Tutkikoon kukin Omat tekonsa

Ahdas portti

Uskosta todistaessani joudun tällä sivulla jatkuvasti teoistaan kerskaavien henkilöiden pilkan ylenkatseen ja ivan kohteeksi.

Miksi?

Olen nimittäin täysin varma siitä ettei näiden itsestään kerskaavien ihmisten teoissa ei ole mitään mainittavaksi kelpaavaa.

Mitä minuun tulee, niin Nämä henkilöt eivät tiedä mitään minun elämästäni, eikä tekemisistäni. Jos minä olen jotakin hyvää tehnytkin, niin ne menevät kaikki minua rakastavan Jeesuksen piikkiin. Kristuksessa elävät eivät luettele internetissä tekemisiäään, vaan perustavat autuutensa Jumalan sanan mukaisesti Jumalan armoon ja anteeksiantmukseen.

USKO KRISTUKSEEN PELASTAA. Ainoastaan tyhmä ja sokea kerskuu omilla tekemisillään ja vertaa itseään muihin.


*) Gal. 6:2 Kantakaat toinen toisenne kuormaa ja niin Kristuksen lakia täyttäkäät.
______________
Gal. 6:3 Sillä jos joku luulee itsensä jotakin olevan, joka ei kuitenkaan mitään ole, hän viettelee itsensä.
_____________

Gal. 6:4 Mutta koetelkaan kukin...

...oman tekonsa,...

...ja sitte hän taitaa ainoasti itsestänsä kerskata, ja ei yhdessäkään muussa;
Gal. 6:5 Sillä kukin pitää oman kuormansa kantaman.

45

1441

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Noudata otsikkosi kehotusta, niin saat elää!

      • Ahdas portti

        Yhtä lailla minä voin kehottaa sinua tutkimaan itseäsi, miksi sinun pitää julkisuudessa keskua teoillasi? Ja saman kaltaisia veijareita riittää.

        Tiesitkö, että sormella osoittelu on kielletty Raamatussa? Sellainen tapa että ooitellaan toista sormella, johtuu ihmisen himoista jotka sotivat sielua vastaan.

        Jumalan sanaa pitäisi kunnella OMILLA korvillaan, niin että sana johdattaisi parannukseen.

        Itseään tutkimalla ei kukaan pelastu. eikä työtä tekemällä. Sen sijaan pitää uskoa evankeliumi Kristuksesta. Hänestä vuotavat rakkauden teot.

        Luuk. 17:5   Ja apostolit sanoivat Herralle: "Lisää meille uskoa."

        Luuk. 17:6   Niin Herra sanoi:

        "Jos teillä olisi uskoa sinapinsiemenenkään verran, niin te voisitte sanoa tälle silkkiäispuulle: 'Nouse juurinesi ja istuta itsesi mereen', ja se tottelisi teitä.
        -------

        Luuk. 17:7   Jos jollakin teistä on palvelija kyntämässä tai paimentamassa, sanooko hän tälle tämän tullessa pellolta: 'Käy heti aterialle'?
        Luuk. 17:8   Eikö hän pikemminkin sano hänelle:

        'Valmista minulle ateria, vyöttäydy ja palvele minua, sillä aikaa kuin minä syön ja juon; ja sitten syö ja juo sinä'?

        Luuk. 17:9   Ei kaiketi hän kiitä palvelijaa siitä, että tämä teki, mitä oli käsketty?

        Luuk. 17:10   Niin myös te, kun olette tehneet kaiken, mitä teidän on käsketty tehdä, sanokaa:

        'Me olemme ansiottomia palvelijoita; olemme tehneet vain sen, minkä olimme velvolliset tekemään.'"


      • Ahdas portti kirjoitti:

        Yhtä lailla minä voin kehottaa sinua tutkimaan itseäsi, miksi sinun pitää julkisuudessa keskua teoillasi? Ja saman kaltaisia veijareita riittää.

        Tiesitkö, että sormella osoittelu on kielletty Raamatussa? Sellainen tapa että ooitellaan toista sormella, johtuu ihmisen himoista jotka sotivat sielua vastaan.

        Jumalan sanaa pitäisi kunnella OMILLA korvillaan, niin että sana johdattaisi parannukseen.

