Converse XX Hi

Converseton

Hei,
Sattuisiko kukaan tietämään saako mistään Suomesta Converse XX Hi kenkiä, eli niitä jotka ylettyvät heti polven alapuolelle? Hyvin harvoista ulkomaisista kaupoista on löytynyt ja niistä mitä on osunut kohdalle, ei ole lähetetty Suomeen. Tai onko edes tietoa onko kenkiä kenties jossain vaiheessa myyty ja niiden ns. ''kausi'' on jo ohi, eikä niitä siitä johtuen enää saa mistään.
Kiitos jo etukäteen.

15

887

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taitaaa olla niin

      Taitaapi olla niin että kausi on ikäänkuin ohi.

      Itse oon tilannu vastaavanlaisia kenkiä Japanista (ei tosin siis Converseja).

    • Mr.K
    • JokuVaan :)

      En saanut oikeen selvää...Onko nuo UKn koossa vai conversen koossa??

    • JokuTaas :)

      Eikun hupsista :D viimeksi taisin katsoa vähän väärin

    • ihanat kengät♥♥

    • Conversellinen
    • minä:)

      IHANAT!!!!!

    • Haikailija...

      Suomesta niitä ei ainakann mielestänni saa... mut yhdysvalloista voi tilata ! Kaikki ei kuitenkaan toimita kenkiä Suomeen ): olen itsekin haikaillut noita Converseja jo kauan ja toivottavasti kohta pian löytäisin (: noi on ihan älyttömän ihanat kengät ! ! !

    • Vivian

      Heipat! Mulla on sellaiset. New Yorkista. Sielläkin saatiin metsästää niitä 3 päivää. lopulta löydettiin. Niitä ei saa suomesta. ebayssa on mustia ja valkosia. ne maksaa vaan vähän enemmän. noin 200 dollarii toimituskuluineen :P

    • conversejenrakastaja

      mulla on mut suomesta niitä ei saa tilattua, ne pitää tilata silleen et ne tulee jostain jenkeistä

      • conversejenrakastaja

        tai siis silleen että niit ei myydä suomessa että ne pitää tilata jostain sivulta mut ne toimittaa kyl suomeen jotkut, kannattaa vaan ettii semmosii ja kattoo :)


      • Lukutaidottomat
        conversejenrakastaja kirjoitti:

        tai siis silleen että niit ei myydä suomessa että ne pitää tilata jostain sivulta mut ne toimittaa kyl suomeen jotkut, kannattaa vaan ettii semmosii ja kattoo :)

        ENGLANNISTA niitä voi tilata... eli täältä: www.schuh.co.uk

        Eikä tarvii maksaa mitään tulleja ja toimitus tulee kotiovelle.


    • Liiannuoriymmärtämää

      Mulle tilattais tollaset, makaa jossain 40 euroo mut en oikein tiiä kengän kokoa. Mun jalka on 39 joten eiks sen kengän pitäs sit UKna olla 5puol? Ongelma on se, että siel on vaan 3,5 ja väärän värisenä 6

    • Metsämansikkah

      Rakastan conversereita

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1449
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe