Kun kerran olen kaikesta selvillä, niin pistänpä tämän tähän.
Sinkkuäiti Reginalla (http://www.nelonen.fi/sinkkuaidit/regina.html) on ollut tämän näköinen ilmoitus netissä joskus pari vuotta sitten (mahtaakohan tuo ennustaa sulhasehdokkaiden suhteen kovinkaan helppoa yhteistä tulevaisuutta):
"Kuvaus:
Nyt tulee kylmää kyytiä.. :)
Eli vähän vaatimuksia miehelle.. ensin ulkoisia:
- ikä 26-35
- pituus väh. 180 ja pidän muutenkin miehen kokoisista miehistä.. eli ei mitään kukkakeppejä kiitos
- sporttisuus ja kiinteä keho ISO plussa
- trendikkyys, mutta ei orjallisuus, osaat pukeutua tilaisuuden mukaan, muttet käytä KOSKAAN, etkä MISSÄÄN tilanteessa salihousuja.. lisäksi tiedät miksi kainalohousut eivät kuulu nykymuotiin.. edes trend-settereillä..
Sitten sisäisiin vaatimuksiin:
- arvot ja moraali (olen itse vanhanaikaisen kasvatuksen aikaansaannos)
- huumorintaju ja "luova hulluus", lapsenmielisyys.. :)
- itsevarmuus ja -luottamus
- halu kehittyä ja kehittää
- eläin- ja lapsirakkaus
- kädentaidot, vasara pysyy kädessä siinä missä tiskiharjakin
- luurangot kaapista on jo käsitelty ja kuopattu
- et ole ainoa lapsi, tai ainakin jollakin tapaa tottunut jakamaan tärkeät asiat elämässäsi
Niin eli tässä nyt jotain vähän aluksi, lisäksi tiedoksi että kuva on ehdoton vaatimus ensimmäisen yhteydenoton jälkeen, ja en pidä kirjoitusvirheistä, joten vältä niitä. :)"
Sinkkuäitiohjelmasta
40
1123
Vastaukset
- Roope.
Mikä kohta pisti vituttamaan eniten? Ai nou, sä oot alle 180cm =(
- Sarvikuonokas
että noissa ilmoituksissa kannattaakin pistää överi vaatimuslista..
Vähän niinkö työnhaussa.. Jos haluaa mahdollisimman paljon hakijoita eikä laadulla niin väliä, voi pistää vaan että "tarjoamme töitä, hyvä asenne riittää"
Samalla ilmoitustyylillä tuskin haetaan toimitusjohtajia..
...ja silti riittää hakijoita.En nyt tuosta tiedä, jos vaatii miljoonaa asiaa niin siinä voi karsia monta tyyppiä aivan mitättömän seikan takia. Varsinkin kun tuommoisia kliseelistauksia latelee. Eihän tuon listan perusteella voi sanoa yhtään mitään tyypistä joka täyttää nuo kriteerit.
Tuommoinen lista kertoo vain ettei toinen ole viitsinyt kahta minuuttia ajatella mitä haluaa.- Sarvikuonokas
DorkaM kirjoitti:
En nyt tuosta tiedä, jos vaatii miljoonaa asiaa niin siinä voi karsia monta tyyppiä aivan mitättömän seikan takia. Varsinkin kun tuommoisia kliseelistauksia latelee. Eihän tuon listan perusteella voi sanoa yhtään mitään tyypistä joka täyttää nuo kriteerit.
Tuommoinen lista kertoo vain ettei toinen ole viitsinyt kahta minuuttia ajatella mitä haluaa.että tosi-tv "tähti" pystyy tuota syvällisempään ajatteluun..
- Papeete1
Tähänkin sanoisi.. siinähän vaatii aina löytyy kyllä miehiä jotka lähtevät leikkiin mukaan oli vaatimuslista millainen hyvänsä. Ihan itse olen useasti nähnyt kuinka armoton biatch karmeine vaatimuslistoineenkin on hyvin haluttua kamaa. Ne saa vaatia vaikka miehen maksamaa etelänmatkaa ja tonnin koruja joka kuukausi.. puhumattakaan että mies muutenkin maksaa _aivan_ kaiken. Ei tarvi muuta kuin naama norsunvitulla tiuskia jotain, niin kyllä alkaa mannaa sataan käteen samantien.
