Sukupuolten välinen ystävyys?

Panettaako?

39

2206

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se välillä panettaa, mut en sille panetukselle anna kuitenkaan sijaa sen suurempaa.

Mut sit lisäkysymys, et miks mies ja mies saa käydä kaljalla, mut mies ja nainen eivät saa käydä, jollei niil ole sitä keskinäistä panetusta, tai aikomusta siihen?

• ...että miehelle panetus voi iskeä kuin salama kirkkaalta taivaalta. Ja ne tietää senkin, että nainen on naiselle susi.

Siksi on kaikista varminta kieltää mieheltä kaikki kanssa käyminen muiden naisten kanssa.

"jollei niil ole sitä keskinäistä panetusta, tai aikomusta siihen?"

Noist seikoista huolimatta, ainakin mua on alkanut sit siellä kaljalla panettaa. Oikeastaan kalja alkaa aika helposti panettamaan (mutta ei enää viime aikoina).

• Pumpattava lehmä

Kiitti jo etukäteen.

• vänkyrä-nainen

panettaakin. Se ei ole oleellista. Se vasta merkitsee, jos ja kun PANNAAN.
      Ja sehän on ihan ok jos se on kummankin mielestä ok ja varsinkin jos molemmat ovat sinkkuja.

Ystävyys on ihmissuhde siinä missä parisuhdekin.
      Rajat siihen määrittelee ne kaksi osapuolta keskenään.

• cookos

kauan sitten mulla oli hyvä opiskelijakaveri ..poika, jonka kanssa oltiin hyvät kaverit. Sitten koulu loppu ja meni vuosia. Kunnes sain jouluna yllätäin tekstarin (välillä ei missään tekemisissä) jossa oli hyvän joulun toivotukset ja haluan panna sua!!! Ja tää on tosi. Ehkä luin sen pienellä hämmästyksellä...

Tais olla kuitenkin pilatekstari,..en kysellyt perään.

• kyllä..

ainakaan sinä...

Ei ollut erityisen "seksikästä", kun pelottelit mua ja uhkailit ilman mitään järkevää syytä poistatellla viestejäni.;D

Uskon myös aivan vilpittömästi, ettei myöskään se kirjoittaja välttämättä pidä sua mitenkään erityisen seksikkäänä, jolle aikanaan höpisit takapuolipanojen tarpeellisuudesta...

• En tajunnu mitää.

• kyllä...
        relaxed_eyes kirjoitti:

En tajunnu mitää.

..ole.

• kyllä... kirjoitti:

..ole.

liitty alotukseen?

• kyllä...
        relaxed_eyes kirjoitti:

liitty alotukseen?

..keskustelusta ei kuitenkaan tule kissaa eikä paskaa, joten olkoot se siis tässä.:)

Kiitän ja kumarran tässä vaiheessa nätisti.

• gek-ko
        kyllä... kirjoitti:

..keskustelusta ei kuitenkaan tule kissaa eikä paskaa, joten olkoot se siis tässä.:)

Kiitän ja kumarran tässä vaiheessa nätisti.

tässä taas irtosi :)

• kyllä...
        gek-ko kirjoitti:

tässä taas irtosi :)

Oleks taas yleisvihamielisellä asenteella liikenteessä? Olet nimittäin ollut sitä mua kohtaan oudolla tavalla USEIN.

Saitko kicksejä? Ajattelit, että vitsit toi taas tossa mokailee eikis esittele mielipiteitä, mitä niinqs pitäis?:D Hyvä sauma sulle aukoa?

*no ei, ihan vitsi vaan*

• gek-ko
        kyllä... kirjoitti:

Oleks taas yleisvihamielisellä asenteella liikenteessä? Olet nimittäin ollut sitä mua kohtaan oudolla tavalla USEIN.

Saitko kicksejä? Ajattelit, että vitsit toi taas tossa mokailee eikis esittele mielipiteitä, mitä niinqs pitäis?:D Hyvä sauma sulle aukoa?

