Fuckbuddy -suhteen säännöt

Sinkunsuhde

Onko teillä antaa vihjeitä siitä, miten fuckbuddy-suhdetta pitäisi viedä eteenpäin?

Saako toiselle soittaa vai hoidetaanko yhteydenpito tekstiviestein ja sähköpostein?

Saako kertoa tykkäävänsä/välittävänsä/muuten osoittaa pitävänsä?

Voiko toista pyytää mukaansa tekemään jotain muuta kivaa (kuin seksiä)?

Kauanko suhteet yleensä kestävät?

Onko niillä mahdollisuuksia vakavampaan?

13

6358

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • määrittelevät

osapuolet ihan itse. Kysymyksesi viittaavat vain minusta johonkin muuhun suhteeseen kuin fuckbuddy-suhteeseen.

• et sinä halua pelkkää ´pano...

kun kerran tuommosia kyselet! Kannattaa sanoa se sille ennen kuin loukkaat itteäs

• en suosittele

jos olet herkempää tekoa.Olen ollut kolme kertaa tällaisessa suhteessa,ja en mene siihen enää koskaan.

Kyllä voi soittaa ja viestitellä.Varaudu siihen että puheluihisi ei aina vastata,viesteissä sama juttu.
      Joskus toinen ei vaan vastaa moneen viikkoon tai kuukauteen,mitään selityksiä on turha odottaa,lähinnä kiertelyä(joku muu kierroksessa sillä aikaa)

Varaudu ohareihin,niitä tulee ihan yllättäen.Varaudu pikalähtöön.Jos olet tuntevampi osapuoli,toinen saa sinut lähtemään luokseen taikavoimillaan ja kauniilla puheillaan.

Tunteet roihuaa muukana,se on ilmiselvää.Toisella on niitä enemmän.Kyllä niistäkin puhutaan,mutta ei mielellään ja mitään pysyvää ja kestäväähän ei koskaan siitä tule.Ei tule ja piste.

Toinenkin tuntee paljon,mutta pelko jättämisestä tai loukkaamisesta saa hänet jäädyttämään tunteensa tykkäämisen tasolle.Mutta seksin aikana hän ei pysty peittämään tunteitaan.Nainen kyllä huomaa milloin mies on tunteella seksissä mukana.Sitä ei pysty teeskentelemään,kontrolli pettää herkällä hetkellä.

Kun mies menee kotiinsa,jäävaihe tulee päälle,se on ja pysyy.Voi se olla toisinkin päin.Minun kolmas suhde meni näin aika pian.Mies ei kiinnostanut minua fyysisesti kuin kaksi kertaa.Sit alkoi tulla sellaista itsestäänselvyyden tuntua.Hän ei vaivautunut lämmittämään minua.

Lisäksi hän hoki aina sängyssä:tavataanko vielä,että sä olet kuuma,tavataanko...turn offf minulle.Häntä ei kiinnostanut minun nautinto,saati orgasmi.
      En koskaan saanut häneen älyllistä ja henkistä kontaktia,eli kunnnon keskustelua.Jotain pula pulaa,tai täysi hiljaisuus.

Sanoin et en halua tavata enää ja sain hirveän riipan hänestä.Hän soittelee,viestittelee.Vastaus on aina sama.En halua.Hän ei usko.Hän on pommittanut jo yli vuoden.Pari kuukautta hiljaa,sit se alkaa taas.