        Itseään tutkimalla ei kukaan pelastu. eikä työtä tekemällä. Sen sijaan pitää uskoa evankeliumi Kristuksesta. Hänestä vuotavat rakkauden teot.

        Luuk. 17:5   Ja apostolit sanoivat Herralle: "Lisää meille uskoa."

        Luuk. 17:6   Niin Herra sanoi:

        "Jos teillä olisi uskoa sinapinsiemenenkään verran, niin te voisitte sanoa tälle silkkiäispuulle: 'Nouse juurinesi ja istuta itsesi mereen', ja se tottelisi teitä.
        -------

        Luuk. 17:7   Jos jollakin teistä on palvelija kyntämässä tai paimentamassa, sanooko hän tälle tämän tullessa pellolta: 'Käy heti aterialle'?
        Luuk. 17:8   Eikö hän pikemminkin sano hänelle:

        'Valmista minulle ateria, vyöttäydy ja palvele minua, sillä aikaa kuin minä syön ja juon; ja sitten syö ja juo sinä'?

        Luuk. 17:9   Ei kaiketi hän kiitä palvelijaa siitä, että tämä teki, mitä oli käsketty?

        Luuk. 17:10   Niin myös te, kun olette tehneet kaiken, mitä teidän on käsketty tehdä, sanokaa:

        'Me olemme ansiottomia palvelijoita; olemme tehneet vain sen, minkä olimme velvolliset tekemään.'"

        omien opetusten käytäntöönottamista kaunistaa opettajaa kovasti. Siis ota aloituksesi neuvo omaan käyttöön.


      • Tex viller
        vihne kirjoitti:

        omien opetusten käytäntöönottamista kaunistaa opettajaa kovasti. Siis ota aloituksesi neuvo omaan käyttöön.

        Sanoi eräs 2,5v. kun isosisko ei saanut äidiltä kaupassa karkkia, isosisko sani paska äiti, pienenpi ottaa tutin pois ja tokaisee juttiinsa niin .


      • osoitellut ketään?
        Ahdas portti kirjoitti:

        Yhtä lailla minä voin kehottaa sinua tutkimaan itseäsi, miksi sinun pitää julkisuudessa keskua teoillasi? Ja saman kaltaisia veijareita riittää.

        Tiesitkö, että sormella osoittelu on kielletty Raamatussa? Sellainen tapa että ooitellaan toista sormella, johtuu ihmisen himoista jotka sotivat sielua vastaan.

        Jumalan sanaa pitäisi kunnella OMILLA korvillaan, niin että sana johdattaisi parannukseen.

        Itseään tutkimalla ei kukaan pelastu. eikä työtä tekemällä. Sen sijaan pitää uskoa evankeliumi Kristuksesta. Hänestä vuotavat rakkauden teot.

        Luuk. 17:5   Ja apostolit sanoivat Herralle: "Lisää meille uskoa."

        Luuk. 17:6   Niin Herra sanoi:

        "Jos teillä olisi uskoa sinapinsiemenenkään verran, niin te voisitte sanoa tälle silkkiäispuulle: 'Nouse juurinesi ja istuta itsesi mereen', ja se tottelisi teitä.
        -------

        Luuk. 17:7   Jos jollakin teistä on palvelija kyntämässä tai paimentamassa, sanooko hän tälle tämän tullessa pellolta: 'Käy heti aterialle'?
        Luuk. 17:8   Eikö hän pikemminkin sano hänelle:

        'Valmista minulle ateria, vyöttäydy ja palvele minua, sillä aikaa kuin minä syön ja juon; ja sitten syö ja juo sinä'?

        Luuk. 17:9   Ei kaiketi hän kiitä palvelijaa siitä, että tämä teki, mitä oli käsketty?

        Luuk. 17:10   Niin myös te, kun olette tehneet kaiken, mitä teidän on käsketty tehdä, sanokaa:

        'Me olemme ansiottomia palvelijoita; olemme tehneet vain sen, minkä olimme velvolliset tekemään.'"

        Ehkä sinullakin on niitä himoja, jotka sotivat sielua vastaan!

        Itsetutkistelu olisi paikallaan, vaikkei se pelastusta tuokaan. Lähimmäisten elämä voisi olla vähän siedettävämpää kyllä.

        Ehkä niitä rakkauden tekojakin sinulla sitten olisi ihan näkyvästi...


      • Terapeuttinen lähestymistapa
        osoitellut ketään? kirjoitti:

        Ehkä sinullakin on niitä himoja, jotka sotivat sielua vastaan!

        Itsetutkistelu olisi paikallaan, vaikkei se pelastusta tuokaan. Lähimmäisten elämä voisi olla vähän siedettävämpää kyllä.

        Ehkä niitä rakkauden tekojakin sinulla sitten olisi ihan näkyvästi...

        Pitkällisen ja perusteellisten tutkimusten jälkeen olen tullut siihen tulokseen, ettei SK ole siihen tapaan kirjoituksistaan vastuussa kuin aikuiset ihmiset yleensä ovat.


      • Älähän vielä
        Terapeuttinen lähestymistapa kirjoitti:

        Pitkällisen ja perusteellisten tutkimusten jälkeen olen tullut siihen tulokseen, ettei SK ole siihen tapaan kirjoituksistaan vastuussa kuin aikuiset ihmiset yleensä ovat.

        Väitätkö ettei hän ole pätevä tehtäväänsä?

        Aika härski tyyppi tuo tuntemattomana pysyvä saatanallinen häirikkömme.


      • Olenkin ihmetellyt
        Terapeuttinen lähestymistapa kirjoitti:

        Pitkällisen ja perusteellisten tutkimusten jälkeen olen tullut siihen tulokseen, ettei SK ole siihen tapaan kirjoituksistaan vastuussa kuin aikuiset ihmiset yleensä ovat.

        mutta en enää enempää ota kantaa näihin keskusteluihin.


      • terep. läh
        Älähän vielä kirjoitti:

        Väitätkö ettei hän ole pätevä tehtäväänsä?

        Aika härski tyyppi tuo tuntemattomana pysyvä saatanallinen häirikkömme.

        SK on ahdas portti


      • Ahdas portti
        terep. läh kirjoitti:

        SK on ahdas portti

        Ja sellaisena myös pysyy.

        Väärien todistusten lausumisesta sinä vastaat kerran Herrallesi.


      • Ahdas portti
        Olenkin ihmetellyt kirjoitti:

        mutta en enää enempää ota kantaa näihin keskusteluihin.

        Näitä itsetyytyväisiä omavanhurskaita riittää es.lest. piireissä. Jeesuksen seuraajia osataan pilkata ja vääriä todistuksia julkaista, mutta teille koittaa päivä jolloin vastaattwe n iistä ellei tule parannusta sitä ennen.

        Päivääkään en kanssanne vaihtaisi.


      • Ahdas portti kirjoitti:

        Näitä itsetyytyväisiä omavanhurskaita riittää es.lest. piireissä. Jeesuksen seuraajia osataan pilkata ja vääriä todistuksia julkaista, mutta teille koittaa päivä jolloin vastaattwe n iistä ellei tule parannusta sitä ennen.

        Päivääkään en kanssanne vaihtaisi.

        kuin Karitsa, joka teuraaksi viedään..

        Niin ei Hänkään suutansa avannut.

        Siinä olisi esikuvaa.


      • nimikirjaimesi
        Ahdas portti kirjoitti:

        Ja sellaisena myös pysyy.

        Väärien todistusten lausumisesta sinä vastaat kerran Herrallesi.

        sitten jotkut muut?


      • Ahdas portti
        vihne kirjoitti:

        kuin Karitsa, joka teuraaksi viedään..

        Niin ei Hänkään suutansa avannut.

        Siinä olisi esikuvaa.

        Jeesus on minun puolestani teurastettu uhri.

        Jumalan sana todistaa, että uutta uhria ei enää tarvita, miksi ette usko evankeliumia todeksi?
        Suu jauhaa uskosta näillä veijareillamme mutta sydän luottaa vahvaan omavanhurskauteen.

        Tehkää parannus ja tuottakaa parannuksen soveliaita hedelmiä, niin saamme kaikki yhdessä kiittää Jumalaa tällaisen pelleilyn sijasta.


      • Ahdas portti
        nimikirjaimesi kirjoitti:

        sitten jotkut muut?

        Nimimerkkini pitää paikkansa, ja se riittää jokaiselle.


      • teutatess
        Ahdas portti kirjoitti:

        Jeesus on minun puolestani teurastettu uhri.

        Jumalan sana todistaa, että uutta uhria ei enää tarvita, miksi ette usko evankeliumia todeksi?
        Suu jauhaa uskosta näillä veijareillamme mutta sydän luottaa vahvaan omavanhurskauteen.

        Tehkää parannus ja tuottakaa parannuksen soveliaita hedelmiä, niin saamme kaikki yhdessä kiittää Jumalaa tällaisen pelleilyn sijasta.

        Olisi pitänyt tuommoista, Käsitystä saada .

        Se oli kevennys ja sinä sait runnomis käskyn, mieti ja vastaa, tai ole vastaamatta .


      • ollenkaan epäillä
        Älähän vielä kirjoitti:

        Väitätkö ettei hän ole pätevä tehtäväänsä?

        Aika härski tyyppi tuo tuntemattomana pysyvä saatanallinen häirikkömme.

        Kai SK pätevä on, koska edustaa samaa linjaa kuin esimiehensäkin, joita hän kumartaa, ja jotka hänet tehtävään voitelivat.
        Työnantajan mielipide ja linja ei näytä hänelle 60 vuodessa kirkastuneen.


      • Ahdas portti
        ollenkaan epäillä kirjoitti:

        Kai SK pätevä on, koska edustaa samaa linjaa kuin esimiehensäkin, joita hän kumartaa, ja jotka hänet tehtävään voitelivat.
        Työnantajan mielipide ja linja ei näytä hänelle 60 vuodessa kirkastuneen.

        Tällainen kirjoittelu on lainvastaista.


      • teutatess
        Terapeuttinen lähestymistapa kirjoitti:

        Pitkällisen ja perusteellisten tutkimusten jälkeen olen tullut siihen tulokseen, ettei SK ole siihen tapaan kirjoituksistaan vastuussa kuin aikuiset ihmiset yleensä ovat.

        Astunut liian henkilökohtaisille varpaille.
        Tälläistä ei säännöissä sallita .


      • teutatess
        Ahdas portti kirjoitti:

        Tällainen kirjoittelu on lainvastaista.

        Ja se tarkoittaa, jokaista joka yrittää murtaa nimimerkkejä , tai kirjaimia .


      • Frans Kafka
        Ahdas portti kirjoitti:

        Tällainen kirjoittelu on lainvastaista.

        olet, arvoisa ahdas portti, useita kertoja kirjoittanut niemttömänä nimeltä mainitusta henkilöstä, kuten itsekin tiedät.
        Ehkä se ei kuitenkaan laitonta sinun kohdallasi, kun olet osallisena niin suuresta privatisoidusta armosta.


      • Ahdas portti
        Ahdas portti kirjoitti:

        Tällainen kirjoittelu on lainvastaista.

        Hyvän puhuminen nimetystä henkilöstä ei ole koskaan väärin. Keskustelu koski hänen isäänsä.

        Koska Kafka valehteli kaiken toiseksi mitä minä hänen isästään kirjoitin, ei hänellä ole tähän asiaan mitään sanomista. E. Halme oli esikoislestadiolainen arvostettu saarnaaja, jota rakaudella muistelemme.

        Hänen poikaansa ole ikinä asetettu isänsä holhoojaksi isänsä eläessäkään, saati kuoleman jälkeen. Häpeä, jos osaat.


      • Ahdas portti
        teutatess kirjoitti:

        Astunut liian henkilökohtaisille varpaille.
        Tälläistä ei säännöissä sallita .

        Toivottavasti heräävät synnin unesta ennen loppuuaan.

        Ei muuta voi kun ihmetelle mihin on tultu.


      • Ahdas portti kirjoitti:

        Hyvän puhuminen nimetystä henkilöstä ei ole koskaan väärin. Keskustelu koski hänen isäänsä.

        Koska Kafka valehteli kaiken toiseksi mitä minä hänen isästään kirjoitin, ei hänellä ole tähän asiaan mitään sanomista. E. Halme oli esikoislestadiolainen arvostettu saarnaaja, jota rakaudella muistelemme.