*no ei, ihan vitsi vaan*

vihamielisellä vaan täsmävihamielisellä :)

Me saamme tästä molemmat kiksejä eikö vaan :)

• kyllä...
        gek-ko kirjoitti:

vihamielisellä vaan täsmävihamielisellä :)

Me saamme tästä molemmat kiksejä eikö vaan :)

Tätä en ehkäpä välttämättä epäilisikään, tätä meinaan:

"en laisinkaan yleis-
        gek-ko 19.9.2008 klo 01.17

vihamielisellä vaan täsmävihamielisellä :)"

;D

..Mutta toisaalta..:

Me saamme tästä molemmat kiksejä eikö vaan :)"

Tossa olit aidosti hauska. Siis vilpittömänä kehuna sulle.

• gek-ko

kerta kun kommentoin asiaa.

Vastaus: kyllä.

• gek-ko..

suomensi vitutuksen eka kerran :)

Hyvä avautuminen.

• gek-ko
        gek-ko.. kirjoitti:

suomensi vitutuksen eka kerran :)

Hyvä avautuminen.

väliaikaista.

• siitä se
        gek-ko kirjoitti:

väliaikaista.

alkaa, estyneisyyden minimointi. Kohta olet ihan julkipervo :)

• gek-ko
        siitä se kirjoitti:

alkaa, estyneisyyden minimointi. Kohta olet ihan julkipervo :)

mies, niin sano se että vaikka vähän kopeloisikin kaveria niin eihän se silti vielä ole mitään muuta kuin silkkaa ystävyyttä?

Muutkin miehet saavat vastata. En nimittäin tajua miten se oikein menee.

• Miespuolinen..
        gek-ko kirjoitti:

mies, niin sano se että vaikka vähän kopeloisikin kaveria niin eihän se silti vielä ole mitään muuta kuin silkkaa ystävyyttä?

Muutkin miehet saavat vastata. En nimittäin tajua miten se oikein menee.

kaverini kouri minua humalassa. Eihän se kivalta tunnu kun karvainen käsi puristelee munia.

Ystäviä ollaan vieläkin, että eiköhän tuokin kuulunut siihen samaan pakettiin.

• voi panettaa,
        gek-ko kirjoitti:

väliaikaista.

jos on virtsatietulehdus päällänsä?

• gek-ko
        voi panettaa, kirjoitti:

jos on virtsatietulehdus päällänsä?

on antibiootteja. Eikä mua just nyt p***** mutta joskus.

• sinun kanssa
        gek-ko kirjoitti:

on antibiootteja. Eikä mua just nyt p***** mutta joskus.

on aina hauska keskustella. Nyt olet osoittanut inhimillisyytesi elämän tälläkin osa-alueella.

Hyvää Yötä, äläkä anna sen luonnon activian alkaa kiertämään vattassa.

• FiliaFerusFabulosus

panettaako? EI (on ne ajat)! Vai että, panettaako sukupuolten välinen ystävyys? Ei paneta, jos alussa asiat ovat selvitetty, että ystäviä vain ollaan, eikä panokavereita.. Mutta mikäänhän ei ole niin varmaa, kuin epävarma. Onpahan mulla ollut miesystäviä ja on edelleenkin, joiden kanssa en ole paneskellut. Ei kaikkia liikkuvia pidä panna, vaikka ne ihmisiä olisivatkin.. Panna pitää harkiten ja hyvin perustellen ja sitten hyvin perusteellisesti. ;)

• vili

katsele hyvällä,jos naispuolinen ystäväni ehdottelisi sellaista...jos menisi ihastumaan tai seukkailua ehdottelisi, niin laittaisin välit poikki.
      kertoo ihmisestä sen, etei kaveri ole mistään tehty

• Eiks suakaan naispuoliset kaverit koskaan paneta?

• vili
        relaxed_eyes kirjoitti:

Eiks suakaan naispuoliset kaverit koskaan paneta?

mua kiinnosta...siellä on miljoona naista vapaana ja varmasti riistaa riittää

• random_N

kiinnosta siinä mielessä.

• ...ja kummallakin kertaa se toinen osapuoli veti herneet nenään.

• Mulla on pari miespuolista ystävää ja ei se mua kyllä oikein paneta vaikka näissä miehissä ei olekaan mitään syytä miksi ei panettais. Kivan näkösiä ja erittäin mahtavia insinöörityyppejä.