Seksisuhteessa seksi on parasta laatuaan.On tärkeää että molemmat puhuvat siitä,mikä tuntui hyvältä,mitä haluaa,mitä ei halua,oli ihanaa kun puristit lakanoita se kiihotti minua.Tunsin kuinka lihaksesi puristivat penistäni,olet todella kostea ja liukas..........anna kaulaa,(kun hän huomasi että osaa suudella ja upottaa huulensa kaulani herkkiin kohtiini)

Kaikesta pitää kertoa avoimesti,mielellään sängyssä seksin jälkeen.Ja kun puhuu,kohta alkaa tehdä mieli taas jatkaa.Seksin aikana pitää osata puhua,hyvän maun rajoissa.Harvat tarkoin valitut lauseet oikeassa paikasssa.Paras muisto oli minulle se,kun mies oli päälläni, pysähtyi hetkeksi, katsottiin syvälle silmiin ja mies suuteli upean ja tunteellisen suudelman,haukottiin henkeä,koska olimme seksistä jo valmiiksi niin hengästyneitä, ja alkoi työntää taas.Tajutonta!!!!!!!!!!

Se tunne oli niin kuuma,kiihottava ja upea.Se on halua ja rakkautta ohikiitävän hetken verran.Ja se tuottaa niin suuren tuskan kun tää ihana ihminen kääntää sulle selkäsi ja sanoo sinulle asoita joita et halua kuulla.Kuitenkin hän pehmittelee sinut takaisin ja sama uudestaan.

Nää suhteet yleensä kestää kauan.Minulla molemmat n10kk.Koska seksi paranee joka kerta,ikävä kalvaa koko ajan,haluat häntä koko ajan.Kyllä tehdään muutakin.Ollaan yötä,katsotaan elokuvaa alasti sohvalla,syödään sängysä pizzaa,joskus juodaan viiniä,ollaan tuhmia ja poltetaan sisällä ja sängyssä.

Ylipäätään ollaan tuhmia,tehdään kaikkea mistä äiti kielsi,on sellainen olo.
      Tottakai tällaisen samanhenkisen ihmisen haluaisi oikeasti omakseen,kai tälleen vois olla tuhma,jos oikeasti seurustellaan,ja seksi voi olla upeaa?

Mut se pelko,menneisyyden haamut,ties mikä estää.Mieheltä on turha alkaa kaivella peikkoja hän ei puhu niistä.Hän alkaa vaan suudella ja kädet vaeltavat määrätietoiseti paikkaan että pysyt hiljaa.......et haluakaan enää kysellä .

En tiedä mitä muut ajattelee,miten kokee?Miten miespuoliset oikeasti ajattelee,olis hauska kuulla.

Minä olen tavannu pari maailman upeinta ihmistä,he saivat minut nauramaan.Toisella oli tapana kutittaa,toinen puri pepusta yllättäen ja lujaa.Tai kaulasta,tai selästä,pohkeesta.Sattui ja nauratti.

Kauniita muistoja,pieniä sanoja,hetken huumaa,äärettömän hyvää oloa,nautintoa.
      Itkua,kiukkua,loukkauksia,hylkäämisiä,anteeksipyyntöjä,vellovaa mielialaaa,itseinhoa,orjuutta puhelimen kanssa.Tuntikausia odotusta,miksi se ei vastaa?Itsesyytöksiä.

Ehkä se piti vaan kokea,mut jälkensä se minuun jätti.Tietää ihmissuhteista tämänkin puolen,miten ihminen voi olla julma toiselle.Miten itse voi olla niin tyhmä,rakkauden sokaisema?Mene ja tiedä?

• schwarz-siebener

Kuvasit osuvasti kuuman seksipainotteisen suhteen sisältöä. Parhaimmillaan (tai toisten mielestä pahimmillaan) sellainen suhde on kuin huumausainetta...riippuvuuden lisääntyessä tarve kasvaa...kunnes huomaa olevansa totaalisen koukussa.

Joku yrittää päästä kuiville siirtymällä järkisuhteeseen, mutta eihän addiktio mihinkään katoa...Tuollaisen lähes tajunnan menetyksen aiheuttavan huuman jälkeen ei mikään vähempi tule riittämään.

Toiset meistä etsivät polttavaa tunnetta koko elämänsä ja löytävät sen, useammankin kerran. Toiset eivät edes osaa etsiä...

