Voi hemmetti! Meillä vaimon kaa tulee aina väittely niinkin simppelistä asiasta, kuin T-paitojen ripustaminen kuivumaan. Meidän suvussa on laitettu T-paidat venyttelyn, suoristelun ja "rämpsäytyksen" jälkeen helmasta kolmella pyykkipojalla. Tai jos on aikaa ja mahdollisuus, niin henkarissa oikein päin roikkumaan.
Vaimo laittaa keskeltä ilman pyykkipoikia (sisäkuivatus). Meillon kuitenkin semmonen punottu naru ja siitä kyllä jää hirvittävät jäljet keskelle rinnuksia!
Apuva! Auttakaa.
t. Teppo
Miten T-paidat narulle?
11
2534
Vastaukset
- että...
molemmat laittaa omat T-paitansa. :)
- Marjo27
Opettele silittämään, jos ne jäljet siinä rinnuksissa häiritsee.
- Teppo
Ensinnäkin. Yleensä yksi ja sama henkilö pesee koneelisen sekapyykkiä useimmissa perheissä ja hallinoi myös narutuksen. Korissa on useiden perheen yksilöiden vaatteita. esim. värien tai materiaalien mukaan.
Toiseksi. Juuri T-paitojen ym. vaatteiden järkevä kuivatus tekee silittämisen tarpeettomaksi.
Osaamisen puutteesta ei ole kyse.
Kyse on eri näkökulmien yhteensovittamisesta. - Marjo27
Teppo kirjoitti:
Ensinnäkin. Yleensä yksi ja sama henkilö pesee koneelisen sekapyykkiä useimmissa perheissä ja hallinoi myös narutuksen. Korissa on useiden perheen yksilöiden vaatteita. esim. värien tai materiaalien mukaan.
Toiseksi. Juuri T-paitojen ym. vaatteiden järkevä kuivatus tekee silittämisen tarpeettomaksi.
Osaamisen puutteesta ei ole kyse.
Kyse on eri näkökulmien yhteensovittamisesta.Onnex meillä mies ei valita jos T-paidassa on pien jälki, vaikkakin mies laittaa pyykit kaappiin. Meillä ei kumpikaa HALLINNOI pyykinpesua...vaan toinen laittaa koneen päälle ko se rupee olee täys (yleensä se oon mie).
Mie en jaksa ruveta pyykkejä eritteleen (toki pesen lakanat ja pyyhkeet erikseen), mut iha sama minkä värisiä ovat. Tähä mennessä en oo koskaa mitää värjänny. Hyvä tuuri varmaan.
Mut siis helpoiten (ilman riitoja) selviit ko peset ite omat pyykkis ja vaimo pesee omasa.
- pihalle
Nyt olet kyllä Teppo täysin oikeassa. Joko muija oppii oikeille tavoille tai sitten sinä ripustelet omat paitasi ja hän omansa. Ei tuollaisia naisia voi olla olemassa, ei osata edes pyykkiä ripustaa..
ei tarvii turhaan riidellä pikkuasioista. Toiselle ei kannata opettaa jotain mitä se ei halua ikinä tehdä eikä näin ollen tule sitä ikinä "oikein" tekemäänkään koska joutuisi tekemään sitä aina.
- nainen 40+
Vaihtakaa punottu naru muovinaruksi, ei jää jälkiä.
Näin olen aina tehnyt ja teen jatkossakin.
Miten on:
Laitetaanko teillä wc'n kansi kiinni käytön jälkeen vai jätetäänkö se auki?
Avautuuko wc paperirulla ylä- vai alapuolelta?
Tapoja on monia, sinänsä ihan mielenkiintoista, miten pidämme tavoistamme kiinni ja perustelemme tekemisiämme. - Silitysrautaa
Ja kunnon jätkä vetää rypyt pois silitysraudalla!
Sama miten t-paita kiikkuu kuivumassa - dölfödlfgk
Mä laitan ite aina keskeltä roikkumaan, kauhea homma olisi pyykkipoikien kanssa venkslaamisessa. Toisaalta itse en välitä niistä rypyistä joita silloin tulee. Kyllähän ne suoristuu nopeasti, eikä ne useimmissa paidoissa haittaisi muutenkaan. Mutta jos sinua tämä häiritsee, eikä vaimosi suostu toimimaan sinun tavallasi, niin kannattaa varmaan jakaa työt niin että sinä hoidat pyykit.
- ;;;;;;;;;;
Pyykkipoikien kanssa en alkaisi venkslaamaan. Enkä henkareiden, jos kyseessä on ns. perus-Tpaita.
Mä laitan kans yleensä keskeltä roikkumaan, mutta muakin inhottaa se jälki, mikä paitaan jää siihen roikkumiskohtaan. Pyykkinaru on nailonia, mutta jälkihän siihen jää silti. Meillä on semmonen auki taitettava teline, ja laitan aina ekaksi t-paidat niille reunoilla kulkeville metalliputkille - näin ei jää jälkiä ollenkaan (putki tarpeeksi paksu ja pyöreä)!
Niille, jotka ehdottavat t-paidan silittämistä -phoh! T-paita on trikoota, joka pidemmän päälle vanuttuu silitysten myötä pilalle.
Ja Tepolle niistä pyykkipojista helmassa; kyllähän niistäkin jää jäljet, vai mitä? - Hinni
Onpa teilläkin ongelmat! Hatunnosto sille! Pyykin ripustamiseen pätee vain yksi sääntö: se joka lappaa vaatteet koneeseen saa päättää ripustuksen tyylin, huolimatta siitä kuka pyykit ottaa pois koneesta. Tämä on kirjoittamaton sääntö ja pätee aina kun nainen niin päättää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221701
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161402Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329982- 61980
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen81833- 66831
- 1770
- 46741
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62658