Olen järjestämässä miehelleni 30-vuotis synttärikemuja, ja tarttis saada kerättyä jostain lista parhaista suomekielisistä hiteistä vuodelta 1978! Oisko kellään mitään tietoa!? Ulkomaalaiset hitit kyllä löytyy... Kiitti!!!!!
Vuoden 1978 parhaat suomenkieliset singlet haussa...
7
1707
Vastaukset
- yks toinen
Banaania poskeen -Seitsemän Seinähullua
Ei mittään Harma Heikki Veikko
Huopikkaat - Taljanka
Hän on mun - Höynälä Eija
Jerry cotton -Kontra
Katson sineen taivaan -Kalaoja Katri Helena
Lapin kesä Loiri Vesa-Matti
Marseillen poika -Cumulus
Mitä kuuluu marja leena -Leevi And The Leavings
Mäntsälä mielessäin -Kake-Singers
Nuoruusmuistoja - Vilho Vartiainen
Rasputin Hautanen Mona Sivonen Jori
Sinut haluan vain Babitzin Anna
Sua vasten aina painautuisin - Paula Koivuniemi
Tuu jo tangoon -Sysimetsä Ilkka
Valo yössä -Nurmio Hannu
Yes sir alkaa polttaa -Eini- hyvä kokoelma
En ole aloittaja, mutta tuli kyllä nuoruus mieleen, olin tuolloin 14 v.
- 1979....
Onko nama ihan omassa paassa olevaa tietoa, vai loytyisikohan jostain netista tama tieto? Olen yrittanyt loytaa omille 30-synttareilleni mika biisi oli Suomen listaykkosena jokaisena syntymapaivanani.....
- yks toinen
1979.... kirjoitti:
Onko nama ihan omassa paassa olevaa tietoa, vai loytyisikohan jostain netista tama tieto? Olen yrittanyt loytaa omille 30-synttareilleni mika biisi oli Suomen listaykkosena jokaisena syntymapaivanani.....
googlettamalla vuoden -78 listahitit
- yritetty...
yks toinen kirjoitti:
googlettamalla vuoden -78 listahitit
googlata.... Mutta ei loydy niin tarkasti kuin haluaisin, eli yhtena nimenomaisena paivana jokaisen vuotena vuodesta 1979. Loysin vuodesta 1995 lahtien (Suomen Virallisen listan sivuilta olevasta arkistosta), mutten sita ennen.
- yks toinen
yritetty... kirjoitti:
googlata.... Mutta ei loydy niin tarkasti kuin haluaisin, eli yhtena nimenomaisena paivana jokaisen vuotena vuodesta 1979. Loysin vuodesta 1995 lahtien (Suomen Virallisen listan sivuilta olevasta arkistosta), mutten sita ennen.
nytte menee pilkun.nuss...ksi.Ei sitä hittiä joka päivälle suomesta löydy!!!!!!
- jo sanoin
yks toinen kirjoitti:
nytte menee pilkun.nuss...ksi.Ei sitä hittiä joka päivälle suomesta löydy!!!!!!
loytyy kylla viikottaiset listat vuodesta 1995, mika oli silla viikolla sinkkulistan ykkonen. Sita aikaisempaa tietoa vain on vaikea loytaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.434829- 632713
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2751807Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2611736Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151669Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531226Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ941207- 701142
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331137Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2741112