Silti löytyy höppänöitä jotka mairea hymy naamalla ovat siihen valmiita. Hehehheee.. :D
Kerran naurettiin kollegojen kanssa ihan kippurassa raflassa, kun siellä istu sellainen tusinablondi naama norsunvitulla. Kiukkunen kuin perkele. Ainakin viisi äijää oli sen kimpussa "saanko tarjota?, saanko tarjota?" Nainen hyvin ylimielisesti antoi armollisesti aina välillä jonkun tarjota muttei se niitä pöytäänsä päästänyt. Miehet kärkkyi lähistöllä uutta tarjoamistilaisuutta odotellen. Likkakaverinsa kanssa se nainen siitä sitten lähti ku oli saanut ilmaisviinaa tarpeeksi.
Sen jälkeen jo kuului miestenkin suusta, että olipa kylmä ja töykeä akka. Mutta silti.. jos se nainen olisi tullut takaisin, niin nää samat sankarit olisi taas olleet siinä jonossa lausumassa kuorossa "mitä neiti ottaa.. mä ostan sulle mitä vaan"
Niinseon.. pitäisi ryhtyä itsekkin häijyksi, niin eiköhän alkaisi saamaan vaikka mitä. Harmi kun mun luonne ei oikein anna periksi käyttää hyväksi ameebamiehiä. Jonkun niitäkin pitää suojella itseltään, olkoon sitten minä :)
Joo. Mä luin että noille naisille, ainakin kahdelle, oli joku maajussi-Timokin laitellut viestiä. Pääsiköhän se jatkoon?? Täytyy kyllä nauraa sitäkin. Ei kauhean hyvää ensisäväystä anna jos mies yrittää montaa samalla kertaa. Ei ainakaan mulle anna. Mä VAADIN että mies tajuaa heti että se olen minä, ja yrittää vain minua. Muitakin yrittävää mä en edes viitsi vaivautua sylkäisemään.Tota tarjoomisjuttuu oo koskaan oikein käsittänyt. Siis joku ostelee toiselle kaikenlaista ja sitten se olettaa toisesta jotain. Sitten kun se jolle tarjotaan vielä olettaa omia juttujaan, niin homma on kerralla sekaisin.
Kai se silti on se evoluution paine, joka pistää jotkut miehet osoittamaan kykyään hankkia jaettavaa saalista. Taidan vaatia direktiiviä, jolla kielletään oudot vaistomaiset reaktiot.- Papeete1
buddy-love kirjoitti:
Tota tarjoomisjuttuu oo koskaan oikein käsittänyt. Siis joku ostelee toiselle kaikenlaista ja sitten se olettaa toisesta jotain. Sitten kun se jolle tarjotaan vielä olettaa omia juttujaan, niin homma on kerralla sekaisin.
Kai se silti on se evoluution paine, joka pistää jotkut miehet osoittamaan kykyään hankkia jaettavaa saalista. Taidan vaatia direktiiviä, jolla kielletään oudot vaistomaiset reaktiot.Kun ne pöllöt edes hieman katsoisi kelle tarjoaa. Ei mikään ihme että se nainen oli sellainen narttu, jos on siihen enemmänkin tottunut. Miehet ainakin vaikutti lähinnä säälittävältä penikkalaumalta joilla ei ole yhtään itsekunnioitusta/omanarvontuntoa.
Kiva että sait nikkisi takaisin :D Papeete1 kirjoitti:
Kun ne pöllöt edes hieman katsoisi kelle tarjoaa. Ei mikään ihme että se nainen oli sellainen narttu, jos on siihen enemmänkin tottunut. Miehet ainakin vaikutti lähinnä säälittävältä penikkalaumalta joilla ei ole yhtään itsekunnioitusta/omanarvontuntoa.
Kiva että sait nikkisi takaisin :DKyllä niin tuhma, et varmaan tulee taas kohta bannia.
Olisikohan noiden ilmaiseksi juopujien kohdalla hyvä systeemi, jos joku mies menisi ja sanoisi että sille on jo tarjottu tarpeeksi ja on sen vuoro maksaa kierros kaikille. (toi olisi kiva saada videolle)- Papeete1
buddy-love kirjoitti:
Kyllä niin tuhma, et varmaan tulee taas kohta bannia.