• eräsnainen22

"Tottakai tällaisen samanhenkisen ihmisen haluaisi oikeasti omakseen,kai tälleen vois olla tuhma,jos oikeasti seurustellaan,ja seksi voi olla upeaa?"

Tähän kiteytyy täydellisesti se mitä ajattelen. Olen ollut seksisuhteessa enkä ymmärrä kuinka mies täydellisestä yhteenkuuluvuudentunteesta, samasta aallonpituudesta ja 100 % kemioista huolimatta ei suostu muuttamaan vakipanosuhdetta vakavaksi seurustelusuhteeksi, vaikka sanoo ja hänestä myös näkee että tunteita naista kohtaan on. Mies itsekin sanoo ettei koskaan tule löytämään mitään vastaavaa, ja valitsee sitten kuitenkin vakavaan suhteeseen kumppaniksi naisen, jonka kanssa seksi ei toimi eikä kemiaa ole. Perhe vaan pitää perustaa sen "kiltin" tytön kanssa vaikka mies jo ennalta tietää että suhde ei tule kestämään.

• ..............................
        eräsnainen22 kirjoitti:

"Tottakai tällaisen samanhenkisen ihmisen haluaisi oikeasti omakseen,kai tälleen vois olla tuhma,jos oikeasti seurustellaan,ja seksi voi olla upeaa?"

Tähän kiteytyy täydellisesti se mitä ajattelen. Olen ollut seksisuhteessa enkä ymmärrä kuinka mies täydellisestä yhteenkuuluvuudentunteesta, samasta aallonpituudesta ja 100 % kemioista huolimatta ei suostu muuttamaan vakipanosuhdetta vakavaksi seurustelusuhteeksi, vaikka sanoo ja hänestä myös näkee että tunteita naista kohtaan on. Mies itsekin sanoo ettei koskaan tule löytämään mitään vastaavaa, ja valitsee sitten kuitenkin vakavaan suhteeseen kumppaniksi naisen, jonka kanssa seksi ei toimi eikä kemiaa ole. Perhe vaan pitää perustaa sen "kiltin" tytön kanssa vaikka mies jo ennalta tietää että suhde ei tule kestämään.

"Tähän kiteytyy täydellisesti se mitä ajattelen. Olen ollut seksisuhteessa enkä ymmärrä kuinka mies täydellisestä yhteenkuuluvuudentunteesta, samasta aallonpituudesta ja 100 % kemioista huolimatta ei suostu muuttamaan vakipanosuhdetta vakavaksi seurustelusuhteeksi, vaikka sanoo ja hänestä myös näkee että tunteita naista kohtaan on."

Eräsnainen, kuvaileppa meille miten se näkyy?

"Se suutelee noin intohimoisesti ja katsoo minua JUURI tuolla tavalla..."

"Se sanoo juuri ne sanat jotka kuvaavat mielestäni..."

jne jne jne...

Olen ollut hyvin rakastunut. Tiedän miltä se tuntuu. Tiedän miten ihminen käyttäytyy silloin. Vedin sitä roolia (ex)vaimolleni 5 vuotta pitääkseni hänet onnellisena vaikka pohjimmiltaan minulla ei ollut tunteita häntä kohtaan. Sitä tunteettomuutta ei vain saanut koskettaa ja vetää vaan pokkana ne kaikki jutut, ilmeet ja eleet. Toki välitin hänestä, kevyesti - ja halusin että hänellä olisi hyvä olla suhteessamme.

Aitoa se kuitenkaan ei ollut. Vaan hemmetin hyvää näyttelemistä - pohjimmiltaan - aitoa oli se tahto saada toinen uskomaan siihen näytelmään. Se oli hyödyllistä.

Onko se niin vaikeaa hahmottaa että jos mies haluaa teidät oikeasti ja kokonaan hän sanoo sen ja tekee sen eteen asioita? Nimenomaan miehen romnattisessa vallassa kommunikoimattomuus ja naisen pitäminen "leijumassa" on kaiken A ja O. Olla lupaamatta mitään mutta kaikella mahdollisella hyväntahtoisella teeskentelyllä luoda tunnelma jota naiset pitävät aitona.

