Kun törkypelaaminen ja keskisormen näyttö kiellettiin niin Jymyn taktiikan pohja putosi.
Luulisin, että haarojenvälistä-vittuilun SM-kisoissa olisi SoJy kova sana.
Provo-Jymy hävisi
7
1261
Vastaukset 7
- ei muuta
kuin hameet päälle ja ensi vuonna naisten sarjaan. Se kakkos säälittävä tuulettelija vois ajaa risuparran ennen kyseistä kautta.
- ja kuuluu
naisten sarjaan niin miten huonoja loput häntäpään joukkueet onkaan?
- huumekylä
ja sen kyllä huomaa!!!!!!!!!!!
- Muistelo
huumekylä kirjoitti:
ja sen kyllä huomaa!!!!!!!!!!!
Katselin tuossa vuoden 1990 ratkaisevaa finaalia Sotkamo-Imatra.Kyllä on tunnelmassa huikea ero nykyiseen kun yli 6000 sotkamolaista kannustaa rehdisti omiaan ja peli myös reilua.Nykyjymyläiset vois ottaa oppia menneistä..
- Ragnart
Muistelo kirjoitti:
Katselin tuossa vuoden 1990 ratkaisevaa finaalia Sotkamo-Imatra.Kyllä on tunnelmassa huikea ero nykyiseen kun yli 6000 sotkamolaista kannustaa rehdisti omiaan ja peli myös reilua.Nykyjymyläiset vois ottaa oppia menneistä..
Työttömien sosiaalikeskus. Ja sen kyllä huomaa!!!
- tahko pihkala
Ragnart kirjoitti:
Työttömien sosiaalikeskus. Ja sen kyllä huomaa!!!
Ne on vain meidän muiden verorahoilla tuettuja pummeja!! Kehitysaluetuet ja muut pois! Katotaan miten kultajuna kolistelee eteenpäin, kun sitä ei enää tuetakaan verorahoista
- tahko pihkala
Muistelo kirjoitti:
Selkeä epävarmuus omista taidoista ja osaamisesta, on nähtävästi aikaansaanut moisen käytöksen. Mainitsemaltasi ajoilta jäi hyvät muistot sotkamolaisesta yleisöstä ja ennen kaikkea palaajista.
Unto Väisänen, Jorma Parviainen, Kari Hakkarainen Olli Hartikainen jne olivat paitsi hyviä myös tyylikkäitä pelimiehiä.
Valitettavasti juniorit ottavat oppia nykyisistä Heikkisistä....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3741220- 71768
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37716- 50622
- 44615
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri21554SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht346546- 63533
- 84498
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22469