Olisikohan noiden ilmaiseksi juopujien kohdalla hyvä systeemi, jos joku mies menisi ja sanoisi että sille on jo tarjottu tarpeeksi ja on sen vuoro maksaa kierros kaikille. (toi olisi kiva saada videolle)Kyllä taitais biatch-läppäisyjä alkaa lennellä kuin myös "röyhkeä sika" "moukka" "epäherrasmiesmäinen juntti" huutoja :DD
Mutta ei se haittaa.. sitten mies äkkiä kaivaa lompakon esiin ja ostaa bitchille pari uutta paukkua ja palataan takaisin normaaliin päiväjärjestykseen:D Papeete1 kirjoitti:
Kyllä taitais biatch-läppäisyjä alkaa lennellä kuin myös "röyhkeä sika" "moukka" "epäherrasmiesmäinen juntti" huutoja :DD
Mutta ei se haittaa.. sitten mies äkkiä kaivaa lompakon esiin ja ostaa bitchille pari uutta paukkua ja palataan takaisin normaaliin päiväjärjestykseen:D"Huono" huumori taitaa noilla muuttua nerokkaaksi aina maksukyvyn mukaan.
Tosin olen minä sellaisenkin tyypin nähnyt joka maksatti juomisensa naisilla. Ne ihan oikeasti halusivat aika usein tarjota sille (itseasiassa kerran sille olisi maksettu jos olisi lähtenyt yövieraaksi). Sellainen aika kulmikas naama sillä oli ja oli reilu parikymppinen siihen aikaan. Tarjoajat olivat sellaisia nelikymppisiä.- Papeete1
buddy-love kirjoitti:
"Huono" huumori taitaa noilla muuttua nerokkaaksi aina maksukyvyn mukaan.
Tosin olen minä sellaisenkin tyypin nähnyt joka maksatti juomisensa naisilla. Ne ihan oikeasti halusivat aika usein tarjota sille (itseasiassa kerran sille olisi maksettu jos olisi lähtenyt yövieraaksi). Sellainen aika kulmikas naama sillä oli ja oli reilu parikymppinen siihen aikaan. Tarjoajat olivat sellaisia nelikymppisiä.Noinkinpäin löytyy, vaikkei miehet sitä kauhean helposti myönnäkkään :)
Mutta kyllä selkeesti vähemmistönä on. Papeete1 kirjoitti:
Noinkinpäin löytyy, vaikkei miehet sitä kauhean helposti myönnäkkään :)
Mutta kyllä selkeesti vähemmistönä on.Ei se itse siitä puhunutkaan, mutta kaverinsa julisti että se tyyppi olisi sinä iltana tienannut tonnin (markoissa), jos olisi halunnut lähteä erään mukaan. Vähän outo ilme sillä oli kun kuunteli kaverinsa paljastuksia vierestä.
- perseestä
Ja silti löytyy miehiä, jotka viitsivät telkkariin asti mennä vonkaamaan jotain kusipäätä. Ollaan me säälittäviä...
- :-?
...tehdään oikeaoppinen treffi-ilmoitus? Onko antaa mallia eikä vain lyödä murskaksi toisen aikaansaannoksia.....
Jk. en ole kyseinen sinkkuäitiEttei se kertonut itsestään kovinkaan paljoa, samalla kuitenkin salihousujen käyttämättömyys näyttää olevan hänelle tärkeää.
Kysymyksesi on kuitenkin hyvä, eli tehdäänpä lista siitä mitä hyvässä ilmoituksessa pitää olla.
Tästä lähtee:
- pitää kertoa riittävästi itsestään- ja ytimekäs
treffi-ilmoitus:
Ota selvää, jos kiinnostaa. - :-?
buddy-love kirjoitti:
Ettei se kertonut itsestään kovinkaan paljoa, samalla kuitenkin salihousujen käyttämättömyys näyttää olevan hänelle tärkeää.
Kysymyksesi on kuitenkin hyvä, eli tehdäänpä lista siitä mitä hyvässä ilmoituksessa pitää olla.
Tästä lähtee:
- pitää kertoa riittävästi itsestään.....huumoria kenties, joka ei valitettavasti uponnut sinuun? En nyt lähtisi tuon treffi-ilmoituksen perusteella tuomitsemaan, ihan peruskamaa nuorelta naiselta.
ja ytimekäs kirjoitti:
treffi-ilmoitus:
Ota selvää, jos kiinnostaa.Kyllä herätä kiinnostusta.