Olen puhunut monesti siitä kuinka typeriä naiset ovat. Jos mies tietää kuinka emotionaalisesti ohjaillaan hän pystyy halutessaan tekemään sitä suurimmalle osalle naisista jotka ovat häneen ihastuneita. Naiset eivät vaadi koskaan selvää peliä, naiset - typerinä - rakastavat mystisyyttä ja sitä että on olemassa jokin pieni kynnys jota pitää pyrkiä ylittämään kaikin keinon ja odottaa kiltisti sen kynnyksen juurella antaen kaiken muttei vaatien mitään sellaista mitä mies ei halua antaa - nimittäin sitä sitoutumista.

Kullanmuruset. Te ette tiedä kuinka kusipäisiä miehet osaavat olla tässä asiassa ja kuinka rajusti he hyödyntävät noita tilanteita seksiä ja palvelua saadakseen. Olen joskus kuvannut että naisen seksuaalinen valta on kuin laaja mutta matala kuoppa. Pillukahletta vastaan voivat miehet sätkiä jotenkuten, reunan yli pääsee. Mutta auta armias kun nainen tipahtaa miehen seksuaalisen vallan kuoppaan joka on hyvin pieni reikä maassa - mutta sitäkin syvempi. Siellähän olet ja pysyt.

Naisilla ei ole selkärankaa. He eivät halua olla vastuussa omasta onnestaan. Tämä on yleistys johon on tietenkin vahvistavat poikkeukset... Mutta siis, en elvistelisi naisena miestuntemuksella jos luulee että mies on rakastunut ja OIKEASTI välittää etenkään kun kyse on seksisuhteesta... :)

• eräsnainen22
        .............................. kirjoitti:

"Tähän kiteytyy täydellisesti se mitä ajattelen. Olen ollut seksisuhteessa enkä ymmärrä kuinka mies täydellisestä yhteenkuuluvuudentunteesta, samasta aallonpituudesta ja 100 % kemioista huolimatta ei suostu muuttamaan vakipanosuhdetta vakavaksi seurustelusuhteeksi, vaikka sanoo ja hänestä myös näkee että tunteita naista kohtaan on."

jne jne jne...

Olen ollut hyvin rakastunut. Tiedän miltä se tuntuu. Tiedän miten ihminen käyttäytyy silloin. Vedin sitä roolia (ex)vaimolleni 5 vuotta pitääkseni hänet onnellisena vaikka pohjimmiltaan minulla ei ollut tunteita häntä kohtaan. Sitä tunteettomuutta ei vain saanut koskettaa ja vetää vaan pokkana ne kaikki jutut, ilmeet ja eleet. Toki välitin hänestä, kevyesti - ja halusin että hänellä olisi hyvä olla suhteessamme.

Aitoa se kuitenkaan ei ollut. Vaan hemmetin hyvää näyttelemistä - pohjimmiltaan - aitoa oli se tahto saada toinen uskomaan siihen näytelmään. Se oli hyödyllistä.

Onko se niin vaikeaa hahmottaa että jos mies haluaa teidät oikeasti ja kokonaan hän sanoo sen ja tekee sen eteen asioita? Nimenomaan miehen romnattisessa vallassa kommunikoimattomuus ja naisen pitäminen "leijumassa" on kaiken A ja O. Olla lupaamatta mitään mutta kaikella mahdollisella hyväntahtoisella teeskentelyllä luoda tunnelma jota naiset pitävät aitona.

Olen puhunut monesti siitä kuinka typeriä naiset ovat. Jos mies tietää kuinka emotionaalisesti ohjaillaan hän pystyy halutessaan tekemään sitä suurimmalle osalle naisista jotka ovat häneen ihastuneita. Naiset eivät vaadi koskaan selvää peliä, naiset - typerinä - rakastavat mystisyyttä ja sitä että on olemassa jokin pieni kynnys jota pitää pyrkiä ylittämään kaikin keinon ja odottaa kiltisti sen kynnyksen juurella antaen kaiken muttei vaatien mitään sellaista mitä mies ei halua antaa - nimittäin sitä sitoutumista.

