaalta aivan upeaa, sinähän saatat ola aivan loisto tyyppi:)
- Yxitypy
zartzuela kirjoitti:
Mä erehdyin. Aivan metsään meni tämä arvaus, mutta toisaalta aivan upeaa, sinähän saatat ola aivan loisto tyyppi:)
Tää typy elää aina tässä ja nyt, eikä eilisiä murehdi :=))
- RosaLiiin
...sanallisesti kaikki ulos ja heti.
Puhumalla tulee selviteltyä ja helppo on unohtaa.
Ei tässä iässä kannata niin pilkulleen kaikista nokitteluista itseensä ottaa.
Mutta ei nyt kynnysmattokaan kannata olla.
Mököttämisestä en tykkää lainkaan, tuntuu epäoikeudenmukaiselta vallankäytöltä.
Sillai sopuisasti.
Ei täällä ole nikin nikiä joka saisi suuttumukseni punaista näkemään.
Joskus tosin, kun tuntee,
että kirjoittaja on melkein sydänverellään kirjoittanut tärkeän asian
ja sitten loukataan, niin silloin puhisen täällä.- Yxitypy
pitäisi muistaa: Kaiken takana on ihminen :=))
Pahaa tekee lukea, jos jotain henkilöä solvataan.
- sinnitellä
niin pitkään kuin mahdollista suuttumatta, mutta kun sitten sen rajan yli menen, on ärsyttäneen turha odottaa anteeksiantoa tässä elämässä.
- Yxitypy
tuollaisella loppupeleissä saa kuin pahan olon myös itselleen. Mitä sillä voittaa?
Tunnen lähipiirissäni näin ajattelevia ihmisiä. Joskus olen yrittänyt puhua järkeä heille, mutta turhaan :=(( - meistä jokaisella
Yxitypy kirjoitti:
tuollaisella loppupeleissä saa kuin pahan olon myös itselleen. Mitä sillä voittaa?
Tunnen lähipiirissäni näin ajattelevia ihmisiä. Joskus olen yrittänyt puhua järkeä heille, mutta turhaan :=((mutta tämän luonteen kanssa pitää yrittää karttaa riidanhaastajia. Onneksi mukaviakin ihmisiä vielä riittää.
- Kaikki kerralla
Kerran 10 vuodessa räjähdän 2 vk ajaksi edellisten aikojen tapahtumista.
- Ilkkuluikku
Naiset muistavat kaikki vanhat synnit.
- w-g
nopea nousu, ja yhtä nopea alastulo.
Ei mikään lentele, enää.
Mykkäkoulusta en ole saanut edes alimman luokan todistusta.- zartzuela
Noin pitää elää:))), tuollaisesta saataisin minäkin pitää:) Suutuminen on hauskaa ja tavallaan inhimillistä, mutta se mielenkuohu pitää pystä lopettamaan.
- w-g
zartzuela kirjoitti:
Noin pitää elää:))), tuollaisesta saataisin minäkin pitää:) Suutuminen on hauskaa ja tavallaan inhimillistä, mutta se mielenkuohu pitää pystä lopettamaan.
kun toinen vänkää ja vänkää, vaikka on ihan väärässä. Silloin nousee ääni, ja korvista sauhu.
No, olen ollut minäkin väärässä, joskus. ;)
Pahinta on, että toinen on opettetu kettuilemaan diplomaattisesti, ja katsoo nenänvarttaan pitkin, kun minä pillastun.
Vihaan pystyn muutaman sekunnin.
Onneksi ei ole ollut aihetta pitempään.
- tankavaara
kuten me kaikki:
Suuttuminen yms. eli tunteen löydän siitä, kun
tuon suuttuttajan kohteen löydän itsestäni.
Peiliä, peiliä... sieltä kaikki löytyy, jos oppii "peilaamaan". - Angel of The Morning
Ei tule mitään muuta suuttumiseen liittyvää
tällä hetkellä kuin epäoikeudenmukaisuus.
En vaan kestä epäoikeudenmukaisuutta lähelläni,
reagoin siihen heti ! Saatan sanoa tosi pahasti.
Sitten se johtaa tilanteesta riippuen
taktikointiin, vähän kuin shakinpeluu. Olen
siinä erittäin pitkäjänteinen ja asia saattaa
odottaa loppupeliä vaikka vuosia.
Eikös lappilaiset sano itsestään, että kaiken
muistavat ja mitään eivät unohda - Lisbet*
Kotona, räjähdysaltis, riippuen millainen työpäivä on ollu. !
Kun on aamun avauksen pyöräillyt ja löytänyt kuolleen (ihanan henkilön) sängystään, ei se ala mukavasti.
On vain jatkettava, et ikinä tiedä mitä oven takana odottaa, ketä hälytät milloinkin!
Jaa, mulle on ihan sama kuka nikkeilee, pahoillani joistain jotka tavallaan menetin kun luovuin nikistäni.
Oli vain räksy perässä, ja en tajunnut mitä, miten,missä ja milloin!?
Pidän etäisyyttä , vain harvoin kirjoitan, en saanut MITÄÄN, vain tietyt kirjoittelee toisilleen, jne... se on fakta, vaikka joku aina yrittää väittää toisin.
Kerhoja on paljon, tää on vain yksi, ja omavalinta jokaisella!
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2762043Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131798- 1351283
Mistä löytää kadonnut motivaatio?
Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että1181280Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1351195- 83817
- 174796
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä176769Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala426700- 52592