Paljonko palkkaa??? Alte TSS Group

Nestori69

...olen hakemassa Alte Oy / TSS Group Oy suunnittelijan paikkaa...konepuoli.
Onkos kellään kokemusta ko. firmasta notta minkälaista palkkaa nuo makselevat? Onko työehdot kunnossa?

10

8967

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ex-altelainen

      Kyseinen paikka ei maksa km-korvauksia / päivärahoja. Tapa on yleinen myös muissa suunnittelutoimistoissa.

      Oma vinkkini on, että älä mene suunnittelutoimistoihin töihin. Palkka ja edut huonot sekä sinun arvostuksesi on nolla.

      Aloitin urani suunnittelijana ja enää en niitä töitä tekisi.

      • Nestori69

        ....hyvä tietää kiitokset ex-altelaiselle.
        Itse asiassa olen harkinnut josko jättäisi nuo suunnittelu hommat on jo 6v tullut touhuttua. Nuo km olen kyllä saanut mukisematta jos on tullut käytyä jossakin. Arvostustakin kyllä saanut palkka vain pieni.....mutta enpä tuonne mene sitten ainakaan.....


      • RiPaska
        Nestori69 kirjoitti:

        ....hyvä tietää kiitokset ex-altelaiselle.
        Itse asiassa olen harkinnut josko jättäisi nuo suunnittelu hommat on jo 6v tullut touhuttua. Nuo km olen kyllä saanut mukisematta jos on tullut käytyä jossakin. Arvostustakin kyllä saanut palkka vain pieni.....mutta enpä tuonne mene sitten ainakaan.....

        Vahvistan aiemmin mainitut asiat koska olin aiemmin töissä ko. firman palveluksessa.
        Palkkaa maksavat perus tekijälle ~2200-2600 mikä tekee noin 13,75-16,25€/h ja laskuttavat asiakkailta n32€-50€ riippuen kokemuksesta.
        Bonuksia saa mutta käytännössä joutuu tekemään 1600h/kausi laskutettavaa työtä jotta se maksetaan myös naama ratkaisee sekä tietenkin että onko käyttökate kohdallaan.
        Altella on myös käytössä ryhmänjohtaja-organisaatio jossa rjohtajat vetävät projektia ja saavat siunauksen "kaikista virheistä" ainoastaan
        "tekijät" saavat sitä itteään niskaan.
        Huonoimmassa tapauksessa aloitetaan savustaminen firmasta ja ilmenemismuotoja on monia.
        Onpa jopa käynyt niin että luottamusmieskin savustettiin ulos kun ajoi asioita työntekijöiden eduksi.
        toimitusjohtajakin maksoi rahalla muutaman työntekijän hiljaiseksi kun veivät asian oikeuden puolelle käsiteltäväksi.
        Tässä näitä julkisia salaisuuksia... Onneksi olen päässyt jo eroon tuosta...


      • voi, voi

        minusta aivan yhtä hyvä kun muutkin,
        eikä sitä parasta heti pidäkään saada, vaan työpaikka ja se on kuin leima otsassa että sopeutuu töihin,

        minäkin aloitin, vaihdoin 6 kk kuluttua, siten 1v, ja 2 v kuluttua, nyt on siten titteliä kerrassaan ja 480 alaista ikää 32v.

        mene vaan sinne, tai yleensä mihinkä vaan ja vaikka ilmaiseksi, sinä aloittaja.

        (toivottavasti et "Ex-altelainen" työpaikan koneelta kirjoittanut,
        saavat Ip helpolla,


      • siten eri asia
        Nestori69 kirjoitti:

        ....hyvä tietää kiitokset ex-altelaiselle.
        Itse asiassa olen harkinnut josko jättäisi nuo suunnittelu hommat on jo 6v tullut touhuttua. Nuo km olen kyllä saanut mukisematta jos on tullut käytyä jossakin. Arvostustakin kyllä saanut palkka vain pieni.....mutta enpä tuonne mene sitten ainakaan.....

        nyt kannattaa katsoa sellaista jossa voidaan katsoa että ol osaaja, eli varmutta työpakkaan.

        aina saa arvostusta,
        mutta kyllä oikeat osaajat huomioidaan palkassakin,
        katso peiliin, oletko oikea osaaja, vai


      • Liebersson
        voi, voi kirjoitti:

        minusta aivan yhtä hyvä kun muutkin,
        eikä sitä parasta heti pidäkään saada, vaan työpaikka ja se on kuin leima otsassa että sopeutuu töihin,

        minäkin aloitin, vaihdoin 6 kk kuluttua, siten 1v, ja 2 v kuluttua, nyt on siten titteliä kerrassaan ja 480 alaista ikää 32v.

        mene vaan sinne, tai yleensä mihinkä vaan ja vaikka ilmaiseksi, sinä aloittaja.

