Olen järjestämässä miehelleni 30-vuotis synttärikemuja, ja tarttis saada kerättyä jostain lista parhaista suomekielisistä hiteistä vuodelta 1978! Oisko kellään mitään tietoa!? Ulkomaalaiset hitit kyllä löytyy... Kiitti!!!!!
Vuoden 1978 parhaat suomenkieliset singlet haussa...
7
1917
Vastaukset
- yks toinen
Banaania poskeen -Seitsemän Seinähullua
Ei mittään Harma Heikki Veikko
Huopikkaat - Taljanka
Hän on mun - Höynälä Eija
Jerry cotton -Kontra
Katson sineen taivaan -Kalaoja Katri Helena
Lapin kesä Loiri Vesa-Matti
Marseillen poika -Cumulus
Mitä kuuluu marja leena -Leevi And The Leavings
Mäntsälä mielessäin -Kake-Singers
Nuoruusmuistoja - Vilho Vartiainen
Rasputin Hautanen Mona Sivonen Jori
Sinut haluan vain Babitzin Anna
Sua vasten aina painautuisin - Paula Koivuniemi
Tuu jo tangoon -Sysimetsä Ilkka
Valo yössä -Nurmio Hannu
Yes sir alkaa polttaa -Eini- hyvä kokoelma
En ole aloittaja, mutta tuli kyllä nuoruus mieleen, olin tuolloin 14 v.
- 1979....
Onko nama ihan omassa paassa olevaa tietoa, vai loytyisikohan jostain netista tama tieto? Olen yrittanyt loytaa omille 30-synttareilleni mika biisi oli Suomen listaykkosena jokaisena syntymapaivanani.....
- yks toinen
1979.... kirjoitti:
Onko nama ihan omassa paassa olevaa tietoa, vai loytyisikohan jostain netista tama tieto? Olen yrittanyt loytaa omille 30-synttareilleni mika biisi oli Suomen listaykkosena jokaisena syntymapaivanani.....
googlettamalla vuoden -78 listahitit
- yritetty...
yks toinen kirjoitti:
googlettamalla vuoden -78 listahitit
googlata.... Mutta ei loydy niin tarkasti kuin haluaisin, eli yhtena nimenomaisena paivana jokaisen vuotena vuodesta 1979. Loysin vuodesta 1995 lahtien (Suomen Virallisen listan sivuilta olevasta arkistosta), mutten sita ennen.
- yks toinen
yritetty... kirjoitti:
googlata.... Mutta ei loydy niin tarkasti kuin haluaisin, eli yhtena nimenomaisena paivana jokaisen vuotena vuodesta 1979. Loysin vuodesta 1995 lahtien (Suomen Virallisen listan sivuilta olevasta arkistosta), mutten sita ennen.
nytte menee pilkun.nuss...ksi.Ei sitä hittiä joka päivälle suomesta löydy!!!!!!
- jo sanoin
yks toinen kirjoitti:
nytte menee pilkun.nuss...ksi.Ei sitä hittiä joka päivälle suomesta löydy!!!!!!
loytyy kylla viikottaiset listat vuodesta 1995, mika oli silla viikolla sinkkulistan ykkonen. Sita aikaisempaa tietoa vain on vaikea loytaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1478120KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4237151Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei693663Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521423311Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092824Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään442358- 1261936
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231793Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv261576Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821457