        Hänen poikaansa ole ikinä asetettu isänsä holhoojaksi isänsä eläessäkään, saati kuoleman jälkeen. Häpeä, jos osaat.

        toivoisin ja omaisten kunnioittamista.


      • frans kafka
        Ahdas portti kirjoitti:

        Hyvän puhuminen nimetystä henkilöstä ei ole koskaan väärin. Keskustelu koski hänen isäänsä.

        Koska Kafka valehteli kaiken toiseksi mitä minä hänen isästään kirjoitin, ei hänellä ole tähän asiaan mitään sanomista. E. Halme oli esikoislestadiolainen arvostettu saarnaaja, jota rakaudella muistelemme.

        Hänen poikaansa ole ikinä asetettu isänsä holhoojaksi isänsä eläessäkään, saati kuoleman jälkeen. Häpeä, jos osaat.

        sinä teet, ei ole koskaan väärin.


      • jo lopettaatuon?
        frans kafka kirjoitti:

        sinä teet, ei ole koskaan väärin.

        Riita näköjään ruokkii itse itseään.
        Ei olisi pitänyt kieltää sitä tosiasiaa, että mainittu henkilö ja monet muut tarkistivat opillista linjaansa ja sen seurauksena tavallaan kielsivät sen, mitä ovat ennen opettaneet.
        Ei tämän asian nettiin kirjoittamisesta pitäisi pojan suuttua.
        Häiritäänkö Lutherin hautarauha siinä, että kerrotaan ns. tornikokemuksesta ja uskon vanhurskauden kirkastumisesta Roomalaiskirjettä lukiessa?
        Varmasti niin tulevat tekemään Gunnar, Odi, Håkan, Ulf ja Brorikin, jos heille Jumalan armosta joskus sattuisi töiden ja uskon vanhurskauden välinen ero selviämään. Seurakuntaakaan ei tarvitsisi enää hallita pelolla ja vaatimuksilla.
        Tehkää pojat sovinto!


      • jo lopettaatuon? kirjoitti:

        Riita näköjään ruokkii itse itseään.
        Ei olisi pitänyt kieltää sitä tosiasiaa, että mainittu henkilö ja monet muut tarkistivat opillista linjaansa ja sen seurauksena tavallaan kielsivät sen, mitä ovat ennen opettaneet.
        Ei tämän asian nettiin kirjoittamisesta pitäisi pojan suuttua.
        Häiritäänkö Lutherin hautarauha siinä, että kerrotaan ns. tornikokemuksesta ja uskon vanhurskauden kirkastumisesta Roomalaiskirjettä lukiessa?
        Varmasti niin tulevat tekemään Gunnar, Odi, Håkan, Ulf ja Brorikin, jos heille Jumalan armosta joskus sattuisi töiden ja uskon vanhurskauden välinen ero selviämään. Seurakuntaakaan ei tarvitsisi enää hallita pelolla ja vaatimuksilla.
        Tehkää pojat sovinto!

        keskuudessamme olevien omaisten toivomuksella ole mitään arvoa?


      • Frans Kafka
        vihne kirjoitti:

        keskuudessamme olevien omaisten toivomuksella ole mitään arvoa?

        ..kerran. En ole suuttunut. Pyysin vain, että reposteleminen lopettaisiin. Pyysi anteeksi sitä, ei pyytänyt tätä, teki sitä ja ei tehnyt tätä. Eikö olisi inhimillistä, että nyt vuosien jälkeen jo lopetettaisiin. Mitä tällä tavoitellaan?

        Sitten alkoi eipäs-juupas vanhaan malliin ahtaan portin kanssa, eikä se johtanut taaskaan mihnkään uuteen vaiheeseen. Vain mielipahaa kirjoittajille ja lukijoille. Ei olisi pitänyt.


      • sanataidetta
        vihne kirjoitti:

        keskuudessamme olevien omaisten toivomuksella ole mitään arvoa?

        Kysymys on mielenkiintoinen.
        Voidaanko jonkun yhteisön sisäiseen tilaan liittyvä keskustelu ehkäistä sillä, että siitä keksitään tehdään yksityiasia.
        Sana hautarauha tällaisessa yhteydessä kertoo sekin harkinnan puutteesta.