        (toivottavasti et "Ex-altelainen" työpaikan koneelta kirjoittanut,
        saavat Ip helpolla,

        kuulostaa kovin tutulta keskustelun sävy..........
        voi voi ehdottaa ilmaista työtä... olisiko kenties iästä johtuva harhalausahdus.....? Yritysmaailma saa ilmaista työvoimaa odottaa siihen saakka kun globalisaatio loppuu ja maapallon pinta-ala jaetaan kaikille tasan.


      • asioita
        RiPaska kirjoitti:

        Vahvistan aiemmin mainitut asiat koska olin aiemmin töissä ko. firman palveluksessa.
        Palkkaa maksavat perus tekijälle ~2200-2600 mikä tekee noin 13,75-16,25€/h ja laskuttavat asiakkailta n32€-50€ riippuen kokemuksesta.
        Bonuksia saa mutta käytännössä joutuu tekemään 1600h/kausi laskutettavaa työtä jotta se maksetaan myös naama ratkaisee sekä tietenkin että onko käyttökate kohdallaan.
        Altella on myös käytössä ryhmänjohtaja-organisaatio jossa rjohtajat vetävät projektia ja saavat siunauksen "kaikista virheistä" ainoastaan
        "tekijät" saavat sitä itteään niskaan.
        Huonoimmassa tapauksessa aloitetaan savustaminen firmasta ja ilmenemismuotoja on monia.
        Onpa jopa käynyt niin että luottamusmieskin savustettiin ulos kun ajoi asioita työntekijöiden eduksi.
        toimitusjohtajakin maksoi rahalla muutaman työntekijän hiljaiseksi kun veivät asian oikeuden puolelle käsiteltäväksi.
        Tässä näitä julkisia salaisuuksia... Onneksi olen päässyt jo eroon tuosta...

        Paikallisjohtaja saakin sitten 5000 €/kk eli vuositulot 60, joten repikääpä siitä.


      • toimiijotenkin
        RiPaska kirjoitti:

        Vahvistan aiemmin mainitut asiat koska olin aiemmin töissä ko. firman palveluksessa.
        Palkkaa maksavat perus tekijälle ~2200-2600 mikä tekee noin 13,75-16,25€/h ja laskuttavat asiakkailta n32€-50€ riippuen kokemuksesta.
        Bonuksia saa mutta käytännössä joutuu tekemään 1600h/kausi laskutettavaa työtä jotta se maksetaan myös naama ratkaisee sekä tietenkin että onko käyttökate kohdallaan.
        Altella on myös käytössä ryhmänjohtaja-organisaatio jossa rjohtajat vetävät projektia ja saavat siunauksen "kaikista virheistä" ainoastaan
        "tekijät" saavat sitä itteään niskaan.
        Huonoimmassa tapauksessa aloitetaan savustaminen firmasta ja ilmenemismuotoja on monia.
        Onpa jopa käynyt niin että luottamusmieskin savustettiin ulos kun ajoi asioita työntekijöiden eduksi.
        toimitusjohtajakin maksoi rahalla muutaman työntekijän hiljaiseksi kun veivät asian oikeuden puolelle käsiteltäväksi.
        Tässä näitä julkisia salaisuuksia... Onneksi olen päässyt jo eroon tuosta...

        Normaalioloissa tuo bonusjuttu toimii, jos tasaisesti työtä, mutta mutta, jos tulee vähänkään enemmän lomautusta yms voit unohtaa, vaikka olisit jo tehnyt 1400.


    • Anonyymi

      Palkasta en tiedä mutta kummallinen on tämä firma. Soittivat ja olivat kiinnostuneita. Kerroin minkälaisista töistä olen kiinnostunut ja mistä on kokemuksia. Ensisijaisesti projektityötä. Sanoin että kiinnostaa kyllä ja kovasti. Noh, tämän jälkeen oli puhe että soittaavat kun hommat alkavat eli tammikuussa olisi pitänyt alkaa. Mitään ei kuulunut eivätkä enää vastanneet kun yritin soittaa ja kysellä missä mennään. Ehkä olin väärä tyyppi väärään hommaan tai vastaavaa. Mut edelleen mietin miksi ei ilmoiteta että hommat meni jäihin tms.

      Noh tällä hetkellä työssä eri firmassa esimiestehtävissä ollut jo yli puolivuotta ja nimipaperiin laitettiin että työsopimus on toistaiseksi voimassa. Altenista jäi ristiriitainen mielikuva, joten ei jatkoon.

      • Anonyymi

        Turhia puheita, suoraa valehtelua asiakkaille ja työntekijöille. Tyypillinen vuokrafirma, kannattaa välttää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      49
      4985
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3277
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1412
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1245
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      957
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      728
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe