Miksi en oo jo ketoosissa?

Fresita-82

Vieläkin ketostix näytti negatiivista. Miksi? En oo syöny muuta ku nutriletit ja juonu ainoastaan vettä ja yhden kupin teetä mustana. Tänään alkaa 3 päivä.

20

3888

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vielä hiukan

      Ehkä se on vain yksilöllistä. Malta odottaa vielä huomis-aamuun ja testaa aivan aamun ensimmäisestä pissasta, joka on kaikista voimakkainta. Yleensä päivisin on paljon laimeampaa, koska juomme paljon ja siksi ei päivä-virstasta välttämättä testi näytä mitään tai vain heikon ketoosi-tason.

      • Fresita-82

        oon tehnykkin testin joka kerta aamu pissasta. Syön multivitaa, piimaxia ja kalaöljyä. Voiko nämä vaikuttaa tulokseen niin ettei tule ketoosia?


    • toista kertaa nutraava

      Mulla alkanut ketoosi yleensä 5-6 päivänä nutrauksen aloittamisesta, joten älä hätäile..

      • Fresita-82

        Aijaa no HUH eihän tässä sitten mitään hätää. Vaikka ketostixi tosiaan näytti tänäänkin negatiivista eli ei pienintäkään ketoosia niin silti tuntuu että tänään ois vähä pirteempi ja ilosempi olo eikä nälätäkkään yhtä kovasti =o)


    • Fresita-82

      Ostin light kokista ja palvikinkkua paketin. Eks sitä saa vähä syödä ketoosin kannalta ku siinä on niin vähän hiilareita?

      • ...................

        Kyllä mun mielestä, paketin kyljestä näät hiilarit.
        Light limut mun mielestä on ok, samoten kuin tonnikala vedessä(hiilarit nolla) ja tonnikala öljyssä(hiilareita 1g).
        Kokolihaleikkeleissä yleensä hiilarit nolla, maustamaton kananliha samoin hiilarit nolla.


    • Matami Mimmi

      Olen kohtalotoberisi. Paljon ylikiloja. Olen lukenut tarinaasi täältä ja otan oppia Sinusta. Eli alan täysnutraamisen huomenna.

      Miten kestää nälän tunnetta? Miten estää itseään lankeamasta mielitekoihin? Mistä olet kerännyt itsekurisi? Ja onko Sulla yhä nälkä?

      • Fresita-82

        Tarkoititko minua..?

        Vieläkin on nälkä etenkin iltaisin koska en oo ketoosissa. Nälkää ja mielitekoja vastaan on vaan taisteltava. Pidän mielessä sen että kenties jo huomenna koittaa tämä ketoosi. Lisäksi ennen aloittamista luin muiden kirjoituksia ja sanoivat että nämä ensimmäiset päivät ovat vaikeita ja sitten helpottaa. Jos kokoajan olisi tällainen olo niin en usko että pystyisin kuuria kovin pitkään jatkamaan.


      • Fresita-82
        Fresita-82 kirjoitti:

        Tarkoititko minua..?

        Vieläkin on nälkä etenkin iltaisin koska en oo ketoosissa. Nälkää ja mielitekoja vastaan on vaan taisteltava. Pidän mielessä sen että kenties jo huomenna koittaa tämä ketoosi. Lisäksi ennen aloittamista luin muiden kirjoituksia ja sanoivat että nämä ensimmäiset päivät ovat vaikeita ja sitten helpottaa. Jos kokoajan olisi tällainen olo niin en usko että pystyisin kuuria kovin pitkään jatkamaan.

        Niin ja sellanen vielä että oon jo kauan sitten ostanu cittarista Pirkan mansikanmakuista kromia. Sen pitäisi auttaa makean himoon. En syö sitä säännöllisesti vaan otan yhden silloin kun makeanhimo iskee. Itse pilleri maistuu tosi hyvälle ja makealle ja se imeskellään tai pureskellaan


      • Fresita-82
        Fresita-82 kirjoitti:

        Niin ja sellanen vielä että oon jo kauan sitten ostanu cittarista Pirkan mansikanmakuista kromia. Sen pitäisi auttaa makean himoon. En syö sitä säännöllisesti vaan otan yhden silloin kun makeanhimo iskee. Itse pilleri maistuu tosi hyvälle ja makealle ja se imeskellään tai pureskellaan

        Ja vielä lisäys eli suosittelen ostamaan apteekista ketostixejä (50kpl n.13e). Oman ketoosin seuraaminen motivoi (vaikken itse siihen vielä ole päässyt mutta sitkeesti odotan).

