Onnea vollottajille!!!

eka ja viimeinen kulta

Nyt on itkupilleillä aihetta juhlaan! Niihän se menee että ku onnistutaan nii sitte ei oo valittamista mistään,ei tarvi hakea niitä lapsellisia ja älyttömiä valituksen aiheita,kuten eräät teki!!! YhyyyyHHHYYyyyy ku isoja poikia itkettää ku Jimi tuulettelee onnistumistaan ja ku Jamollaki on se sormi siellä keskellä!!! yhyyyy!!!

8

1269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kateushan se

      aijaijai jai, kateus on kavala tauti......sehän se sinua pänniikin kun jymy hävis,hah hah ha

    • itkemistä

      J Y M Y jymppää taas ensi vuonna!!! Sitte ei itkut auta ja kuuuuuooooooooooleeeeeeee raikaa entistä jukevämmin!!! Ja minäkö luulin et kainuulaiset kateellisia,nyt näyttää että muu Suomi vs SoJy. Ja nuo Pattulaisten jutut syvältä,voiko naurettavampaa olla!!! Ai nii mutta minunha piti itkeä ku hävittiin ja selitellä ja selitellä... Parempi (kait) voitti,mut se jäi ainoaksi mestaruudeksi!!! Itkemään korpikuusen kyyneleitä,mut nepä maistuuki makealle toisi ku meren rannalla onnenkyyneleet(tänä vuonna)!!!

      • elmo

        Jymyn on lähdettävä ostomarkkinoille,jos aikoo ensi vuonna pärjätä.


      • ...

        olen katsonut koko finaalisarjan kahteenkin kertaan ja pattijokelaiset eivät kyllä minusta mitään itkeneet, yhden kerran sami ahola otti ITSE asian esille haastattelussa, jonka jälkeen jimi teki samista julkista pilaa, jolloin tuomio on kyllä ihan oikea..ja pelissä eivät pattulaiset kyllä ajatelleet koko asiaa vaan keskittyivät omaan tekemiseen, toisin kuin jymy "ei pelannut palloa, vaan miestä". ja jamoa olen pitänyt äärettömän kovana pelimiehenä mutta mies on jymyn tj ja menee kentälle keskisormea heiluttelemaan n.3000 ihmisen ja tv-kameroitten eteen, ei minusta niin kovin hyvää mainosta seuralle.. ja kainuulaiset pikkupojat on tottunu siihen menestykseen, niin ovat nyt sitten äärettömän huonoja häviäjiä.. eikö se 13 kultaa (vai montako niitä oli) riitä. minä olen hyvilläni kun muutkin voittaa välillä, vaikka jymyn kannattaja olenkin..


    • kouhottaja

      Pelataan akselilla KPL - PattU tai Lippo

    • eino hyttinen

      Väärin! Jimi ei tuulettanut omaa tai oman joukkueensa onnistumista, vaan rehdin vastustajan epäonnistumista. Tämä on ero surkimuksen ja sankarin, typerän ja fiksun välillä. Todella typerää ja epäurheiljamaista. Lieneekö kainuulaista sukuvika.........

      • Jimmyboyy

        Se Heikkisen apina pitäis laittaa jonnekin tarhaan esiintymään. Tuuletelkaa nyt siinä vielä saatana. Kuokkaan tuli Jymylle että kohina kävi.
        Tuijottele nyt Komulainen tähtiä ja mieti mikä meni vikaan..

        Parempi joukkue voitti, onnea PattU. Isolla U:lla.
        Kosonen on ykkönen!


    • che

      kemilän keskarin näyttökuvat nähty 4 finaalissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      160
      6815
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      4047
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2055
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1989
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1839
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1666
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1573
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1568
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1545
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1408
    Aihe