      • sanataidetta kirjoitti:

        Kysymys on mielenkiintoinen.
        Voidaanko jonkun yhteisön sisäiseen tilaan liittyvä keskustelu ehkäistä sillä, että siitä keksitään tehdään yksityiasia.
        Sana hautarauha tällaisessa yhteydessä kertoo sekin harkinnan puutteesta.

        ei tarvitse harjoittaa kenenkään haudalla, sen voi tehdä muuallakin.


      • puhut
        vihne kirjoitti:

        omien opetusten käytäntöönottamista kaunistaa opettajaa kovasti. Siis ota aloituksesi neuvo omaan käyttöön.

        veliseni!


      • Ahdas portti
        vihne kirjoitti:

        ei tarvitse harjoittaa kenenkään haudalla, sen voi tehdä muuallakin.

        Menköön Kafka itseensä ja hävetköön. Mitä asiaa hänellä on tulla tänne tappelemaan vanhurskaan isävainajansa saarnoista. Mies joka on aika päiviä sitten hyljännyt isänsä uskon, yrittää sammuttaa kaikin voimin evankeliumin ilosanomaa tälläkin palstalla.


      • Frans Kafka
        Ahdas portti kirjoitti:

        Menköön Kafka itseensä ja hävetköön. Mitä asiaa hänellä on tulla tänne tappelemaan vanhurskaan isävainajansa saarnoista. Mies joka on aika päiviä sitten hyljännyt isänsä uskon, yrittää sammuttaa kaikin voimin evankeliumin ilosanomaa tälläkin palstalla.

        ...päättänyt, etten enää kirjoita. Pakko on kommentoida. Tuo viimeinen viesti ei varmaan ole kristityn ihmisen kirjoitus. Uskomatonta on, että tällaista voi kirjoittaa julkisesti. Se on kyllä sopimattomuudessan ja herjaavuudessaan omaa luokkaansa, vaikkei kukaan isänsä uskolla mitään teekään.

        Miten joku uskovaksi itseään nimittävä voi näin kirjoittaa?


      • Ei vois uskoa
        Frans Kafka kirjoitti:

        ...päättänyt, etten enää kirjoita. Pakko on kommentoida. Tuo viimeinen viesti ei varmaan ole kristityn ihmisen kirjoitus. Uskomatonta on, että tällaista voi kirjoittaa julkisesti. Se on kyllä sopimattomuudessan ja herjaavuudessaan omaa luokkaansa, vaikkei kukaan isänsä uskolla mitään teekään.

        Miten joku uskovaksi itseään nimittävä voi näin kirjoittaa?

        Tämä Ahdas Portti pystyy aina vain hämmästyttämään näillä törkeyksillään. Mutta koska sinä, Kafka, meidän luultavasti useiden muiden lisäksi, taidat tietää tämän tyypin henkilöllisyyden, niin oisko henk.koht. tekstari tms paikallaan?

        Oli kyllä koko törkeä veto toi viimeisin.


      • teutatess
        Frans Kafka kirjoitti:

        ...päättänyt, etten enää kirjoita. Pakko on kommentoida. Tuo viimeinen viesti ei varmaan ole kristityn ihmisen kirjoitus. Uskomatonta on, että tällaista voi kirjoittaa julkisesti. Se on kyllä sopimattomuudessan ja herjaavuudessaan omaa luokkaansa, vaikkei kukaan isänsä uskolla mitään teekään.

        Miten joku uskovaksi itseään nimittävä voi näin kirjoittaa?

        Että Ahdas portti, on lähes lahjomaton isäsi puolustaja, miten teillä meni kapulat ristiin. Sen verran voin valaista, että pankaa kylmät rinnat vastakkain, lopun tiedättekin .


      • Waltari netissä?
        vihne kirjoitti:

        ei tarvitse harjoittaa kenenkään haudalla, sen voi tehdä muuallakin.

        Ketä Vihnen heitot mahtavat palvella? Totuutta tuskin...?


      • Waltari netissä? kirjoitti:

        Ketä Vihnen heitot mahtavat palvella? Totuutta tuskin...?

        sinua, kun tartuit. Eihän kukaan tartu asiaan, jos ei yhtään kiinnosta.