Kullanmuruset. Te ette tiedä kuinka kusipäisiä miehet osaavat olla tässä asiassa ja kuinka rajusti he hyödyntävät noita tilanteita seksiä ja palvelua saadakseen. Olen joskus kuvannut että naisen seksuaalinen valta on kuin laaja mutta matala kuoppa. Pillukahletta vastaan voivat miehet sätkiä jotenkuten, reunan yli pääsee. Mutta auta armias kun nainen tipahtaa miehen seksuaalisen vallan kuoppaan joka on hyvin pieni reikä maassa - mutta sitäkin syvempi. Siellähän olet ja pysyt.

Naisilla ei ole selkärankaa. He eivät halua olla vastuussa omasta onnestaan. Tämä on yleistys johon on tietenkin vahvistavat poikkeukset... Mutta siis, en elvistelisi naisena miestuntemuksella jos luulee että mies on rakastunut ja OIKEASTI välittää etenkään kun kyse on seksisuhteesta... :)

Mies haluaa viettää kaiken vapaa-aikansa(myös ilman sitä seksiä) naisen kanssa, vaikka asutaan erillään. Miehellä ei ole mitään "velvoitteita" naista kohtaan kuten esim. avioliitto, yhteiset lapset ja pankkilaina. Mies tuo jatkuvasti oma-aloitteisesti, pyytämättä tai vihjailematta naiselle lahjoja ja kantaa tälle kassikaupalla ruokaa, onko se kaikki näyttelemistä? Teatterimaailma on menettänyt suuren kyvyn?

• en suosittele
        .............................. kirjoitti:

jne jne jne...

Olen ollut yli 9v sinkkuna.Sitä ennen 15v avoliitossa,jossa mies petti useat kerrat.

Panosuhteita kaksi,yksi epäonnistunut sellainen(vätys-mies)

Useita yhdenyönjuttuja.Muutama seurustelun yritys,jotka päättyi selkäänpuukotukseen eli tekstarilla jättämiseen.On ollu 20-43 vuotiaita miehiä.

Olen nähny,kuullu ja kokenu kaiken.Enään en luota keneenkään.Kukaan ei voi minua enää vedättää.Tiedän tapahtumien kulun etuperin ja takaperin ja ulkoa,jo etukäteen.

En usko enää rakkauteen,viimeinenkin uskonmuru katosi kaksi vuotta sitten.Olo on aika tyhjä.Et jos olen joskus ollu typerä ja vedätettävissä,nykyisin en ole.

Että voin elvistellä miestuntemuksella.En kuvitellukkaan et nämä kaksi,itseasiassa siinä on kolmannestakin miehestä eräs ohikiitävä kuvaus,että he oikeasti rakastaisivat minua.Mut vannon,muutamat hetket olivat sitä.Sellaista ei teeskenellä.

Edelleen heidän kanssa olen kokenut elämäni parhaat hetket,kaikesta huolimatta.Mut mihinkään suhteeseen minusta ei enää ole,tiedän miehistä ihan liikaa.Heistä kukaan ei vaan tunne minua.Eikä kukaan saa enää selville,kova on panssarini.Sydämeni ympärillä piikkilankaa.

• ...........................
        eräsnainen22 kirjoitti:

Mies haluaa viettää kaiken vapaa-aikansa(myös ilman sitä seksiä) naisen kanssa, vaikka asutaan erillään. Miehellä ei ole mitään "velvoitteita" naista kohtaan kuten esim. avioliitto, yhteiset lapset ja pankkilaina. Mies tuo jatkuvasti oma-aloitteisesti, pyytämättä tai vihjailematta naiselle lahjoja ja kantaa tälle kassikaupalla ruokaa, onko se kaikki näyttelemistä? Teatterimaailma on menettänyt suuren kyvyn?

Tässä tapauksessa sä nyt et naisellisessa typeryydessäs hoksaa että te seurustelette vakavasti ;-)

Tyyppi ei taida olla mikään kova naistenmies mutta on umpi-ihastunut ja jostain saanut sellaisen - sinänsä hyvän käsityksen - että se suhde on nimenomaan tekoja ja yhdessäoloa eikä sanat korvaa niitä.

Te seurustelette, ihan sama oletteko sopineet jotain vai ette. Tuo nimenomaan on aidointa yhdessäolemista, ei minkään sopimuksen velvoittamana vaan vapaasta tahdosta. Tietyssä mielessä mies on jopa helvetin rohkea kun uskaltaa olla sanoitta noin.

Teillä ei siis ole seksisuhdetta vaan tuo on ihan aito suhde. Trust me.

• otti ja lähti
        ........................... kirjoitti:

Tässä tapauksessa sä nyt et naisellisessa typeryydessäs hoksaa että te seurustelette vakavasti ;-)

Tyyppi ei taida olla mikään kova naistenmies mutta on umpi-ihastunut ja jostain saanut sellaisen - sinänsä hyvän käsityksen - että se suhde on nimenomaan tekoja ja yhdessäoloa eikä sanat korvaa niitä.

Te seurustelette, ihan sama oletteko sopineet jotain vai ette. Tuo nimenomaan on aidointa yhdessäolemista, ei minkään sopimuksen velvoittamana vaan vapaasta tahdosta. Tietyssä mielessä mies on jopa helvetin rohkea kun uskaltaa olla sanoitta noin.

Teillä ei siis ole seksisuhdetta vaan tuo on ihan aito suhde. Trust me.

Se "suhde" on ohi. Mies jäi kiinni nettideittailusta. Vaikka alun perinkin sovimme että suhteemme on "vakipano", olisin usean tiiviisti yhdessä vietetyn kuukauden jälkeen toivonut että mies ensin katkaisee välit minuun, ennen kuin alkaa etsiä uutta naista. Se yhtälö olikin minulle vaikea ymmärtää että hän halusi koko ajan olla seurassani, kuin parisuhteessa. Ja se seksin määräkin väheni samalla tavoin kuin parisuhteen edetessä... Usein vain nukuimme ja katsoimme teeveetä yhdessä jne. Minä taisin olla se halukkaampi osapuoli alun perinkin ; )

No, kiinni jäätyään mies vetosi "vapauteensa" koska suhteemme oli vain vakipano. Itki rakastavansa minua mutta etsi silti uutta?

Se siitä. Meni luottamus miehiin koska näyttää siltä että edes teot eivät enää todista tunteiden aitoudesta. Se nyt on selvä että lipevä pelimies joka käy naisen luona vain panemassa, ei välitä naisesta oikeasti, mutta jos mies käy naisen luona myös ilman seksiä, eikä siltikään tunne ole "aito", niin MIHIN HELVATASSA TÄSSÄ ENÄÄ NAISENA VOI LUOTTAA...?

• mieltä

tuon edellisen kirjoittajan kanssa. Kysymykset on sellaisia, että jos niitä pyörittää mielessänsä, kun kyseessä on fb-juttu, niin kyselijän mielessä on siirrytty jo ihan johonkin muun tyyppiseen suhteeseen...

• ..............................

Onko teillä antaa vihjeitä siitä, miten fuckbuddy-suhdetta pitäisi viedä eteenpäin?

- Kukaan ei tiedä mikä on Fuckbuddy oikeasti. Lähdetään siitä. Jokaisella on erilaiset asenteet ja odotukset...

Saako toiselle soittaa vai hoidetaanko yhteydenpito tekstiviestein ja sähköpostein?

- Saa soittaa

Saako kertoa tykkäävänsä/välittävänsä/muuten osoittaa pitävänsä?

