Goottimiitti

Dampyre

hei kaikki!

harvemmin näkee missään olevan tapahtumassa goottimiittejä tai sitten etsin ihan täysin vääristä paikoista niitä :D
mutta olisi mukavaa koittaa järjestää sellainen. vaikka asustelenkin porissa, ei olisi mahdotonta saada tätä aikaan esim tampereelle?

olisin kiinnostunut tietämään olisiko joku halukas tälläiseen miittiin?

itsestäni olisi mukavaa keskustella ja jutustella ja muutenkin yleisesti tutustua uusiin ihmisiin :)

en pyydä että ossallistujen täytyisi olla mit truu gootteja. kunhan raskaan musiikin ystäviä olisivat :)

vastaathan tähän keskusteluun tai pistä kommenttia irc-galleriassa, nickini on KissaParoni

kiitos ja hyvää alku syksyä kaikille!

21

1349

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miesten mies

      Voisitte järkätä miitin vaikka keskustorille koko niin että koko kansa näkee! Voitte sielä sitten kiristellä toistenne korsetteja niin että suolet lentää pihalle, miehet voivat meikata toisiaan. Sitten sä voisit esitellä kenkiäs joiden koron pituus on 2m. Kyllä mä tulisin ihan sukkana sinne paikan päälle nauramaan ja ottamaan kuvia!!! Saatanan hipit....

    • Striking-Fire

      Vaikken itseäni ikinä oo gootiks laskenukaan, ni kait yks bläkkäri sopii joukkoon tummaan...

      Meetinki-idea hyvä, mutta eri asia on sitten onko porukka tässä nettiyhteisössä niin yhtenäistä, et innostuis toisiaan lähtemään katsomaan. Varsinkin ku joukossa on noita ton "miesten miehen" tapasia, joilla on aikuistuminen todella pahasti kesken. Ja niitä on valitettavan paljon...

      Mutta näistäkin huolimatta ideaa tuetaan! :)

      • miesten mies

        Kyllä, kumivaatteet, ruoskat ja dildot mukaan jokaiselle idiootille!!


      • Striking-Fire
        miesten mies kirjoitti:

        Kyllä, kumivaatteet, ruoskat ja dildot mukaan jokaiselle idiootille!!

        Sittenpähän nähdään sinutkin perusvarustuksessasi.
        Mutta sovitaanko niin, että sitten kaikki ei-idiootit saa puketua haluamallaan tavalla? :D


      • gvsd
        Striking-Fire kirjoitti:

        Sittenpähän nähdään sinutkin perusvarustuksessasi.
        Mutta sovitaanko niin, että sitten kaikki ei-idiootit saa puketua haluamallaan tavalla? :D

        teitä siinä tarkoitetaan ;)


      • Striking-Fire
        gvsd kirjoitti:

        teitä siinä tarkoitetaan ;)

        Kiitti teitittelystä, mut en vieläkään laske itseäni gootiks. :)


      • Dampyre

        jos noita "miesten miehiä" niin hirveesti tälläinen idea ärsyttää niin menkööt vaikka bubiin kiukuttelemaan keskenään :D ei mua kiinnosta pätkääkään. täytyy varmaan vähän levittää sanaa tästä ideasta :) ja mitä olen kuullut niin ihan hyvin tälläiset tapahtumat on menny ku kuitenki kaikilla on jotain yhteistä ja mä kun olen niin sosiaalinen niin miksi ei toimisi?


      • Dampyre
        miesten mies kirjoitti:

        Kyllä, kumivaatteet, ruoskat ja dildot mukaan jokaiselle idiootille!!

        säällittävää katsoa kun vajoat huonossa itsetunnossa alaspäin kun et itse uskalla olla erillainen ja päässäsi pyörii perusmiehen jutut eli kaikki seksiinliittyvä ku jotai dildoja gootteihin yhdistät :D ehkä joku maksullinen neiti voi pienestä summasta pitää sua sylissäs ja silitellä et voit purkaa pahan olosi ettei tarvisi täällä porata yksin :)


      • Striking-Fire
        Dampyre kirjoitti:

        jos noita "miesten miehiä" niin hirveesti tälläinen idea ärsyttää niin menkööt vaikka bubiin kiukuttelemaan keskenään :D ei mua kiinnosta pätkääkään. täytyy varmaan vähän levittää sanaa tästä ideasta :) ja mitä olen kuullut niin ihan hyvin tälläiset tapahtumat on menny ku kuitenki kaikilla on jotain yhteistä ja mä kun olen niin sosiaalinen niin miksi ei toimisi?

        Tokkopa nuo kehnot provoilijat, "miesten miehet", ikinä mihinkään lähtevät, mut on niiden kans ihan humoristista jauhaa sontaa sivustolla...

        Joo, tulihan noita aikanaan eräässäkin tässä mainitsemattomassa sättiyhteisössä järkättyä ja käytyä useempia miittejä ja niissä yleensä suurin osa tuli edes jotenkin toimeen keskenään, vaikka ei oltukaan samanhenkisiä.

        Mutta meetingissä, jossa kaikki on jokseenkin samaa sarjaa, tuskin pahemmin erimielisyyksiä syntyy, vrt. Tuska-festari, jossa kaikki on samalla asialla ja se on vuosia rankattu "Suomen rauhallisimmaksi festivaaliksi". :)

        Pitää vaan tosiaan laittaa sanaa kiertämään ja mainita, että mainostaisivat myös etiäpäin. :)


      • kootia lapiolla päähän
        Striking-Fire kirjoitti:

        Kiitti teitittelystä, mut en vieläkään laske itseäni gootiks. :)

        profiilikuvastasi päätellen olet mulkun-lutkuttaja-taitelija-kootti XDXDXD!!!! Onko tuo kädessäsi oleva hilavitkutin jokin perseeseen tungettava stimulaattori??


