Elikkäs haluisin tietää paljonko treenaatte viikossa. Eli monetko harkat viikossa, ja pidättekö vielä omiakin treenejä? Käyttekö salilla, juoksemassa?
Itellä on 9h viikossa lentistä, 5h koulun liikuntaa ja kahtena päivänä käyn lenkillä ja teen omia harjotuksia. Voinko lisätä harjotus määrää vielä? Haluun kehittyä mahollisimman hyväks. Vai voiko siitä olla haittaa, että harjottelee liikaa? Ja mikä on liikaa?
Paljon treenaatte?
3
1008
Vastaukset
- mc-miller
kannattee edetä asioissa askel askeleelta ei liikaa kerralla,muuten tulee vammoja myöhemmässä vaiheessa.kehon täytyy palautuakin.Palautuminen on kasvuaika ISOLLA KIRJAIMELLA keholle.ps kuuntele kehosi "ääntä"
- KM taas
Johtaan helposti ns. ylikuntoon. viestistäsi ei selviä harjoitusten intensiteetti tai oma ikäsi. Jos nyt kuitenkin olet kouluikäinen? niin sanoisin tuon ko. harjoittelun riittävän kehitykseen. kunhan treeneissä on jotain järkeä. Lisäksi voi käydä venyttelemässä ja hierojalla (huom ei treeniä samana päivänä, kuin hieronta). Kannattaa myös keskustella omista harjoituksista valmentajan kanssa. Muista ruokailla säännöllisesti ja hyvin.Muista kunnon lepo ja se "oman kropan" kuuntelu.
- lentopallonuori
Meillä treenejä sellaiset 10h viikossa, plus omatoimisia kotona. Treeneistä noin ppuolet fysiikkaa ja lihaskuntoa ymsyms. Plus tietty kaikki koululiikunnat ja koulumatkapyöräilyt,mutta ei niitä lasketa..Olen siis B2-tyttö, 15vuotta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984