- Saa kertoa (mutta vastineen odottaminen tai jopa vaatiminen on typerää.)

Voiko toista pyytää mukaansa tekemään jotain muuta kivaa (kuin seksiä)?

- Tottakai voi. (Mutta jos toinen ei halua niin sitten ei halua)

Kauanko suhteet yleensä kestävät?

- Arvioisin kuukaudesta pariin vuoteen.

Onko niillä mahdollisuuksia vakavampaan?

- Ainahan se on mahdollista. Mutta jos suhde nimetään fuckbuddy-säädöksi niin harvemmin kumpikaan siihen oikeasti vakavasti panostaa...

• .............................

Ja ap.:lle ihan vaan teroitukseksi: Kysymystesi lomasta saa aiheen olettaa että sinulle on mielenkiintoinen mies tarjonnut fuckbuddy-suhdetta mutta itse mielit enemmän.

Nyt on aika kommunikoida etukäteen. Tehtäväsi aikuisena (tai riittävän aikuisena huolimatta iästäsi) on nimenomaan kertoa mitä itse odotat ja mitä pelkäät.

Tuossa on se juttu että on mahdollista että olet kiipimässä jonkun elämään tuon fuckbuddy-suhteen varjolla. Mieti nyt toisenkin kerran; tuossa on hyvät chanssit satuttaa itsensä. Sen takia on tärkeää huolehtia siitä mitä oikeasti haluaa - ja pystyykö tuo joku sen halun toteuttamaan.

Nimittäin, on mahdollista että jonain kauniina päivänä tajuat olevasi osa yhden miehen panohaaremia. Ei-kukaan siis oikeastaan. Reikä. Jos olet aito fuckbuddy ja mukana vain seksin takia (vaikka sinänsä hyvät välit mieheen olisikin) niin tuo tieto ei sinua satuta. Sensijaan jos olet ratsastanut mielikuvissasi unelmien satulinnaan tuolla himokaalla orilla ja huomaatkin joutuneesi karsinaan muiden tammojen kanssa on se helvetin suuri henkilökohtainen kolaus. Vieläpä jos siitä otat itseesi ja kenties käyt miehen tai toisten naisten kimppuun edes ajatustasolla asian tiimoilta olet myös helvetin tyhmä ämmä. Teillä oli nimittäin sopimus joka ei velvoita mihinkään ja sinä typeränä luet sopimusta väärin ennenkaikkea itsesi kannalta.

Olkoon kuinka hyvä mies tahansa periaatteessa - jos hän haluaa fuckbuddyn ja sinä haluat enemmän niin alkamalla FB:ksi et saavuta välttämättä yhtään mitään todellisesta halustasi vaan mahdollisesti menetät vaan aimo palan itsearvostustasi loppujen lopuksi.

Siksi sinun kannattaa suoraan ilmoittaa että haluat enemmän jos haluat ja skipata FB-viritykset kokonaan. Jos mies tarttuu suhdetäkyyn ja alkaa rimpuilemaan niin huomaat vedätyksen siitä että mies ei toimi kuten suhteessa toimitaan. Sitten voit unohtaa koko pelurin.

Tässä tälläinen "vakuutus ja turvaohje" joka kannattaa miettiä läpi ennenkuin ryhtyy juttuun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      3215
    2. GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?

GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys
      Voice of Finland
      43
      1177
    3. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      83
      1152
    4. Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut

Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja
      Ikävä
      53
      1092
    5. Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!

Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!
      Pudasjärvi
      35
      1032
    6. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      67
      878
    7. Mikä teki vaikutuksen

että ihastuit kaivattuusi? 🔥
      Ikävä
      45
      867
    8. Tunnustan

Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle
      Ikävä
      39
      862
    9. Luuletko, että löydämme vielä

Yhteyden takaisin? Miehelle ....
      Ikävä
      53
      857
    10. Autolla puuhun

Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn
      Oulainen
      24
      851
    Aihe