Vahvasti näyttää siltä, että Sotkamon Jymy voittaa Suomenmestaruuden!
Vastaukset 6
- erkki-yy
Unen näit!!
- pera 40
Laji mitään sanomaton kansaivälisesti,samoin joku jääkiekko,ykkös laji lentopallo suomessa nyt.
- heko heko
Hame korvissa juoksussako? Ei ainakaan pesäpallossa.
- eahjkölnsi
Ilmeisesti SoJy voittaa.......??????? Mikä ihmeen typerys on näin hölmön, epärealistisen ajatuksen keksinyt?
- sekunda jani
Sotkamolla ei ollu minkäänlaista saumaa kultaan. Pelinjohtajan taktikoinnit kusivat, kun jätti neljä lyöjää välistä, mutta ei osannu laskee tarpeeksi pitkälle, että loppuu lyöjät aika äkkiä. Sirviö antoi nuorillekin mahdollisuuden, ja kiittivät kunniasta ja pelasivat erittäin hyvän pelin. Kulta voitettiin koko joukkueella ja suurella sydämellä. KIITOS PATTU! Ja poika kuulemma viihtyy pohjoisessa erittäin hyvin, ei aivan äkkiä aikonut muuttaa mihinkään. P.S nälkämään laulu on ehkä kamalin biisi, minkä olen koskaan kuullut. Niinku hautajaisissa ois oltu.. Ja Jimi on kans vastenmielisin tyyppi, mitä tiedän..
- sojy
sekunda jani kirjoitti:
Sotkamolla ei ollu minkäänlaista saumaa kultaan. Pelinjohtajan taktikoinnit kusivat, kun jätti neljä lyöjää välistä, mutta ei osannu laskee tarpeeksi pitkälle, että loppuu lyöjät aika äkkiä. Sirviö antoi nuorillekin mahdollisuuden, ja kiittivät kunniasta ja pelasivat erittäin hyvän pelin. Kulta voitettiin koko joukkueella ja suurella sydämellä. KIITOS PATTU! Ja poika kuulemma viihtyy pohjoisessa erittäin hyvin, ei aivan äkkiä aikonut muuttaa mihinkään. P.S nälkämään laulu on ehkä kamalin biisi, minkä olen koskaan kuullut. Niinku hautajaisissa ois oltu.. Ja Jimi on kans vastenmielisin tyyppi, mitä tiedän..
kullakin murheensa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3581124- 71758
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 50602
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19491- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459