Nyt tarvittais apua tällasen homman kanssa...Olen menossa poikaystäväni mukana juhliin, johon tulee hänen koko sukunsa...Nämä juhlat ovat illanistujaiset, ja minun pitäisi keksiä joku fiksu asu. Ajattelin ensin housuja, mutta väki on vanhoillista ja luulen, että hametta/mekkoa katsottaisiin paremmalla silmällä, eli joku oikein naisellinen asu...Olen 18 vuotias, n160cm siro vartaloinen. Tiedän että tämä on typerä kysymys, mutta oisaisko kukaan antaa minkään laisia vinkkejä. Jos tämä viesti nyt sitten sattuu jotakuta ärsyttämään, ei ole tarpeen ilmoittaa siitä vielä ärsyttävämmällä viestilllä :D
Mutta kiitos jo valmiiksi
Hmm..
2
283
Vastaukset
- ja neule tms
Hei!
Laita vaikka polvipituinen hame ja sen kanssa joku nätti neule tai kauluspaita, ihan mistä tykkäät itse. Ei mitään juhlapukua jos kyseessä ei ole juhlat vaan tavallinen ilta. Ei siis kiiltäviä kankaita vaan joku ihan tavallinen hame ja siistit sukkahousut. Vanhoillisilta sukulaisilta saatat saada lisäpisteitä jos otat mukaan sisäkengät, joihin vaihdat sisääntullessasi. Toisaalta sisäkenkiä voidaan pitää snobisteluna jos väki on kovin maanläheistä. Ota vaikka sisäkengät mukaan ja katso ovella, käyttävätkö muut sellaisia ja sitten joko otat ne päälle tai jätät kenkäpussin eteiseen ja kuljet sukkasillasi!- <3
Kiitos tuhannessti :) kiitos kiitos kiitos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4362420Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek122199Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2501445Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.821119Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel611038Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4131012- 153895
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41888- 56849
- 79835