- perseestä
buddy-love kirjoitti:
Ettei se kertonut itsestään kovinkaan paljoa, samalla kuitenkin salihousujen käyttämättömyys näyttää olevan hänelle tärkeää.
Tästä lähtee:
- pitää kertoa riittävästi itsestäänNo mutta ilmoituksen laittajahan kertoo tuolla ilmoituksella kaiken oleellisen itsestään. Ja siksipä siihen on helppo olla vastaamatta.
:-? kirjoitti:
.....huumoria kenties, joka ei valitettavasti uponnut sinuun? En nyt lähtisi tuon treffi-ilmoituksen perusteella tuomitsemaan, ihan peruskamaa nuorelta naiselta.
Tuossa on tosiaan kaksi vaihtoehtoa, eli joko kirjoittajalla on loistava huumorintaju, tai sitten hän on pinnallinen ja hiukan yksinkertainen. Miksi minusta tuo huumorintajuisuus ei oikein tunnu todennäköiseltä.
- Kolmekymppinen sinkkunainen
ja ytimekäs kirjoitti:
treffi-ilmoitus:
Ota selvää, jos kiinnostaa.on toi ota selvää jos kiinnostaa, mielummin vastaisin miehelle jolla on älytön vaatimuslista. Ennemminkin sitä itsensä kuvausta kaipaa.
Sen enempiä ottamatta kantaa tuohon Reginan ilmoitukseen, ei sillä nyt varmaan ollut pelkää vaatimuslistaa, vai oliko? No joka tapauksessa, olisi itse ainakin täyttänyt hänen vaatimuksensa, jos sitä seikkaa, etten ole mies, ei laskettaisiin.
Ja salihousut on kyllä kaameat ;) - tarkoitus.
buddy-love kirjoitti:
Kyllä herätä kiinnostusta.
Se kenen kiinnostus herää sellaisesta ja jaksaa vielä ottaa selvää, on se kiinnostus pysyvänlaatuista.
tarkoitus. kirjoitti:
Se kenen kiinnostus herää sellaisesta ja jaksaa vielä ottaa selvää, on se kiinnostus pysyvänlaatuista.
Sillä nappaa jonkun sellaisen joka on pistänyt postia muutamalle sadalle, eikä ilmoituksen sisällöllä ole ollut mitään merkitystä.
Mikähän sitä mahtaa kiinnostaa.- :-?
buddy-love kirjoitti:
Tuossa on tosiaan kaksi vaihtoehtoa, eli joko kirjoittajalla on loistava huumorintaju, tai sitten hän on pinnallinen ja hiukan yksinkertainen. Miksi minusta tuo huumorintajuisuus ei oikein tunnu todennäköiseltä.
.....itselläsi se osa-alue tuottaa vaikeuksia ja kiinnität siihen siksi päähuomiosi?
:-? kirjoitti:
.....itselläsi se osa-alue tuottaa vaikeuksia ja kiinnität siihen siksi päähuomiosi?
Koska kokonaisuutena se vaikutti omituiselta ja tosiaan näin asiassa nuo kaksi vaihtoehtoa.
- :-?
buddy-love kirjoitti:
Koska kokonaisuutena se vaikutti omituiselta ja tosiaan näin asiassa nuo kaksi vaihtoehtoa.
.....selität asiat itsellesi parhain päin. Kukapa sitä nyt itseään haukkumaan huumorintajuttomaksi...
Ei mun käsittääkseni vaikuttanut omituiselta vaan päinvastoin tyypilliseltä nuoren naisen treffi-ilmoitukselta. tarkoitus. kirjoitti:
Miten ihmeessä tyhjästä voi kiinnostua ellei ole juuri massapostittaja tai epätoivoinen.
t. Mies 27/81/179/92/15/42/5/39 (tos on jo huomattavasti enemmän tietoa, heräsikö kiinnostus??):-? kirjoitti:
.....selität asiat itsellesi parhain päin. Kukapa sitä nyt itseään haukkumaan huumorintajuttomaksi...
Ei mun käsittääkseni vaikuttanut omituiselta vaan päinvastoin tyypilliseltä nuoren naisen treffi-ilmoitukselta.Kiinni jäin. Huumorintajuttomuudestahan se kohdallani juuri kiikastaa.
