Moniko teistä ei voi olla ajattelematta minua päivittäin?
Kuinka monta kertaa päivässä ette kykene olemaan ajattelematta minua?
Olenko minä poikkeuksellisen taitava täyttämään tajuntanne ajatuksilla itsestäni?
Haluaisitteko ajatella minua vielä useammin?
Kun menette tänään nukkumaan ja sammutatte valoja, niin yrittäkää silloinkin olla ajattelematta minua.
Kysely puskille
9
249
Vastaukset
- niinpä niin
1. Tuskin kovin moni.
3. Etpä juuri, mutta hauskapa sinua on rienata, kun teet itsestäsi aina hölmön.
4. ei kerkee useemmin. Nytkin pitäis olla muualla.
5. Ei onnistu. Sen hetken jaksan ajatella hölmöilyjäsi, kun täällä viihdyn. Myönnän silti, kyllä sinulle saa nauraa. - Säälittäätoki
eikö apua löydy mistään?
- sitä..
ml saitilta tietysti. Lääke joka vaivaan.
- mut sä
buddy-love kirjoitti:
Mä olen se lääke.
Saatat olla se sairauskin.
mut sä kirjoitti:
Saatat olla se sairauskin.
Että Paracelsuksen mukaan annoksen koko erottaa lääkkeen ja myrkyn.
- Toivottavasti..
..et nyt kuvittele, että ajattelisin sinua, kun vastaan tähän. Kuvittelet kuitenkin.;( (Ikävä mäihä!)
"Moniko teistä ei voi olla ajattelematta minua päivittäin?
Kuinka monta kertaa päivässä ette kykene olemaan ajattelematta minua?
Olenko minä poikkeuksellisen taitava täyttämään tajuntanne ajatuksilla itsestäni?
Haluaisitteko ajatella minua vielä useammin?
Kun menette tänään nukkumaan ja sammutatte valoja, niin yrittäkää silloinkin olla ajattelematta minua."
Et ole poikkeuksellisen taitava "täyttämään tajuntaa ajatuksilla itsestäsi", vaikka sillä tavalla varmaankin (ihan oikeastikin, luultavasti) kuvitteletkin. Et herätä mussa yhtään mitään mielenkiintoa, paitsi ärtymyksen aallon sisälläni aina silloin, kun vahingossa satun avaamaan viestejäsi, jotka ovat aina pelkkää ilmaa.
Sua pystyis varmasti ajattelulla pyörittämään ihan miten päin vain, jos haluaisi. Valitettavasti et kuitenkaan ole edes siinä määrin mielenkiintoinen, että jaksaisin nähdä siinä määrin vaivaa. Mielikuva, mikä mulla henkilökohtaisesti susta sulta lukemieni juttujen perusteella on tullut, on sellainen, että olet helpostikin puolueellisesti vinksallaan tiettyihin palstakirjoittajiin päin ja ei luonnollisesti( ei tietenkään!) asiapohjalta, vaan persoonien pohjalta. Huomionkaipuusi näyttää myös melkoisen korostuneelta ( et nimittäin näy tekevän aloituksia juuri muusta, kuin itsestäsi) ja olettelet mielestäni rassaavasti asioita. Ehkäpä, täten, jopa sun funktiosikin tällä palstalla vois olla pitää yllä jotakin vinoutunutta persoonakeskeistä keskustelukulttuuria, tms.? Itse et sitä kuitenkaan tajua (et toki).- Toivottavasti
Kaikkein ärsyttävin piirre sussa on toi kuvitelma, etä jos sun nikkis on sinisillä kirjaimilla, tarkoittaa se mitä ilmeisimminkin(?) lisäarvoa persoonasi kiinnostavuuteen. Mun mielestä sellainen ihminen ei osoita kovin suurta harkintaa, joka puhuttelee suurta rekisteröitymätöntä kirjoittajajoukkoa tolla tavalla, kuin sä nyt aloituksessasi. Teoreettisen esimerkin vuoksi: On näemmä niin, että vaikka sulle juttelis puskista Tarja Halonen tai Matti Vanahen, on se ihan sama...Tokihan ihminen tietysti saa tehdä itsestään naurettavan ihan vapaasti jos haluaa, että eipä sillä.
Oleks buddy muuten omilla tiedoillas rekisteröitynyt palvelun käyttäjäksi, vai oletko PUSKA?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519
