Kuulin huhun, että kiloklubi olisi nykyisin ilmainen. Kävin katsomassa palvelua ja pitäähän se paikkansa. Mikähän juoni tässäkin on..
Vaan itse palveluun, onko kukaan käyttänyt ja millaisin tuloksin? Ajattelin kokeilla, kun kerran ilmaistakin on.
Kiloklubi ilmainen?
11
1041
Vastaukset
- miuskiskis
oon joskus kokeillut palvelua parin viikon ajan ja oli varsin addiktoivaa koittaa saada pallurat joka päivä vihreiksi. musta aika havainnollinen toiminnallisuus
- kiloklubilainen
vaan Kiloklubi vain todetaan hyväksi ja motivoivaksi, terveelliseksi tavaksi laihduttaa ja tarkkailla syömisten laatua. "Juoni" on kai vain se, että laatupallojen (riittävästi ja oikeanlaista rasvaa, riittävästi kasviksia, sopivasti muttei liian vähän herkkuja sekä paljon kuituja) avulla on hyvä tarkkailla syömistensä laatua. Ei tarvitse miettiä, mitä puuttuu, kun ohjelma kertoo sen kirjattujen syömisten perusteella suoraan (esim. onko liian vähän tai vääränlaista rasvaa, onko yli 600 g kasviksia/hedelmiä jne.)
Ilmeisesti kytkös lehtikustantajaan (Sanoma Magazines) on purettu tms, siitä ilmaisuus ja ei velvollisuutta tilata lehteä. Tuosta ilmaisuudesta löydät lisätietoa vaikkapa Hyvän Terveyden sivuilta, tai Kiloklubin sivuilta sinne rekisteröidyttyäsi.
Olen tyytyväinen Kiloklubin käyttäjä jo puolentoista vuoden ajalta. Paino putoaa hyvin, kun saa pidettyä laatupallot vihreinä suurimman osan ajasta. Ne siis toimivat kuin liikennevalot: vihreä on tavoiteltava taso, keltaisessa on vähän korjattavaa ja punainen on enemmänkin pielessä. Painonpudotusvauhti on hitaampi kuin monessa perinteisessä dieetissä (kuten vaikkapa Painonvartijat tms.), koska tavoitteena Kiloklubissa on elämäntapojen muuttaminen pysyvästi. Siis tehdään vain sellaisia muutoksia, joita on mahdollista noudattaa vaikka aina. Ei ole erillistä laihdutus- ja painonhallinta-aikaa kuten vaikkapa Painonvartijoissa. Suosittelen ehdottomasti.
Lisäplussana erinomainen keskustelufooruni, josta tsemppausta ja neuvoja löytyy lähes aiheeseen kuin aiheeseen. Voisi pidempään käyttäneenä sanoa, että käyttäjistä muodostuu yhteisö, paremmin kuin täällä missä kirjautumistakaan ei tarvita. Kirjautuminen on siis pakollista.- Rollerskater
Ja voin suositella kaikille. Hyviä tuloksia olen saanut!
- amalia
sinne, mutta en löytänyt mistään kunnon käyttöohjeita. Mihin kirjaan syömiseni ja liikkumiseni?
Neuvokaapa nyt minua tyhmää, vai jäikö minulta joku sivu huomaamatta.- kysymysmerkkikuvakkeita
Joita klikkaamalla saa näkyviin käyttöohjeet. Periaatteessa itse syötät syömisesi sivun oikealla puolella ja sitten siirrät ne vasemmalle puolelle omaan ruokapäiväkirjaan.
- kiloklubilainen
ohjeita. Syömiset kirjataan Ruoka-välilehdelle. Oma viikko-kohdasta valitaan kuluva päivä, ja ruoat haetaan ruudun oikeassa laidassa olevalla ruokahaulla. Kun haet ruokia, käytä katkaisumerkkinä tähteä, niin löydät enemmän tuotteita. Esim. leipää kannattaa hakea sanalla *leipä. Silloin saat esiin kaikkien leipien tiedot.
Koska ruokaa nimeltä "leipä" ilman etuliitettä ei ole olemassa (vaan ruisleipää, paahtoleipää, näkkileipää ym. kaikkea mahdollista), ohjelmakaan ei näitä ruis ym.leipiä pelkällä leipä-haulla löydä.
Liikunnat kirjaat samalla tavalla liikunta-välilehdelle klikkaamalla ensin viikon kuluvaa päivää. Silloin liikunta kirjautuu sille päivälle. Yksi asia, mikä kannattaa huomata, on että ohjelma jakaa jokaisen liikuntasuorituksen kalorit tasan kalenteriviikon jokaiselle päivälle, siksi esim. liikkumalla tänään 350 kcal:n edestä, se lisää jokaisen tämän viikon päivän kulutusta 50 kcal:lla, ei tämän päivän 350 kcal:lla.
Sekä ruokia että liikuntalajeja voit merkata suosikeiksi (joista sekä ruoka- että liikuntahaussa tulee erillinen lista) klikkaamalla ensin ruoan/liikuntalajin nimen edessä olevaa i-painiketta (info) ja sen jälkeen avautuvasta ruudusta sydämenkuvaa. Näin kyseinen ruoka/liikunta siirtyy suosikkilistasi eikä sinun tarvitse hakea usein käyttämiäsi moneen kertaan.
Kysy lisää, jos haluat tietää enemmän. Lisäksi myös Kiloklubin keskustelufoorumista löytyy varmasti apua tämäntapaisiin kysymyksiin. Ja kysymysmerkit jokaisen toiminnon kohdalla auttavat myös eteenpäin.
- kiloklubissa
Mulla on sellainen ongelma, että kun oon kirjautunut sisään kiloklubiin, en pääse avaamaan välilehtiä esim. ruoka, liikunta ym. tulee sellainen tiedote että internet ei pysty avaamaan sivua... Onko muilla ollut samoja ongelmia? Mitä pitäisi tehdä? Rekisteröidyin eilen jäseneksi joten en tiedä johtuuko siitä vai mistä.
- elliivo
Katso onko sinun oman koneesi selaimessa estoja jotka estävät näitä ikkunoita avautumasta.
Minulla on näytön oikeassa alakulmassa Asetukset-valikko.
Kun siitä näpsäyttää näkee onko estoja päällä. Ne voi siitä poistaa. - sillä toimii
Kokeile käyttää Kiloklubia Firefox-selaimella, sillä toimii parhaiten.
- paljon..
..ruokaa oli Kiloklubin ruokalistalla silloin, kun kokeilin palvelua! Miten voi muka laihtua syömällä entistä enemmän, kun lihon pienemmälläkin määrällä?!
Lautasmallit, olet mitä syöt-ohjeet, pisteet ja ruksit on kokeiltu, ei mitään hyötyä. Ainoastaan laihdutusvalmisteet, tiukka vähähiilarinen dieetti ja reipas päivittäinen liikunta saavat painoni hitaasti alaspäin. Painoindeksini on 38,5.
Kunpa olisikin helppoa laihtua, hyppisin riemusta... :/- säästöliekistä?
Luepa tämä asiantuntijavastaus Kiloklubissa, voisiko sulla olla kyse säästöliekistä?
http://kiloklubi.fi/foorumi/#Thread:795,0
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1522954Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3682050- 411805
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371772Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321421Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328975Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110948Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53792