Hei,
Sattuisiko kukaan tietämään saako mistään Suomesta Converse XX Hi kenkiä, eli niitä jotka ylettyvät heti polven alapuolelle? Hyvin harvoista ulkomaisista kaupoista on löytynyt ja niistä mitä on osunut kohdalle, ei ole lähetetty Suomeen. Tai onko edes tietoa onko kenkiä kenties jossain vaiheessa myyty ja niiden ns. ''kausi'' on jo ohi, eikä niitä siitä johtuen enää saa mistään.
Kiitos jo etukäteen.
Converse XX Hi
15
931
Vastaukset
- taitaaa olla niin
Taitaapi olla niin että kausi on ikäänkuin ohi.
Itse oon tilannu vastaavanlaisia kenkiä Japanista (ei tosin siis Converseja). - Mr.K
Tilattiin juuri tuollaiset Converse XX Hi:t UK:sta, http://www.amazon.co.uk/Converse-All-Star-Xx-Hi/dp/B003TGP8QI/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=shoes&qid=1307533700&sr=8-1
Amazon.co.uk toimittaa ihan asiallisesti Suomeen. Kannattaa käydä kokeilemassa noita normaaleja yhtä paksulla pohjalla varustettuja Converseja jossain Suomessa, että saa tuon koon suoraan oikein, tuonne palauttaminen maksaa aivan liikaa. - JokuVaan :)
En saanut oikeen selvää...Onko nuo UKn koossa vai conversen koossa??
- JokuTaas :)
Eikun hupsista :D viimeksi taisin katsoa vähän väärin
ihanat kengät♥♥
- Conversellinen
Englannista ainakin saa:
http://www.schuh.co.uk/prddisplay.aspx?g=1&b=49&bflt=Converse&sFrom=womens:converse - minä:)
IHANAT!!!!!
- Haikailija...
Suomesta niitä ei ainakann mielestänni saa... mut yhdysvalloista voi tilata ! Kaikki ei kuitenkaan toimita kenkiä Suomeen ): olen itsekin haikaillut noita Converseja jo kauan ja toivottavasti kohta pian löytäisin (: noi on ihan älyttömän ihanat kengät ! ! !
- Pohdiskelija...
Et sitten vilkaissut tuota yllä olevaa linkkiä? Englanti ei ole yhdysvalloissa, joten sieltä tilattaessa ei tarvitse maksaa mitään tulleja.
Tässä linkki uudelleen:
http://www.schuh.co.uk/prddisplay.aspx?g=1&b=49&bflt=Converse&sFrom=womens:converse
- Vivian
Heipat! Mulla on sellaiset. New Yorkista. Sielläkin saatiin metsästää niitä 3 päivää. lopulta löydettiin. Niitä ei saa suomesta. ebayssa on mustia ja valkosia. ne maksaa vaan vähän enemmän. noin 200 dollarii toimituskuluineen :P
- conversejenrakastaja
mulla on mut suomesta niitä ei saa tilattua, ne pitää tilata silleen et ne tulee jostain jenkeistä
- conversejenrakastaja
tai siis silleen että niit ei myydä suomessa että ne pitää tilata jostain sivulta mut ne toimittaa kyl suomeen jotkut, kannattaa vaan ettii semmosii ja kattoo :)
- Lukutaidottomat
conversejenrakastaja kirjoitti:
tai siis silleen että niit ei myydä suomessa että ne pitää tilata jostain sivulta mut ne toimittaa kyl suomeen jotkut, kannattaa vaan ettii semmosii ja kattoo :)
ENGLANNISTA niitä voi tilata... eli täältä: www.schuh.co.uk
Eikä tarvii maksaa mitään tulleja ja toimitus tulee kotiovelle.
- Liiannuoriymmärtämää
Mulle tilattais tollaset, makaa jossain 40 euroo mut en oikein tiiä kengän kokoa. Mun jalka on 39 joten eiks sen kengän pitäs sit UKna olla 5puol? Ongelma on se, että siel on vaan 3,5 ja väärän värisenä 6
- Metsämansikkah
Rakastan conversereita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysynkin sinulta nyt...
Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä627749Voi luoja miten haluaisin
jutella kanssasi nyt. Harmittaa, että pidin estossa, mutta silloin olisin ollut riekaleina pienistäkin syytöksistä tai474426Nainen, vaikka kaikki on
ohi eikä koskaan alkanutkaan, niin tekisi silti mieli jakaa tämä trippi kanssasi, kertoa mitä kappaleita kuuntelin jne.264135- 1061966
- 1201820
Haluan sinua mies, aivan stanasti.
Ehkä enemmän kuin ketään koskaan ikinä, joten kysymys kuuluukin miten hlvetissä SÄ kestät tän näkemättömyyden. Toivottav721137NATO kaapelirikon takana, NORD STREAM putkirikon tapaan, yritys häiritä merenkulkua Itämerellä ?
Yhä enemmän on viitteitä siitä että Suomi , Viro ja NATO on viimeisemmän kaapelirikon takana. Estlink 2 kaapeli on nyt2941133IS Viikonloppu 28.12.-29.12.2024
Ei ole tainnut tästä vielä olla omaa keskustelua? Nyt on. Vihjeitä ja ratkaisuja vaan peliin.941116On hyvä nainen
Että olet pian käynyt läpi kaikki tunteet ja vaiheet mitä ihastuminen/rakastuminen saattaa käsittää. Tunnemyrsky on maht80962Ymmärtääkö miehet
Miten hormonit vaikuttaa naiseen kuukautisten aikana ja ennen sitä? On se mielenkiintoista, kun miehet on kestäneet soti115853