Kun tuo palstalaisten keskinäinen tapailu on noin tunteita nostattava aihe, niin laitetaanpa oikein aloitus asiasta.
Eli kysymys:
Keitten palstalaisten ette halua tapaavan toisiaan missään olosuhteissa?
Tapailugallup
15
593
Vastaukset
- xpoinile
Eiks teil oikeesti oo elämää?
Kuka voi mitenkää olla kiinnostunu tollasest? kaikki saa tavata toisiaan tai olla tapaamatta, ihan miten kukin itse parhaaks näkee. Tottakai se on hienoa jos joku täältä itselleen saa ystävän tai jopa kumppanin, mutta ei mulla henkilökohtaisesti ole mitään sen kummempaa intressiä tähän asiaan.
- Striking-Fire
Muut tehköön mitä tykkäävät niin kauan kun sillä ei ole suoranaista vaikutusta minuun.
Jos ihmisten toistensa näkeminen herättää heissä tai joissakin muissa tunteita, ni se ja sama mulle vaikka menisivät keskenään naimisiin tai tappaisivat toisensa, ei hetkauta elämääni suuntaan tai toiseen.- 6X12
naurettavan synkeää elämääsi heiluttaa, kun täällä kirjoittelet!
Työnnä se kynttilä hanuriisi ja katoa kaapuusi - Striking-Fire
6X12 kirjoitti:
naurettavan synkeää elämääsi heiluttaa, kun täällä kirjoittelet!
Työnnä se kynttilä hanuriisi ja katoa kaapuusiNiin mäkin sua.
sano näistä mitään, mut nyt sanoa, et olipa typerä alotus. Kuka ny menee tääl sanomaan, et 'mä en haluu, et ne ja ne käy kahvilla'? Ei kukaan.
jutskaa: kirjoitti:
Tuossahan on hiukan alempana ketju jossa Timanttia pöllytetään Serpicon suhteen.
- Interesting!
buddy-love kirjoitti:
Tuossahan on hiukan alempana ketju jossa Timanttia pöllytetään Serpicon suhteen.
...nyt Serpicon ?
- ootkokade
buddy-love kirjoitti:
Tuossahan on hiukan alempana ketju jossa Timanttia pöllytetään Serpicon suhteen.
aloitus. Sun tyylinen juurikin.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000037988839 ootkokade kirjoitti:
aloitus. Sun tyylinen juurikin.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000037988839Ei ole.
Lisäksi minähän en ole ketään edes etsimässä.
- Papeete1
Tuommoisia kieltää :) Mun puolesta saa tapailla, ei se mun napaani kaiva mitenkään. Antaa palaa vaan nössöt jos uskallatte :DD
Minä annan puskille ja feikeille tilaisuuden julistaa mitä mieleen juolahtaa, eivätkä ne tartu siihen. Asiallisisa vastauksia vain tulee ja ne jotka alemmissa ketjuissa huolestuvat kuka kenenkin tapailuista pysyvät poissa.
Höh, yritä tässä nyt sitten provota niitä kun säikkyvät aloituksiani tuolla tavalla.- k32v
ketä ei haluais tavata toisiaa missää olosuhteis.
muute iha sama ketä tapaa ja ketä jättää tapaamatta, tai ketä haluais tavata.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76668
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483
