Poikia ringetteen??

Jesse94

Oon ringetestä kiinnostunut poika Järvenpäästä, onko ringette joukkueessa mahdollista pelata myös poika? Pelasi jäkistä D/E ikäisenä mutta oon aika hoikka lätkään. Seuroja?

7

5221

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Karkki10877

Ringette on tyttöjen laji joten valitettavasti poikeusta ei tehdä sinunkaan kohdalla paitsi jos tulet valmentamaan tyttöjä

• ringetteä pelannut

Järvenpäässähän taitaapi olla oikein hyvä ringetteseura niin sinne vaan mukaan. Varmaan harvemmissa paikoissa, jos ylipäänsä missään, on pojille omaa joukkuetta, mutta jos kehtaat ja jos sinut huolitaan mukaan niin mene tyttöjen joukkoon. Ei sitä ole mihinkään kirjoitettu että kielletty pojilta.

• Noo_Noo

Camoon! Ringette on nimenomaan naisten ja tyttöjen oma laji ja sinne ei ote miespuoleisia henkilöitä muihin kuin valmennus ja huoltajan tehtäviin, mutta jotkut seurat saattavat tehdä näissäkin poikkeuksen, etteivät "salli" miehiä lainkaa.

• Lätkä-likka

Hmm.. kyllähän se ihmetyttää jos Jääkiekkoa saa pelata tytöt mutta ringetteä eivät pojat. Itse pelan kumpaakin lajia mutta tyttönä poikien jääkiekko joukkueessa on tullut kysyntää pääseekö ringete joukkueeseen. Mutta olihan meidän yhdessä ringette pelissä poika maalissa. Mutta eikö pojat voisi perustaa oman ringette joukkueen, jos tosissaan haluavat sitä pelata? jos suomeen tulisi tarpeeksi poikien ringette joukkueita, voisivat he varmasti pelata omassa sarjassa. :-)

• luonnonkihara91

On pojatkin tervetuleita pelaamaan ringettee vaikka sitä sanotaankin et se on vaan tytöille. Kysele ihmeessä eri seuroilta ja katto mitä ne sanoo. Onnee yritykseen =)

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ei valitettavasti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      85
      4858
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      164
      3582
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3159
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      202
      2043
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      35
      1871
    6. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      28
      1808
    7. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      46
      1803
    8. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      57
      1704
    9. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      18
      1631
    10. Mukavaa perjantaita

Rakkaalle H naiselle...❤️
      Ikävä
      19