        Ja kun aloitat niin suosittelen mittaamaan ittes. Mä mittasin vyötärön ympäryksen nyt aamulla ja se oli 120cm. En nyt muista mitä se oli aluksi mutta se lukee tuolla mun nutraus tulokset sivulla. muutama sentti on lähteny. Kuulemma vyötäröltä lähtee ensimmäiset.


    • Fresita-82

      Ei vieläkään ketoosia... =o(

      • Matami Mimmi

        Olen tänään syönyt kaksi nutrilett-pussia ja tomaattia, salaatinlehtiä ja grillattua broileria. Käsittääkseni siis ei juuri lainkaan hiilareita, eikö niin? Kahvia on mennyt hermesetaksen ja tilkan maitoa kanssa 2 mukillista.

        Olen tyytyväinen päivään. Kello on jo 19 ja yritän olla enää syömättä mitään tänään.

        Ihmettelen sitä, ettei ketoosi tule Sulle? Onko mittatikuissa vikaa vai missä? Odottelen kuulumisiasi :-)


      • Fresita-82
        Matami Mimmi kirjoitti:

        Olen tänään syönyt kaksi nutrilett-pussia ja tomaattia, salaatinlehtiä ja grillattua broileria. Käsittääkseni siis ei juuri lainkaan hiilareita, eikö niin? Kahvia on mennyt hermesetaksen ja tilkan maitoa kanssa 2 mukillista.

        Olen tyytyväinen päivään. Kello on jo 19 ja yritän olla enää syömättä mitään tänään.

        Ihmettelen sitä, ettei ketoosi tule Sulle? Onko mittatikuissa vikaa vai missä? Odottelen kuulumisiasi :-)

        Hyvä siitä se lähtee!

        Mä epäilen jo kanssa että onko noissa tikuissa jotain vikaa. Koko päivänä ei oo ollu missään vaiheessa tippaakaan nälkä ja energia on katossa =o)
        Toi oli viimeinen paketti mitä niillä apteekissa oli ja heidän kesti jopa jonkin aikaa löytää se... Päiväys on kyllä 7/2009 asti.

        Kirjota mulle tonne "Mun nutraus tulokset" -osioon


    • Fresita-82

      Ei tänäänkään tikun mukaa ketoosia

      • liikuntaa harrastat ?

        Poltteletkohan vaan lihaksiasia nyt ? Käsittääkseni ihmisen hiilihydraattivarastot eivät voi olla paljon yli kahden päivän. Suosittelen jotain hikijumppaa tai pitkiä kävelylenkkejä.


    • Fresita-82

      Tänään en mitannut ketoosia mutta jos en olisi parhaillaan ketoosissa niin eikö mulla silloin pitäisi olla nälkä eikä paino tippuisi tähän tahtiin???

    • Fresita-82

      Tirautin äskön pienen tipan pissaa ja mittasin sen ja JEE NYT OLLAAN TIKUNKIN MUKAAN KETOOSISSA! Aamu pisusta näyttää varmaan vielä enemmän. Oon helpottunu että näytti ketoosia koska en todellakaan halua että mun kroppa kuluttaa lihaksia laihtu sillä sitte kuinka paljon tahansa. Terveys etusijalla.

    • Africanwife1

      Fresita-82

      Ei todellakaan tule ketoosia jos vedät kinkkua ja muuta sen lisäksi!
      Itse olen VLCD:llä ja AINOASTAAN vihannekset ja kalorittomat juomat kohtuudella sallittu niiden kanssa.

      • hei haloo!!!

        myös vhh:lla ollaan ketoosissa, vaikka syödään paljon lihaa...


    • nutttttri

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2007
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1470
    3. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      99
      1413
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1327
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1154
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      480
      1094
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      51
      982
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      933
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      882
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      856
    Aihe