Olen järjestämässä miehelleni 30-vuotis synttärikemuja, ja tarttis saada kerättyä jostain lista parhaista suomekielisistä hiteistä vuodelta 1978! Oisko kellään mitään tietoa!? Ulkomaalaiset hitit kyllä löytyy... Kiitti!!!!!
Vuoden 1978 parhaat suomenkieliset singlet haussa...
7
1630
Vastaukset
- yks toinen
Banaania poskeen -Seitsemän Seinähullua
Ei mittään Harma Heikki Veikko
Huopikkaat - Taljanka
Hän on mun - Höynälä Eija
Jerry cotton -Kontra
Katson sineen taivaan -Kalaoja Katri Helena
Lapin kesä Loiri Vesa-Matti
Marseillen poika -Cumulus
Mitä kuuluu marja leena -Leevi And The Leavings
Mäntsälä mielessäin -Kake-Singers
Nuoruusmuistoja - Vilho Vartiainen
Rasputin Hautanen Mona Sivonen Jori
Sinut haluan vain Babitzin Anna
Sua vasten aina painautuisin - Paula Koivuniemi
Tuu jo tangoon -Sysimetsä Ilkka
Valo yössä -Nurmio Hannu
Yes sir alkaa polttaa -Eini- hyvä kokoelma
En ole aloittaja, mutta tuli kyllä nuoruus mieleen, olin tuolloin 14 v.
- 1979....
Onko nama ihan omassa paassa olevaa tietoa, vai loytyisikohan jostain netista tama tieto? Olen yrittanyt loytaa omille 30-synttareilleni mika biisi oli Suomen listaykkosena jokaisena syntymapaivanani.....
- yks toinen
1979.... kirjoitti:
Onko nama ihan omassa paassa olevaa tietoa, vai loytyisikohan jostain netista tama tieto? Olen yrittanyt loytaa omille 30-synttareilleni mika biisi oli Suomen listaykkosena jokaisena syntymapaivanani.....
googlettamalla vuoden -78 listahitit
- yritetty...
yks toinen kirjoitti:
googlettamalla vuoden -78 listahitit
googlata.... Mutta ei loydy niin tarkasti kuin haluaisin, eli yhtena nimenomaisena paivana jokaisen vuotena vuodesta 1979. Loysin vuodesta 1995 lahtien (Suomen Virallisen listan sivuilta olevasta arkistosta), mutten sita ennen.
- yks toinen
yritetty... kirjoitti:
googlata.... Mutta ei loydy niin tarkasti kuin haluaisin, eli yhtena nimenomaisena paivana jokaisen vuotena vuodesta 1979. Loysin vuodesta 1995 lahtien (Suomen Virallisen listan sivuilta olevasta arkistosta), mutten sita ennen.
nytte menee pilkun.nuss...ksi.Ei sitä hittiä joka päivälle suomesta löydy!!!!!!
- jo sanoin
yks toinen kirjoitti:
nytte menee pilkun.nuss...ksi.Ei sitä hittiä joka päivälle suomesta löydy!!!!!!
loytyy kylla viikottaiset listat vuodesta 1995, mika oli silla viikolla sinkkulistan ykkonen. Sita aikaisempaa tietoa vain on vaikea loytaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124280MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822161Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5551701Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991425Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671147Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331078Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216957Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60903- 171874
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3868