- se juttu onkin.
buddy-love kirjoitti:
Sillä nappaa jonkun sellaisen joka on pistänyt postia muutamalle sadalle, eikä ilmoituksen sisällöllä ole ollut mitään merkitystä.
Mikähän sitä mahtaa kiinnostaa.Tuskin sitä postia paljon tulisi. Toki sukupuolen vois lisätä siihen ja iän. Jos joku kirjoittaisi, niin kirjeenvaihdon aikanahan voisi selvitä aika paljon.
Yleistys etsii yleistystä, eihän tuos mitään ihmeellistä ollut.
sitä vaatia. Koomista on, että vaatimalla oikein kovasti useimmiten karkottaa pois juuri ne, joita yrittää tavoittaa...
- Serpico
Joskus katselin tuota ohjelmaa. Hyvin opettavaista katsomista. Kiinnostavaa on seurata miten miehet kilpailevat toistensa kanssa jostakin naisesta joka joutuisi ehkä normaalissa tilanteessa baarissa, maatalousmessuilla tai missä nyt ihmiset toisiaan tapaavat, kilpailemaan itse miesten huomiosta. Tällaista naista varmaan imartelee että miehet ovat mielin kielin kaksinkerroin hänen edessään. Mutta onko se kuitenkaan sellaista käyttäytymistä mitä nainen mieheltä odottaa?
Nuo vaatimuslistatkin ymmärrän hyvin, sillä siinä vaatija korottaa itsensä prinsessaksi jolla on varaa valita. Varmasti tekevät hyvää itsetunnolle.
Vastaavasti on hauska katsoa myös jotain unelmien poikamies -tyyppistä ohjelmaa. Pikkuprinsessat tappelevat raadollisesti palkintomiehestä. Rooleilla leikkimistä sekin.- Serpico
niin kyllä. Tietysti se on hyvä jos tietää mitä tahtoo. Että jos mikä tahansa käy, se antaa kyllä melko masentavan kuvan tyypistä. Joo, osa vaatimuksista on sellaisia, ettei niihin voi vastata, mutta lieneekö se tarpeenkaan. Meitä on erilaisia ihmisiä niin että joka makuun löytyy jotain.
Unelmien poikamiehessä ja vastaavissa formaateissa on myös huvittavaa seurata miten suuri osa naisista rakastuu ja poikamies onkin yhtäkkiä "se oikea", kun taas oikeassa elämässä valitetaan ettei kukaan nappaa ja hyviä on hankala löytää :).
- Serpico
DorkaM kirjoitti:
Unelmien poikamiehessä ja vastaavissa formaateissa on myös huvittavaa seurata miten suuri osa naisista rakastuu ja poikamies onkin yhtäkkiä "se oikea", kun taas oikeassa elämässä valitetaan ettei kukaan nappaa ja hyviä on hankala löytää :).
Tietysti paras kaikista oli Miljonääri-Jussi, jossa rakastuttiin oikein huolella komeaan traktorikuskiin ja hänen rahoihinsa ranskalaisen linnan saleissa.
- Yksinkertainen blondi
aikaisemmin kommentoinkin tota sarjan ekaa jaksoa, josta näin pätkiä. Tätä tokaa en ole nähnyt.Mua ei niinkään ärsyttänyt tää Regina, joka ainakin tiesi mitä tahtoi ja toi sen rehellisesti esille, vaan se Hinni, joka kommentoi ruokottoman töykeästi näitä sulhaskandidaatteja. Luki pätkiä miesten kirjeistä, ja kauhisteli miten surkeita tyyppejä. Katsoja näki jopa kuvia näistä ihmisistä. Taisi olla viimeinen kerta kun tositv:een osallistuivat. Oikeasti harmitti se, että ihmiset kertovat avoimesti tunteistaan ja niille nauretaan ja herjataan päin naamaa:( Todella huonokäytöksisen muijan olivat sinne ottaneet. Ei ohjelma toimi tolla idealla, että katsoja toivoo, että sulhaskandidaatit sanoisi "sinkkuäidille" :no thanks, kun oot tollanen bitch!
- .....
Olihan siellä pari pelimiestä MILFin perässä. Veikkaan että molemmat onnistuvat. Juhuu!
- Mr. Kaluppi
Plösö narsistinörtti ei vastaa hakuehtoja, joten unohda.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621198- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 51628
- 93610
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56564