Vuoden 1978 parhaat suomenkieliset singlet haussa...

hitit hukassa

Olen järjestämässä miehelleni 30-vuotis synttärikemuja, ja tarttis saada kerättyä jostain lista parhaista suomekielisistä hiteistä vuodelta 1978! Oisko kellään mitään tietoa!? Ulkomaalaiset hitit kyllä löytyy... Kiitti!!!!!

7

1917

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yks toinen

Banaania poskeen -Seitsemän Seinähullua   
      Ei mittään    Harma Heikki Veikko    
      Huopikkaat -   Taljanka       
      Hän on mun - Höynälä Eija       
      Jerry cotton    -Kontra       

Katson sineen taivaan    -Kalaoja Katri Helena       
      Lapin kesä    Loiri Vesa-Matti       
      Marseillen poika    -Cumulus       
      Mitä kuuluu marja leena -Leevi And The Leavings       
      Mäntsälä mielessäin    -Kake-Singers       
      Nuoruusmuistoja - Vilho Vartiainen       
      Rasputin    Hautanen Mona    Sivonen Jori
      Sinut haluan vain    Babitzin Anna
      Sua vasten aina painautuisin - Paula Koivuniemi   
      Tuu jo tangoon    -Sysimetsä Ilkka       
      Valo yössä -Nurmio Hannu       
      Yes sir alkaa polttaa -Eini

• hyvä kokoelma

En ole aloittaja, mutta tuli kyllä nuoruus mieleen, olin tuolloin 14 v.

• 1979....

Onko nama ihan omassa paassa olevaa tietoa, vai loytyisikohan jostain netista tama tieto? Olen yrittanyt loytaa omille 30-synttareilleni mika biisi oli Suomen listaykkosena jokaisena syntymapaivanani.....

• yks toinen
        1979.... kirjoitti:

Onko nama ihan omassa paassa olevaa tietoa, vai loytyisikohan jostain netista tama tieto? Olen yrittanyt loytaa omille 30-synttareilleni mika biisi oli Suomen listaykkosena jokaisena syntymapaivanani.....

googlettamalla vuoden -78 listahitit

• yritetty...
        yks toinen kirjoitti:

googlettamalla vuoden -78 listahitit

googlata.... Mutta ei loydy niin tarkasti kuin haluaisin, eli yhtena nimenomaisena paivana jokaisen vuotena vuodesta 1979. Loysin vuodesta 1995 lahtien (Suomen Virallisen listan sivuilta olevasta arkistosta), mutten sita ennen.

• yks toinen
        yritetty... kirjoitti:

googlata.... Mutta ei loydy niin tarkasti kuin haluaisin, eli yhtena nimenomaisena paivana jokaisen vuotena vuodesta 1979. Loysin vuodesta 1995 lahtien (Suomen Virallisen listan sivuilta olevasta arkistosta), mutten sita ennen.

nytte menee pilkun.nuss...ksi.Ei sitä hittiä joka päivälle suomesta löydy!!!!!!

• jo sanoin
        yks toinen kirjoitti:

nytte menee pilkun.nuss...ksi.Ei sitä hittiä joka päivälle suomesta löydy!!!!!!

loytyy kylla viikottaiset listat vuodesta 1995, mika oli silla viikolla sinkkulistan ykkonen. Sita aikaisempaa tietoa vain on vaikea loytaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      147
      8120
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      423
      7151
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      69
      3663
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      142
      3311
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      109
      2824
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      44
      2358
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      126
      1936
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      23
      1793
    9. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      26
      1576
    10. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      1457
    Aihe