Toinen noista miehistä on mulle hyvä ystävä jo yläasteajoilta, toinen on vähän ku isoveli ja keittiöpsykologi, lähemmäs nelikymppinen perheellinen mies joten en kyllä tunne kumpaakaan kohtaan mitään panetusta enkä usko että nekään tuntee mua kohtaan. Toinen ehkä tunsi joskus aikoinaan mutta se oli niitä lukioaikoja...

Kyllä ystävä voi olla vastakkaista sukupuolta olevan kanssa ilman panetustakin. Ei se tarkoita ettäkö toisessa olis mitään vikaa, kaikkien kanssa ei vain mene seksuaalikemiat kohdilleen.

• En.kerro

mahdollista sukupuolten välillä. Toki hieman hankalampaahan se on monesti, etenkin jos ulkopuolisilta saa ikäviä kommentteja. Mutta kun pelisäännöt selvät niin onnistuu :)

Onhan se ystävyys mahdollinen mm. eri-ikäisten ja eri taustaistenkin ihmisten välillä. Ehkä siihen ystävyyden syntyyn vaikuttaa ihan eri asiat. Itsellä ainakin vaikuttaa se miten toinen on samalla aaltopituudella ja yhdessä olo on luontevaa, ei tarvitse miettiä joka sanaa.

• Jihuuu

Jos joku ei kykene pelkkään ystävyyteen vastakkaisen sukupuolen kanssa, ihmettelen suuresti että joka ikinen toisen sukupuolen edustaja herättää ne panetuksen tuntemukset. Tässä ihmisiä seuranneena luulen, että se on yleisempää miehillä että melkein nainen kuin nainen alkaa jossain kohtaa panettaa..

Joku mies voi minulle olla hyväkin kaveri/ystävä, mutta pelkästään ajatus seksistä hänen kanssaan ällöttäisi. Ugh.

• Ei täs silti mitään homoja olla, vaikka naisten kans voi kavereita ollaki.

• ...asiakeskustelun avauksia ihan sarjatulella. Täällä on ollut ihan selvästi kysyntää tällaiselle asiallisemmalle keskustelulle.

• eikä ole tarvinnu edes vetää alotusta, et ois keskustelua syntyny. Mut, näihän se pitää ollakin.

Olen kyl yllättyny tämänkin ketjun suosiosta, mut ehkä aihe on sellanen jota monikin on joutunut pohtimaan.

• rapiskarpalo

paneta ja jos panettaisi kaikkien miespuolisten ystävieni kanssa niin eipä muuta kerkeis mielessäni pysyä kuin panetukset, eihän mulla juuri muita frendei ole kuin miehiä miesten perään ja ihan jo johtuen harrastuksistani sen verran mieskeskeisiä aina ollut (paitsi yksi harrastus joka on naisvaltainen). Mukaan lukien ettei suvussakaan montaa tammaa löydy, että sekin oro voittoista, joten täytyy aika idari ihminen olla kyseessä joka ei osaa olla vastakkaisen sukupuolen kanssa pelkästään frendi.

• Mr.Kalluppi

Miksi tuhota hyviä ystävyyssuhteita hetkellisellä aktilla, joka tuhoaa kaiken?

Miksi pitää seksuaalisuudesta ja sen toteuttamistarpeista tehdä numeroa joka tilanteeseen?

Eikö siveyttä ja moraalia enää tunneta/arvosteta?

Jk. Mitä taas tulee yhteisiin baari-iltoihin toisen sukupuolen edustajien kanssa, niin miksi ei? Onko tämäkin kiellettyä juuri sen tähden kun pelätään, että kuitenkin himot hyrräävät?

• ei sen tarvi pakosti tekoon johtaa. Enkä tiedä kuinka viisasta sitäkään tunnetta on itseltään kieltää.

• hymy:)

suorat kysymykset:P

siis jo miulla on miespuolinen ystävä, niin alakasko miuta panettaan.............just joo............ei todellakkaan...........

"häpeisin silmät päästäni, jos nuin puutteessa olisin"

Ketjusta on poistettu 65 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      394
      2036
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      12
      1859
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      242
      1367
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      78
      1004
    5. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      56
      965
    6. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      402
      928
    7. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      35
      777
    8. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      759
    9. Hyvää yötä mies

Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo
      Tunteet
      70
      714
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      63
      713
    Aihe