Ilmaantuivat Uskonnon keksiä ihmiset. Jesaja mainitsee ihmisen kaatavan suuren puun. Osasta puuta hän rakentaa asunnon itselleen Yhdestä osasta puuta hän tekee Jumalan itselleen ja puun jätteillä hän lämmittää itseään ja kypsyttää ruokansa.
Näet ensimmäinen elämä alkoi Dinoista Ja Krokotiileistä. Tuli luonnon mullistu ja hävitti nämä pedot Kroko jäi. Sitten hiljalleen alkoi kehittymään Ihminen, Joka oppi kävelemään pystyssä kahdella jalalla hiljalleen ihminen oppi tekemään tulen ja hän oppi pian valmistamaan itselleen myös Jumalankin jota hän oppi rukoilemaan kun oli, niin vaikeaa. Mitenköhän nämä ihmisrodut ovat syntyneet? Mistä on todellinen ihmisen alkuperä lähtöisin?
Ensin oli Big Bang 14 miljardia vuotta sitten
*Milloin*
2
69
Vastaukset
- pemgg
Vaikka alkuräjähdys olisikin totta se ei suinkaan todista Jumalaa olemattomaksi. Voihan olla että Jumala on luonut universumin siten että se näyttää räjähdyksen aiheuttamalta.
Nyt kun pääsen kysymään kaltaiseltasi superviisaalta, niin teen sen..
Kerro mitä oli ennen alkuräjähdystä? Asia on askarruttanut minua jo pitkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4129056Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1893630- 202083
- 821290
- 271115
- 751100
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661092Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791065- 551033
- 66972