      • koottia lapiolla hanuriin
        Dampyre kirjoitti:

        säällittävää katsoa kun vajoat huonossa itsetunnossa alaspäin kun et itse uskalla olla erillainen ja päässäsi pyörii perusmiehen jutut eli kaikki seksiinliittyvä ku jotai dildoja gootteihin yhdistät :D ehkä joku maksullinen neiti voi pienestä summasta pitää sua sylissäs ja silitellä et voit purkaa pahan olosi ettei tarvisi täällä porata yksin :)

        kampaa naamas, työnnä pora hanuriisi ja hyppää kaivoon! mä laitan kannen kiinni...ei vittu, näytät ihan transulta :S


      • Striking-Fire
        kootia lapiolla päähän kirjoitti:

        profiilikuvastasi päätellen olet mulkun-lutkuttaja-taitelija-kootti XDXDXD!!!! Onko tuo kädessäsi oleva hilavitkutin jokin perseeseen tungettava stimulaattori??

        Kun kerran haluat provoilla, niin voisitko edes yrittää kehittää kunnon provoja?
        Tuollaisilla et saa aikaan edes toivomaasi ärtymystä ja tarvitsemaasi huomiotakin enää vain tämän viestin verran.
        Jos haluat jatkaa, ollos hyvä vain, mutta jatko tapahtuu monologipohjalta.


      • koottia lapiolla päähän
        Striking-Fire kirjoitti:

        Kun kerran haluat provoilla, niin voisitko edes yrittää kehittää kunnon provoja?
        Tuollaisilla et saa aikaan edes toivomaasi ärtymystä ja tarvitsemaasi huomiotakin enää vain tämän viestin verran.
        Jos haluat jatkaa, ollos hyvä vain, mutta jatko tapahtuu monologipohjalta.

        ok, kerros sitten mitä trendikuntaa sä edustat? tuollaista fakiiria ei normaalisti kaduilla näe.


      • Dampyre
        koottia lapiolla hanuriin kirjoitti:

        kampaa naamas, työnnä pora hanuriisi ja hyppää kaivoon! mä laitan kannen kiinni...ei vittu, näytät ihan transulta :S

        ja miks se sua harmittaa jos mä näytän iha transulta?
        ei pitäis olla sit sun ongelmas tai harmittaa tai vaikuttaa sun elämääs mitenkään.
        jos mä vaik olenki transu?
        mitä se sua liikuttaa?
        nautin elämästäni sellaisena kuin olen.
        voisin melkein luulla sua sadistiksi mutta ei oikein toimi ku et edes osaa vittuilla :)
        mut älä lannistu!
        kyllä sä vielä joskus opit kun kuuntelet oikein kovasti miten sen taidon osaavat puhuu!
        aika huonoa mussuttamista on tollane kampaa naamas jne. ei edes naurattanu. kyllä sä vielä opit :)


    • Quasimod0

      jos gootit kokontuu jonnekin niin pitää virkavalta kutsua suojaxi! olin yx kerta yxin kävelemässä kun 3 noin 14-15 vuotiasta teinityttögoottia kävi mun kimppuun ja imivät verta minusta! molen isokokoinen äijä mutta men mahtanu mitään niille! jäi ikuinen pelko gootteja kohtaan!! :(

      • Dampyre

        jos tuo viestis pitää paikkansa ni oot saanu sillon vastaas jotai ihme sekopäitä :D kyllähän tuo joillekkin vampire heeboil on ominaista mutta... :D jotenki hassua et jollekkin on käyny noin :D eikä siin mit virkavaltaa tarvita jos joukko nomraaleja ihmisiä tapaa toisensa jossain :)


    • JayneD

      Jollei muuten, nin pidetään "minimiitti", minä kun asun Söörmarkussa ja käyn koulua Porissa (eli siis matka ei ole ongelma).

      Mutta mitä tekemistä gooteilla on raskaan musiikin kanssa? :D
      Siis jos nyt oikeasti tarkoitit metallimusaa, niin ei oikeasti yhtään mitään. En väitä, etteivätkö goottimusiikkia kuuntelevat ihmiset voisi kuunnella raskasta musiikkia, mutta gootteihin se ei sinänsä mitenkään liity.

      Saarnasin taas :D

      • Dampyre

        en takerru pikku seikkoihin ja lähinnä ois mahtavaa saada kasaan joukko raskaan musiikin ystäviä mutta kutsun tapahtumaa goottimiitiksi koska lyhyt ja ytimekäs nimi ja uskoisin että herättää juuri niiden ihmisten kiinnostuksen joihin pyrin.


      • JayneD
        Dampyre kirjoitti:

        en takerru pikku seikkoihin ja lähinnä ois mahtavaa saada kasaan joukko raskaan musiikin ystäviä mutta kutsun tapahtumaa goottimiitiksi koska lyhyt ja ytimekäs nimi ja uskoisin että herättää juuri niiden ihmisten kiinnostuksen joihin pyrin.

        Asia harvinaisen pihvi :)


    • Stillste_Stund
    • kootti

      O "goottimiittei" tuon tuostakin. Vaikka oisivatki k18 clubi-iltoja ni kyllä ne lasketaa miiteiksi. Poikkeuksena jokakesäinen gothnic Lumouksen ohessa.
      Kandee tsekkaa clubschatten.net foorumin tulevia tapahtumia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      422
      1816
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      185
      1461
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      108
      1402
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      144
      1341
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      970
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      956
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      119
      913
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      93
      900
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      886
    Aihe