      • kiinnosta
        vihne kirjoitti:

        sinua, kun tartuit. Eihän kukaan tartu asiaan, jos ei yhtään kiinnosta.

        Kun avaan tekstin, en tiedä etukäteen mitä
        siellä lukee. Vasta luettuani näen, kiinnostaako.


      • Ahdas portti
        teutatess kirjoitti:

        Että Ahdas portti, on lähes lahjomaton isäsi puolustaja, miten teillä meni kapulat ristiin. Sen verran voin valaista, että pankaa kylmät rinnat vastakkain, lopun tiedättekin .

        Kafkasta ja hänen toiminnastaan tiedämme paljon sellaista, jota täällä ei lue. Ei siis niinkun mitään holttia sen miehen jutuissa eikä toiminnassa. Osaisi olla edes hiljaa, ettei kaikki tule julki.


      • rallaati
        Ahdas portti kirjoitti:

        Yhtä lailla minä voin kehottaa sinua tutkimaan itseäsi, miksi sinun pitää julkisuudessa keskua teoillasi? Ja saman kaltaisia veijareita riittää.

        Tiesitkö, että sormella osoittelu on kielletty Raamatussa? Sellainen tapa että ooitellaan toista sormella, johtuu ihmisen himoista jotka sotivat sielua vastaan.

        Jumalan sanaa pitäisi kunnella OMILLA korvillaan, niin että sana johdattaisi parannukseen.

        Itseään tutkimalla ei kukaan pelastu. eikä työtä tekemällä. Sen sijaan pitää uskoa evankeliumi Kristuksesta. Hänestä vuotavat rakkauden teot.

        Luuk. 17:5   Ja apostolit sanoivat Herralle: "Lisää meille uskoa."

        Luuk. 17:6   Niin Herra sanoi:

        "Jos teillä olisi uskoa sinapinsiemenenkään verran, niin te voisitte sanoa tälle silkkiäispuulle: 'Nouse juurinesi ja istuta itsesi mereen', ja se tottelisi teitä.
        -------

        Luuk. 17:7   Jos jollakin teistä on palvelija kyntämässä tai paimentamassa, sanooko hän tälle tämän tullessa pellolta: 'Käy heti aterialle'?
        Luuk. 17:8   Eikö hän pikemminkin sano hänelle:

        'Valmista minulle ateria, vyöttäydy ja palvele minua, sillä aikaa kuin minä syön ja juon; ja sitten syö ja juo sinä'?

        Luuk. 17:9   Ei kaiketi hän kiitä palvelijaa siitä, että tämä teki, mitä oli käsketty?

        Luuk. 17:10   Niin myös te, kun olette tehneet kaiken, mitä teidän on käsketty tehdä, sanokaa:

        'Me olemme ansiottomia palvelijoita; olemme tehneet vain sen, minkä olimme velvolliset tekemään.'"

        siinä meillä oikein kaikkien kerskausten äiti.
        Voi hyvä isä kun et huomaa kuinka kerskut ja samalla yrität panetella toisia.


      • Frans Kafka
        Ahdas portti kirjoitti:

        Kafkasta ja hänen toiminnastaan tiedämme paljon sellaista, jota täällä ei lue. Ei siis niinkun mitään holttia sen miehen jutuissa eikä toiminnassa. Osaisi olla edes hiljaa, ettei kaikki tule julki.

        ...röyhkeä heppu. Mutta kuten joku kirjoitti, ei normaaliin tapaan vastuussa kirjoituksistaan.


    • Ahdas portti

      Otsikon lukemalla asia selviää. Toisten sormella osoittelun te osaatte hyvin, sitä esittelyä en enempää kaipaa.

      • teutatess

        Olisi ollut jotain nättii .


      • Ahdas portti
        teutatess kirjoitti:

        Olisi ollut jotain nättii .

        Sanopa muuta.


      • hiljainen kylätie
        Ahdas portti kirjoitti:

        Sanopa muuta.

        Meniköhän Ahdas portti reikeliin vai katumaan omia tekojaan?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      101
      2019
    2. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      242
      1648
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1040
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      78
      935
    5. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      84
      924
    6. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      7
      845
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      781
    8. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      10
      765
    9. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      55
      734
    10. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      38
      719
    Aihe