Vuoden 1978 parhaat suomenkieliset singlet haussa...

hitit hukassa

Olen järjestämässä miehelleni 30-vuotis synttärikemuja, ja tarttis saada kerättyä jostain lista parhaista suomekielisistä hiteistä vuodelta 1978! Oisko kellään mitään tietoa!? Ulkomaalaiset hitit kyllä löytyy... Kiitti!!!!!

7

1450

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yks toinen

         

      Banaania poskeen -Seitsemän Seinähullua   
      Ei mittään    Harma Heikki Veikko    
      Huopikkaat -   Taljanka       
      Hän on mun - Höynälä Eija       
      Jerry cotton    -Kontra       

      Katson sineen taivaan    -Kalaoja Katri Helena       
      Lapin kesä    Loiri Vesa-Matti       
      Marseillen poika    -Cumulus       
      Mitä kuuluu marja leena -Leevi And The Leavings       
      Mäntsälä mielessäin    -Kake-Singers       
      Nuoruusmuistoja - Vilho Vartiainen       
      Rasputin    Hautanen Mona    Sivonen Jori
      Sinut haluan vain    Babitzin Anna
      Sua vasten aina painautuisin - Paula Koivuniemi   
      Tuu jo tangoon    -Sysimetsä Ilkka       
      Valo yössä -Nurmio Hannu       
      Yes sir alkaa polttaa -Eini

      • hyvä kokoelma

        En ole aloittaja, mutta tuli kyllä nuoruus mieleen, olin tuolloin 14 v.


      • 1979....

        Onko nama ihan omassa paassa olevaa tietoa, vai loytyisikohan jostain netista tama tieto? Olen yrittanyt loytaa omille 30-synttareilleni mika biisi oli Suomen listaykkosena jokaisena syntymapaivanani.....


      • yks toinen
        1979.... kirjoitti:

        Onko nama ihan omassa paassa olevaa tietoa, vai loytyisikohan jostain netista tama tieto? Olen yrittanyt loytaa omille 30-synttareilleni mika biisi oli Suomen listaykkosena jokaisena syntymapaivanani.....

        googlettamalla vuoden -78 listahitit


      • yritetty...
        yks toinen kirjoitti:

        googlettamalla vuoden -78 listahitit

        googlata.... Mutta ei loydy niin tarkasti kuin haluaisin, eli yhtena nimenomaisena paivana jokaisen vuotena vuodesta 1979. Loysin vuodesta 1995 lahtien (Suomen Virallisen listan sivuilta olevasta arkistosta), mutten sita ennen.


      • yks toinen
        yritetty... kirjoitti:

        googlata.... Mutta ei loydy niin tarkasti kuin haluaisin, eli yhtena nimenomaisena paivana jokaisen vuotena vuodesta 1979. Loysin vuodesta 1995 lahtien (Suomen Virallisen listan sivuilta olevasta arkistosta), mutten sita ennen.

        nytte menee pilkun.nuss...ksi.Ei sitä hittiä joka päivälle suomesta löydy!!!!!!


      • jo sanoin
        yks toinen kirjoitti:

        nytte menee pilkun.nuss...ksi.Ei sitä hittiä joka päivälle suomesta löydy!!!!!!

        loytyy kylla viikottaiset listat vuodesta 1995, mika oli silla viikolla sinkkulistan ykkonen. Sita aikaisempaa tietoa vain on vaikea loytaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      327
      2762
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      93
      2069
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1610
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1144
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1022
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      983
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      940
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      143
      883
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      832
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      744
    Aihe